Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnepinny

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 19:10

@Mand, 20 gesprekken :wow: ik stop al bij 2, haha.

@Marocje, wow een heel weekend zelfs! Woont ie dan ver weg? En zou je hem niet eerst eens normaal zien voordat je er zolang heen gaat?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 19:22

Nee, hij woont zo’n 20 km verderop :Y) . Maar het voelt goed, dus ga niet voor een middagje. En ik zou maandelijks een weekend weg kunnen zonder kinderen, dus mooie combi.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 19:56

Veel plezier! Volgens mij kan er niks meer misgaan tussen jullie!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 20:03

Ik zit bij 3 al aan mijn max anders raak ik echt de draad kwijt. :P

Ik ook mijn match de onverdeelde aandacht geven, wil ik zelf ook.

Klinkt goed Marocje

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 20:04

Mand schreef:
Ik merk echt dat als ik een dagje niet reageer ik zo 20 gesprekken open heb staan en raak dan totaal het overzicht kwijt. Zoveel gesprekken tegelijk

20??? Jemig ik vind 5 meer dan zat en merk dan al wel dat ik af en toe wel eens iemand verwar met een ander. Hoe hou jij ze uit elkaar? _O- En hoe hou je nog tijd over voor andere dingen...

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 20:14

Ik hou het bij 3 gesprekken.
En nu maar bij 1, omdat het erg goed voelt met diegene waarmee ik nu praat. Vanavond hebben we een date. Best wel zenuwachtig

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 20:58

Lynniiie schreef:
En nu maar bij 1, omdat het erg goed voelt met diegene waarmee ik nu praat. Vanavond hebben we een date. Best wel zenuwachtig

Veel plezier!!!!

*kruipt weer onder meeleessteen*

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 21:14

Marocje schreef:
Ik ga ws over twee weken meteen een heel weekend naar mijn match <<) <3 , die jongen met wie ik onwijs fijn app contact heb.. Hoop dat het lukt hier met regelen.. :Y)

Gelijk een heel weekend? Ik zou dat niet durven op een eerste date.

MarcoBorsato schreef:
Veel plezier! Volgens mij kan er niks meer misgaan tussen jullie!

:')

Lynniiie schreef:

Veel plezier!

Ik heb nu denk ik een stuk of 5 dates gehad met dezelfde. Is erg gezellig :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 21:42

Ach joh, ik ging ooit als eerste date ook gelijk bij iemand slapen want was 1.5u enkele reis. Wel gewoon apart geslapen, maar ben daar toen ook twee dagen geweest. Is 't niks kun je altijd nog eerder naar huis. :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 22:31

Ja precies, dan ben ik zo weer thuis. Maar ga daar niet vanuit, terwijl het niet eens een seksdate is _O-
(al is dat ook de bedoeling natuurlijk) <<)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 23:51

Marocje you go girl! Hopelijk lukt het qua regelen! Ben eigenlijk wel jaloers op hoe je dat lukt en dat je er van kunt genieten :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:06

Lief Ryter <3 . Ben echt heel erg benieuwd! Twee weken duurt nog erg lang..

Jaloers hoeft niet hoor, zo veel dingen die ik spannend vind. Maar dit vind ik echt heerlijke gezonde spanning :j

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:23

Wat leuk Marocje! Hopelijk bevalt het. Ik doe het je niet na denk ik hahah.

Hoe was het Lynnie? :D

Ik vind het al knap als ik 2-3 gesprekken bij kan houden hahah. Al red ik dat vaak niet eens, ik merk na een paar zinnen al vrij rap of het gaat werken of niet.
Vandaag had ik er weer 1 die duidelijk iets anders voor ogen had dan ik. Terwijl ik duidelijk in m'n bio heb gezegd dat ik geen FWB en geen ONS wil :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:23

Ben wel benieuwd naar die kerel van je marocje! Jong/oud? Klein/groot? Foto <<)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:24

Ik haat het als mannen klein zijn, kabouters in het algemeen maar ook met wat ze in hun broek hebben :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:27

Tenzij het een het ander compenseert natuurlijk. Prima als je onder de 1.80 bent maar die centimeters moeten wel ergens zitten he.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:39

Maar geen seksdate? Wat dan wel?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:49

Foto geef ik niet, sorry. Vind dat echt zijn privacy schenden ;). Maar hij is groter dan ik, wat niet zo lastig is met mijn 1,58 :') wel iets jonger, 37 dacht ik. Maar wel veel levenservaring en heel veel inzicht. Zo ontzettend fijn iemand die tussen de regels door leest, en snapt wat je eigelijk bedoelt..
Heb ik nogal eens last van, niet lekker uit de woorden komen. ^)

MarcoBorsato schreef:
Maar geen seksdate? Wat dan wel?

