Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Mensen die ‘een keer een nestje’ van hun hond/kat/konijn etc willen ‘en daarna steriliseren.
oomens schreef:Dat alles hier al dagen naar rook stinkt. Met heel veel luchten en continu wassen draaien, wordt het langzaam steeds een beetje minder. Toch komt er in sommige hoeken steeds weer een vlaag tevoorschijn en blijkt het ook in de kasten te zitten die nog niet open waren geweest.
__Sannne schreef:Belachelijk lange levertijd bij Zalando, vandaag besteld en krijg het pas 4 juni binnen. Hallo het is 2020, alles is gewoon op voorraad, hoezo moet dat zo lang duren?
First world verwend nest problem, I know.
MyWishMax schreef:xPabloBokt schreef:Betaalverzoek van Klarna. Of ik VidaXL even wil betalen voor die tuinset die vorige week dinsdag al retour is gebracht.
Um, how about no
Je kan aangeven dat het retour gegaan is. Zo gaat de herinnering op pauze tot ze doorkrijgen dat je echt geretourneerd hebt.
Foaly schreef:Het kan wel op voorraad zijn, maar de ruimte in sorteercentra en de busjes van PostNL is ook niet oneindig... wat niet past, dat past niet. Helaas, want ik zit ook al twee weken te wachten op een pakketje
__Sannne schreef:Foaly schreef:Het kan wel op voorraad zijn, maar de ruimte in sorteercentra en de busjes van PostNL is ook niet oneindig... wat niet past, dat past niet. Helaas, want ik zit ook al twee weken te wachten op een pakketje
Mhwa ben benieuwd of dat echt de reden is, ik bestel best vaak dingen online en zelfs in deze tijd heb ik mijn bestellingen toch wel binnen 3 dagen.
__Sannne schreef:Foaly schreef:Het kan wel op voorraad zijn, maar de ruimte in sorteercentra en de busjes van PostNL is ook niet oneindig... wat niet past, dat past niet. Helaas, want ik zit ook al twee weken te wachten op een pakketje
Mhwa ben benieuwd of dat echt de reden is, ik bestel best vaak dingen online en zelfs in deze tijd heb ik mijn bestellingen toch wel binnen 3 dagen.
Gini schreef:__Sannne schreef:
Maar denk je dan echt dat ze bij het koerieradres denken: "Goh, weet je wat, ik ga dat pakketje de komende 9 dagen niet meenemen. Ik heb nog ruimte in mijn bestelbus en ik rijd praktisch langs haar adres, maar toch ga ik het niet meenemen. Gewoon omdat het kan."