Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 22:54

Mezelf.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:11

Marcella schreef:
O ja vandaag uit eten geweest betaald door mijn ouders, maar voel me even niet lekker nu. Nu weet ik dat ik soms kan reageren met maag + maar 5 uurtjes geslapen. Zit nu toch te stress of ik geen corona opgepikt heb. :=

:(:)
Het duurt inderdaad een paar dagen voordat je klachten krijgt. Dus je hebt nu geen coronaklachten van het etentje. Echt niet.
Vreemd eten en slecht slapen is wel een gouden combi voor het niet fit zijn. Dus dat is nu het geval :(:)

Mocht je heel erg beginnen te twijfelen en te stressen... Dan bestaat er nu gelukkig de mogelijkheid van zelftesten :*

Lestrange01 schreef:
Dat de terror merel nu al een week lang weg is.. en hoewel ik z'n geblèr niet mis, maak ik me een beetje zorgen om hem :=

Noh, merel toch!

Robijntjah schreef:
Mezelf.

:(:)
Er is op bokt ook een luisterend oor topic. Mocht je even willen kletsen met iemand :(:)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:18

Dat ik niet kan stoppen met pulken als ik ergens een bultje ofzo heb. Nu heb ik een bloederige plek midden in m'n gezicht, terwijl het eerst amper zichtbaar was 8)7

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:19

Mijn krullen die niet blijven zitten. En met dit korte haar vind ik het stijl niet zo leuk (ruim 30cm korter). Nu ben ik zelf ook lui dat ik geen clipjes in mijn haar wil doen om de krul te laten afkoelen, maar ik ben bang dat dat ook niet helpt.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:23

Aan m'n verschoonde bed. Ik vind net gewassen dekbedovertrek zo stug, snap niet wat mensen er fijn aan vinden. Nu kan ik niet slapen daardoor :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:28

fjordjes schreef:
Aan m'n verschoonde bed. Ik vind net gewassen dekbedovertrek zo stug, snap niet wat mensen er fijn aan vinden. Nu kan ik niet slapen daardoor :')

Jij bent raar :') :')

Een schoon bed is zo fijn _/-\o_

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:30

Aan mijn nieuwe werkgever. Ik heb morgen mijn eerste dag en ben niet ingewerkt en heb ook geen informatie gekregen op het adres na. Nu is het ook geen hogere wiskunde, maar een beetje informatie was prettig geweest.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:35

fjordjes schreef:

Ga weg joh, dat is één van de fijnste dingen die er is :Y)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:38

fjordjes schreef:

Ik voel je :') Ik vind schoon bed ook niks

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:52

fjordjes schreef:

Echt? :')

Ik hou van een schoon dekbed <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:58

Schoon dekbed is heerlijk.

Kittens hyperactief zelfs moeder loop te klagen en tante zit veilig vanaf bed toe te kijken. Leuk hoor goed werkende nagels en tanden. :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 00:30

Nieuwe buren die nu nog bezig zijn met spullen uitladen/sjouwen het huis in en in huis ;(
Je busje staat heel de dag onaangetast voor de deur, moet dat echt nu op dit tijdstip?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 01:04

Telpeva schreef:
Nog steeds geen contact kunnen leggen voor dat spoed gesprek. Begin mij nu een beetje zorgen te maken of mijn contactpersoon wat is overkomen in de storm ofzo, maar de vorige keer dat ik een afspraak met hem had toen was hij hem ook binnen 2 dagen spontaan vergeten en toen heb ik ook voor niks op hem zitten wachten. Al met al zie ik het niet meer gebeuren vandaag.

Best teleurgesteld

Hoe is dit uiteindelijk afgelopen? Heb je nog iets van hem gehoord?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 05:30

Vogels! Het is 05.30 ga slapen

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 06:40

De wekker die om 4.30 ging :') Ik ben zo geen ochtendmens en dan mag ik over 20 minuten weer vrolijk doen met m'n collega's en clienten. Gewoon nee :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 07:27

Ik moet vandaag beginnen met het inpakken van mijn spullen voor de verhuizing, maar ik vind dat zo lastig te overzien.

