Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 13:45

De winkel waar ik werk was altijd van 8-21 open. Door de corona maatregelen hebben wij besloten van 7 tot 8 een ouderen uurtje te hebben.

Dat viel behoorlijk in de trek! Het was best wel druk tegen verwachting in. Het idee was dat dit een paar maanden zou duren.

Kregen we net een berichtje: "Oh het ouderen uurtje wordt nu voor iedereen"

Oftewel. De officiële openingstijden wijzigen. Op zich geen probleem mee (naast dat ik dan vroeger mijn bed uit moet), maar ik vind het vreemd dat ze dit zo zonder overleg doen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:41

nicole_floor schreef:
Dat ik niet kan slapen..

dat ik wel kan slapen maar het nog geen tijd is :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:51

wemkelover schreef:
nicole_floor schreef:
Dat ik niet kan slapen..

dat ik wel kan slapen maar het nog geen tijd is :')

Jaa daar heb ik nu ook last van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:52

Alweer knallende koppijn. |o

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 16:00

Mijn paard die elke keer zelf haar vliegenmasker af doet

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 16:09

Mensen die ‘een keer een nestje’ van hun hond/kat/konijn etc willen ‘en daarna steriliseren. :n

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 16:28

Dat ze elke keer niks kunnen vinden bij de dokter bij de kleine testjes en niks verder onderzoeken.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 16:59

Mars schreef:
Mensen die ‘een keer een nestje’ van hun hond/kat/konijn etc willen ‘en daarna steriliseren. :n

Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Ze voorkomen dat het ongebreideld doorfokt, maar doen tegelijk wel iets aan de achterlijk smalle genenpool die door allerlei fokkerijclubs wordt veroorzaakt.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:22

Aan m'n jongere zus die het toch niet kan laten om elke keer weer voor choas en gezeik te zorgen, voor de kleinste dingen die niet 'in haar kar' passen ruzie te maken en daarbij te gaan tieren en schreeuwen, en ook nog steeds standaard over zowat alles liegt.. *zucht* sommige mensen veranderen ook nooit _-:(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:44

oomens schreef:
Dat alles hier al dagen naar rook stinkt. Met heel veel luchten en continu wassen draaien, wordt het langzaam steeds een beetje minder. Toch komt er in sommige hoeken steeds weer een vlaag tevoorschijn en blijkt het ook in de kasten te zitten die nog niet open waren geweest.

Vandaag het vervolg te horen gekregen: in twee (en waarschijnlijk drie) van de vijf niet-verbrande woningen in ons portiek kan de komende maanden niemand blijven wonen. Al met al dus enorm geluk gehad dat wij kunnen blijven, maar dat besef moet nog even doordringen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 18:03

Betaalverzoek van Klarna. Of ik VidaXL even wil betalen voor die tuinset die vorige week dinsdag al retour is gebracht.

Um, how about no :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:06

xPabloBokt schreef:
Betaalverzoek van Klarna. Of ik VidaXL even wil betalen voor die tuinset die vorige week dinsdag al retour is gebracht.

Je kan aangeven dat het retour gegaan is. Zo gaat de herinnering op pauze tot ze doorkrijgen dat je echt geretourneerd hebt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:16

Belachelijk lange levertijd bij Zalando, vandaag besteld en krijg het pas 4 juni binnen. Hallo het is 2020, alles is gewoon op voorraad, hoezo moet dat zo lang duren?

First world verwend nest problem, I know.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:17

__Sannne schreef:
Belachelijk lange levertijd bij Zalando, vandaag besteld en krijg het pas 4 juni binnen. Hallo het is 2020, alles is gewoon op voorraad, hoezo moet dat zo lang duren?

First world verwend nest problem, I know.

Oh ja, ik heb de 20e besteld en krijg het als het goed is morgen. Dat is wel sneller dan wat ze zeiden, ze hadden het eerst over de 29e geloof ik.