Heerlijk direct weer _O- Nou, hopelijk wel, maar kunnen echt ongelofelijk goed banketstaaf samen, en bezorgen elkaar dus blijkbaar de vlinders en glimlach al wanneer je wakker wordt. Ik vind dat bizar, zo op de app en heb deze gevoelens nooit gehad.. bij hem valt het anderen (oa collega’s ) dus ook op: telkens weer met een big smile wanneer ie pauze heeft gehad en we hebben geappt..

Dus ja, vind dit heel bijzonder, als de seks niks is, hebben we alsnog iets heel anders moois..

En jeetje, dit klinkt echt heel zweverig zo, zou het ook niet zo geloven als ik het zelf niet meemaakte. Maar ook mijn omgeving (dochter, vader) valt het op.. (dat ik zo straal <3 )

En nee, alsnog wil ik geen relatie, dát niet.

En ineens meer profielviews dan het aantal berichten dat ik überhaupt heb! :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 01:01

Hmmm het is wel makkelijker om via WhatsApp verliefderig te worden omdat je brein een soort ideaalplaatje maakt van iemand. Ik hoop echt heel erg dat hij helemaal is zoals je je nu voorstelt maar zet er niet al je geld op.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 01:29

Snap ik, maar voor nu is dit genieten. Net de app afgesloten, bleven maar kletsen.

Maar we zullen het zien hoe ik over twee maanden schrijf: heb hier bewijs hoe ik op dit moment denk :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 03:30

Rawr schreef:
Mand schreef:
Ik merk echt dat als ik een dagje niet reageer ik zo 20 gesprekken open heb staan en raak dan totaal het overzicht kwijt. Zoveel gesprekken tegelijk

20??? Jemig ik vind 5 meer dan zat en merk dan al wel dat ik af en toe wel eens iemand verwar met een ander. Hoe hou jij ze uit elkaar? _O- En hoe hou je nog tijd over voor andere dingen...

Het zijn er nu zelfs meer. Terwijl ik erg selectief swipe :+ Bijna niet uit elkaar te houden :') Elke keer een stukje teruglezen. Ik reageer meestal alleen ffe voor ik naar bed ga. Tot nu toe nog niemand waarvan ik denk "op jou wil ik echt meer reageren". Wel leuke gesprekken overigens.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 10:16

Ik kom met selectief swipen nog niet eens op 20 matches :+ ik ben écht selectief, maar heb daardoor tot nu toe ook meestal dat als ik iemand naar rechts swipe dat het een match is :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 10:24

Wat leuk Marocje! Voor nu lekker van het gevoel genieten, maar ook ergens wel in je achterhoofd houden dat iemand in het echt toch wel heel erg anders kan zijn. Ik heb ook geweldige gesprekken gehad met mannen, die dan in het echt... nou ja, het toch niet haalden bij hun online variant :)) Dat is het gevaar, als je langere tijd zulk intens contact hebt dan maak je in je hoofd iemand echt geweldig en dan moet de echte variant dat maar bij kunnen benen.

Maar heel veel plezier gewenst! Hopelijk gaat de tijd tot jullie date snel :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 10:30

MarcoBorsato schreef:
Hmmm het is wel makkelijker om via WhatsApp verliefderig te worden omdat je brein een soort ideaalplaatje maakt van iemand. Ik hoop echt heel erg dat hij helemaal is zoals je je nu voorstelt maar zet er niet al je geld op.

Dat is zeker waar, helaas maar als te vaak meegemaakt dat het IRL uiteindelijk toch niets is, zelfs niet voor vriendschap.

Alleen scheelt het denk ik wel dat Marocje er heel anders is staat dan ik.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 11:02

Berdien schreef:
Wat leuk Marocje! Voor nu lekker van het gevoel genieten, maar ook ergens wel in je achterhoofd houden dat iemand in het echt toch wel heel erg anders kan zijn. Ik heb ook geweldige gesprekken gehad met mannen, die dan in het echt... nou ja, het toch niet haalden bij hun online variant :)) Dat is het gevaar, als je langere tijd zulk intens contact hebt dan maak je in je hoofd iemand echt geweldig en dan moet de echte variant dat maar bij kunnen benen.

Maar heel veel plezier gewenst! Hopelijk gaat de tijd tot jullie date snel :D

Dit kan inderdaad. Ik heb in het eerdere topic wel eens een date verhaal gedeeld. Superleuke klik met iemand, alles klopte en ik dacht echt dit wordt vuurwerk. Bij de ontmoeting had hij ook nog eens de looks. Alleen waren die 'looks', manier van bewegen en intonatie bijna hetzelfde/identiek als die van mijn broertje :') Daar kon ik mij niet overheen zetten ook al was hij een totaal ander persoon als mijn broer, het voelde incestueus :+

Ik hoop overigens dat het in jou geval marocje niet 'zoiets' is en heel veel plezier!