Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:O ja vandaag uit eten geweest betaald door mijn ouders, maar voel me even niet lekker nu. Nu weet ik dat ik soms kan reageren met maag + maar 5 uurtjes geslapen. Zit nu toch te stress of ik geen corona opgepikt heb.
Lestrange01 schreef:Dat de terror merel nu al een week lang weg is.. en hoewel ik z'n geblèr niet mis, maak ik me een beetje zorgen om hem
Robijntjah schreef:Mezelf.
Telpeva schreef:Nog steeds geen contact kunnen leggen voor dat spoed gesprek. Begin mij nu een beetje zorgen te maken of mijn contactpersoon wat is overkomen in de storm ofzo, maar de vorige keer dat ik een afspraak met hem had toen was hij hem ook binnen 2 dagen spontaan vergeten en toen heb ik ook voor niks op hem zitten wachten. Al met al zie ik het niet meer gebeuren vandaag.
Best teleurgesteld
fleurtjeuh schreef:Telpeva schreef:Nog steeds geen contact kunnen leggen voor dat spoed gesprek. Begin mij nu een beetje zorgen te maken of mijn contactpersoon wat is overkomen in de storm ofzo, maar de vorige keer dat ik een afspraak met hem had toen was hij hem ook binnen 2 dagen spontaan vergeten en toen heb ik ook voor niks op hem zitten wachten. Al met al zie ik het niet meer gebeuren vandaag.
Best teleurgesteld
Hoe is dit uiteindelijk afgelopen? Heb je nog iets van hem gehoord?