Oh en iemand op een fb pagina. Ik had bij een (verder hele grappige) meme gezet dat ik het hoofdstel van het paard heel onvriendelijk vond ogen. Een mevrouw vatte dit persoonlijk op, en zei dat dit bit totaal niet onvriendelijk was, want zij gebruikte dit ook.
Vriendelijk gereageerd dat ik het niet met haar eens was. Ook nog genuanceerd dat het niet alleen om het bit ging (zeer dun, mega lange scharen, versterkte hefboomwerking door de vorm), maar ook om de kinketting (van een soort prikkeldraad) en de neusriem (dun stug touwtje). Bovendien gezegd dat het natuurlijk niet direct mega veel pijn doet als je de teugel normaal hebt opgepakt, maar echt comfortabel lijkt het me niet.
Vervolgens vind de mevrouw dat ik me maar beter met mijn eigen zaken kan bemoeien (mevrouw, u reageert op mij omdat u zich blijkbaar aangesproken voelt?), en maar lekker moet blijven buitenrijden en happy happy happy moet zijn, en daar laat ze het bij!
Alleen stuurt ze daarna nog wel twee nieuwe berichten met allerlei aannames over mij. :')
Heb nu maar gezegd dat we het duidelijk niet eens zullen worden, en dat ik het hierbij laat (maar dan echt).
Sjonge jonge, ik weet weer waarom ik nooit reageer op posts. _O-
Laatst bijgewerkt door marley93 op 25-05-21 08:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:02

Puistjes die alleen maar erger worden door de mondkapjes..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:13

Tot 07.45 uur geslapen, maar voelt tot 10.00 uur. Heb nu koppijn bij mijn voorhoofd en nek doet niet aardig. Denk dat mijn bijholten behoorlijk vol zitten heb ook last van slijm.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:57

Het systeem op mn werk. Ben net 45 minuten bezig en er is storing :roll:

En uiteraard superdruk, want net na een lang weekend

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:40

fleurtjeuh schreef:
Telpeva schreef:
Nog steeds geen contact kunnen leggen voor dat spoed gesprek. Begin mij nu een beetje zorgen te maken of mijn contactpersoon wat is overkomen in de storm ofzo, maar de vorige keer dat ik een afspraak met hem had toen was hij hem ook binnen 2 dagen spontaan vergeten en toen heb ik ook voor niks op hem zitten wachten. Al met al zie ik het niet meer gebeuren vandaag.

Best teleurgesteld

Hoe is dit uiteindelijk afgelopen? Heb je nog iets van hem gehoord?

Nope, helemaal niks meer gehoord. Ik ga straks zelf maar weer eens bellen, het is nu toch al lang te laat maar ik wil toch wel weten wat er nou loos was, waarom het niet door ging en ook waarom mij niks is verteld.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:47

Dat ik vannacht misschien 4 uur geslapen heb.. sloopt altijd zo lekker als je de eerste dag werken gelijk al kapot bent.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:49

DiscoDipp schreef:
Dat ik vannacht misschien 4 uur geslapen heb.. sloopt altijd zo lekker als je de eerste dag werken gelijk al kapot bent.

Dit!
4 uurtjes slaap en de rest was woelen en plafondstaren. En dan 5 minuten voor mn wekker in diepe slaap vallen :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:55

Om kwart voor 9 starten met een les moreel beraad. Blegh, niet zo lekker wakker worden :').
En m'n haar wil niet wat ik wil, of ik wil niet wat mijn haar wil dat kan ook.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 10:15

Onnodig dierenleed

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 10:20

Telpeva schreef:
Onnodig dierenleed

Daar word ik gewoon echt verdrietig van ;(