@Marocje, wow een heel weekend zelfs! Woont ie dan ver weg? En zou je hem niet eerst eens normaal zien voordat je er zolang heen gaat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mand schreef:Ik merk echt dat als ik een dagje niet reageer ik zo 20 gesprekken open heb staan en raak dan totaal het overzicht kwijt. Zoveel gesprekken tegelijk
Marocje schreef:Ik ga ws over twee weken meteen een heel weekend naar mijn match![]()
, die jongen met wie ik onwijs fijn app contact heb.. Hoop dat het lukt hier met regelen..
MarcoBorsato schreef:Veel plezier! Volgens mij kan er niks meer misgaan tussen jullie!
Lynniiie schreef:Ik hou het bij 3 gesprekken.
En nu maar bij 1, omdat het erg goed voelt met diegene waarmee ik nu praat. Vanavond hebben we een date. Best wel zenuwachtig
MarcoBorsato schreef:Maar geen seksdate? Wat dan wel?
Rawr schreef:Mand schreef:Ik merk echt dat als ik een dagje niet reageer ik zo 20 gesprekken open heb staan en raak dan totaal het overzicht kwijt. Zoveel gesprekken tegelijk
20??? Jemig ik vind 5 meer dan zat en merk dan al wel dat ik af en toe wel eens iemand verwar met een ander. Hoe hou jij ze uit elkaar?En hoe hou je nog tijd over voor andere dingen...
MarcoBorsato schreef:Hmmm het is wel makkelijker om via WhatsApp verliefderig te worden omdat je brein een soort ideaalplaatje maakt van iemand. Ik hoop echt heel erg dat hij helemaal is zoals je je nu voorstelt maar zet er niet al je geld op.
Berdien schreef:Wat leuk Marocje! Voor nu lekker van het gevoel genieten, maar ook ergens wel in je achterhoofd houden dat iemand in het echt toch wel heel erg anders kan zijn. Ik heb ook geweldige gesprekken gehad met mannen, die dan in het echt... nou ja, het toch niet haalden bij hun online variantDat is het gevaar, als je langere tijd zulk intens contact hebt dan maak je in je hoofd iemand echt geweldig en dan moet de echte variant dat maar bij kunnen benen.
Maar heel veel plezier gewenst! Hopelijk gaat de tijd tot jullie date snel