Andere bestellingen trouwens ook, allemaal vanuit de webshops leveringstijden van minimaal 10 dagen terwijl alles op voorraad is.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:21

Het kan wel op voorraad zijn, maar de ruimte in sorteercentra en de busjes van PostNL is ook niet oneindig... wat niet past, dat past niet. Helaas, want ik zit ook al twee weken te wachten op een pakketje :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 18:26

MyWishMax schreef:
xPabloBokt schreef:

Je kan aangeven dat het retour gegaan is. Zo gaat de herinnering op pauze tot ze doorkrijgen dat je echt geretourneerd hebt.

Heb ik idd gedaan. Maar bij VidaXL ging alles zo traag dat die wachttermijn bij Klarna inmiddels ook verstreken is. Heb wel geantwoord op hun herinneringsmail een paar dagen terug dat het retour gegaan is en dus niet meer betaald hoeft te worden, maar dat hebben ze dan denk ik nog niet verwerkt ofzo

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:29

Foaly schreef:
Het kan wel op voorraad zijn, maar de ruimte in sorteercentra en de busjes van PostNL is ook niet oneindig... wat niet past, dat past niet. Helaas, want ik zit ook al twee weken te wachten op een pakketje :+

Mhwa ben benieuwd of dat echt de reden is, ik bestel best vaak dingen online en zelfs in deze tijd heb ik mijn bestellingen toch wel binnen 3 dagen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:32

Het gaat niet eens door naar postnl. Of in geval van zalando DHL. Daar is het vandaag pas aangemeld en komt morgen dus.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:45

__Sannne schreef:
Foaly schreef:

Mhwa ben benieuwd of dat echt de reden is, ik bestel best vaak dingen online en zelfs in deze tijd heb ik mijn bestellingen toch wel binnen 3 dagen.

Zelfde hier.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:59

Post NL heeft ook dingen uitbesteedt aan DHL door drukte, heb ik begrepen dus wat Foaly zegt kan best kloppen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:05

__Sannne schreef:
Foaly schreef:

Maar denk je dan echt dat ze bij het koerieradres denken: "Goh, weet je wat, ik ga dat pakketje de komende 9 dagen niet meenemen. Ik heb nog ruimte in mijn bestelbus en ik rijd praktisch langs haar adres, maar toch ga ik het niet meenemen. Gewoon omdat het kan." :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:19

Dat ik dacht dat er nog een magnum in de vriezer lag. Alleen het lege doosje -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:25

Gini schreef:
__Sannne schreef:

Maar denk je dan echt dat ze bij het koerieradres denken: "Goh, weet je wat, ik ga dat pakketje de komende 9 dagen niet meenemen. Ik heb nog ruimte in mijn bestelbus en ik rijd praktisch langs haar adres, maar toch ga ik het niet meenemen. Gewoon omdat het kan." :D

Maar het wordt nog niet naar e koerier gebracht of opgehaald. DHL is juist snel, vandaag het pakket van zalando gekregen, morgen bezorgen. Daarvoor was het in behandeling bij zalando.

Ik zei de 20e, maar had de 14e al besteld. Alles op voorraad, alleen al die tijd in behandeling gestaan bij zalando.

Als het druk is bij postnl of DHL krijg ik wel een bericht dat het verzonden is met track en trace, maar blijft het daar gewoon lang op 1e ding staan. In sorteercentrum oid. Had het nu ook bij andere webshop, daar staat het al dik een week in behandeling, nog niet verzonden. Bol.com was gewoon volgende dag bezorgd door postnl

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:35

Dat ik nog niet zo goed weet wat ik met mijn studie moet gezien ik nog geen stage heb en de andere optie nog een jaar op en neer reizen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:58

Beseft iemand dat men door het thuiszitten veel meer online aan het bestellen is en ze het stervensdruk hebben :+
Ik wil ook heel graag mijn schoenen maar moet geduld hebben _O-