Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:53

Knudd schreef:
Niet kunnen slapen en al vanaf half 4 wakker liggen. Ik ben sterk aan het overwegen een verzwaringsdeken aan te schaffen maar ze zijn zo duur -O-

De Duitse Aldi heeft hem volgende week in de aanbieding voor 35 euro geloof ik.

En anders eet nog een hand vol havervlokken met melk. Of bruine boterham met kaas.
Dat is voor mij de truc om beter te kunnen slapen..
Ook als ik flink aan het piekeren ben

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:47

Kat sprong in de vuilnisbak op de restjes chili con carne. Gevolg oranje kat. Meneer deed net of ik hem aan het vermoorden was in bad :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 12:02

Knudd schreef:
Niet kunnen slapen en al vanaf half 4 wakker liggen. Ik ben sterk aan het overwegen een verzwaringsdeken aan te schaffen maar ze zijn zo duur -O-

Ik heb de mijne van VakantieVeilingen. Heel blij mee! Slaap al weken niet meer zonder. En was nu betaalbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 13:17

Knudd schreef:
Ik gebruik een kruik voor wat meer gewicht. :) Die ligt eigenlijk standaard in m'n bed, want ik slaap ook graag met iets in m'n armen, maar soms leg ik hem ook bovenop de dekens of op m'n borstbeen als ik moeilijk in slaap kom.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:16

Zwemles op zondagmiddag, pfff wie heeft dat bedacht.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:19

Corona-wappies.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:23

Ik heb spierpijn in mijn ogen (??)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:26

Oof dat is heel naar Amy :(:)

Ik erger me aan het feit dat ik vrijdag wat besteld had, het gisteren bezorgd was als pakket wat ik al gek vond want het zou door de brievenbus komen. Kom ik 's avonds thuis, is het een heel ander product met een heel ander adres op de pakbon die in de doos zat. -O-

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:34

Robijntjah schreef:
Dat er geen app zo fijn is als Endomondo. Grrrrr.

Ik deel deze ergens.
Ik heb nu runkeeper na 2 andere geprobeerd te hebben maar het is het net niet

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:40

Equilab schijnt wel leuk te zijn. Even als tip.

1 van mijn vogels heeft de irritante gewoonte om de drinkbak naar beneden proberen te kieperen.
Hij houd er wel mee op als ik “ He potverdorie hou daar mee op! “ roep. Wel met een verontwaardigd geluidje erbij natuurlijk :')

Maar als hij dit doet wanneer ik aan het werk ben zitten ze dus zonder water -O-

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:59

Het vieze stookhout wat ze ergens hier achter gebruiken. Het stinkt enorm en rookt ook behoorlijk.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 15:19

Aan dat mijn auto gisteren weer kuren begon te vertonen. Tijdens achteruit rijden viel de motor de hele tijd stil en ook vooruit in lagere toerental. Als je eenmaal wat harder rijd geen probleem maar langzaam is dus vervelend. Auto heeft vorige maand ook al problemen gehad met wat anders, en hij leek gemaakt te zijn maar sindsdien bijna niet meer gereden, wel dieselinjectiecleaner er in gedaan, misschien sinds reparatie 700 km gereden probleemloos en nu dus weer kuren (1 x geen en weer Duitsland en wat kortere ritten). Dus flink poedersuiker. Alleen maar pech maar ga deze auto houden tot die dood is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:09

Waarom heb ik ook alweer 5 kilo prei, 4 kilo pruitjes en 2 kilo bieten gekocht?

Ohja zodat ik verse groente in de vriezer kan stoppen....
Rotklusje

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:38

Dat ik contact op wil nemen met Google voor mijn telefoon maar nergens de chat of mail kan vinden. -:(-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:40

Filmpje op dumpert waar een of andere boomer een flesje water gooit naar een meisje dat met haar geblesseerde paard loopt te stappen.
Blijkt boomer in kwestie nog een eigen manege te hebben ook 8)7

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:46

Mars schreef:
Filmpje op dumpert waar een of andere boomer een flesje water gooit naar een meisje dat met haar geblesseerde paard loopt te stappen.

Ik deel deze, wat een mega mafkees die vrouw die dat flesje water gooit zeg!

Gaat een beetje stampij lopen maken op een lege weg omdat het meisje met haar geblesseerde paard aan de hand niet op het ruiterpad loopt. De weg is leeg! 8)7

En zelf zet ze haar auto midden op het fietspad stil en gaat staan schreeuwen ( en dus ook nog met een flesje water naar het paard gooien) |o
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 13-12-20 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:46

Dat ik iets online wil bestellen maar de druk op de pakketbezorgers dan alleen maar verhoog :') Ik heb zelf eigenlijk ook geen zin om 3 weken te moeten wachten, maar de fysieke winkel is hier 150 km vandaan dus om nou daar heen te gaan lijkt me ook niet de bedoeling in de coronatijden := dilemma's

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:59

Kriebel hooi in mijn bh.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:12

Ineke2 schreef:
Mars schreef:

Ik deel deze, wat een mega mafkees die vrouw die dat flesje water gooit zeg!

Gaat een beetje stampij lopen maken op een lege weg omdat het meisje met haar geblesseerde paard aan de hand niet op het ruiterpad loopt. De weg is leeg! 8)7

En zelf zet ze haar auto midden op het fietspad stil en gaat staan schreeuwen ( en dus ook nog met een flesje water naar het paard gooien) |o

Precies!

En dan roepen dat ze al 50 jaar paarden heeft, dan hoor je beter te weten? Ze maakt geen reclame voor haar stal want ik zag dat ze al diverse slechte reviews kreeg en ook op haar persoonlijke FB profiel zijn de commentaren niet van de lucht.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:29

Sommige topics op bokt waar je als "buitenstaander" het gevoel krijgt raar aan te worden gekeken of wordt genegeerd als je een bijdrage levert. Andere mensen die hier soms last van hebben?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 19:32

denisesilver schreef:
Sommige topics op bokt waar je als "buitenstaander" het gevoel krijgt raar aan te worden gekeken of wordt genegeerd als je een bijdrage levert. Andere mensen die hier soms last van hebben?

Ja herken ik wel. Dat je gewoon compleet genegeerd wordt ofzo.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 19:34

denisesilver schreef:

Ja heel vaak. Ik zit nu meestal in meeleesmodus...kan ik niets verkeerds of storends zeggen :o

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 19:37

die dame van het flesje heeft haar stal hier vlak in de buurt, gelukkig ben ik haar nog nooit tegengekomen...pff wat een mafketel.... en dan idd vol met dr dikke auto op het fietspad gaan staan en dan gillen tegen die meid dat zij met haar paard niet op het fietspad mag lopen.......dussssss....

ik erger me omdat ik weet dat ik ws slecht slaap vannacht want spannende deadline op werk morgen... laat lossssss (kan er nu toch niets aan doen en beetje fit wakker worden zou lekker zijn).....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:15

Ugh, er is geloof ik weer een nieuwe lading kerstreclames ontsnapt. Gatsiebah de een is nog kleffer als de ander

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:31

2 kippen die de woonkamer vol graven met zaagsel uit hun hok.
De haan is aan het puberen en knap lastig