En straks even heerlijk met de paarden beetje bezig.
mag sinds een week 3 dagen werken van 3 uur per keer en afgelopen maandag ontzettend ver over m'n grenzen gegaan - collega deed heel erg vervelend en ik ben er vol bovenop gesprongen - maar daar had ik dus flink last van...al zou ik het zo weer doen
Daan13
Geplaatst: 16-03-22 19:06
Voor Junior heb ik vloeibaar magnesium gekocht in zo'n spuitfles.
En dat heb ik op mezelf uitgeprobeerd en prikken dat het deed!
Volgens de fysiotherapeut heb ik een magnesium tekort,ik ben nu al nieuwsgierig naar hoe ik vanavond zal slapen!
Aangezien dat wel een klaagtopic onderwerp is hoop ik dat ik het morgen hier kan plaatsen
Dat ik een Go heb gekregen tijdens mijn testdag!! Mag met opleiding gaan beginnen
MyWishMax
Geplaatst: 16-03-22 19:55
Dat er op bokt zulke enorm lieve mensen zitten.
Kreeg vandaag een enorme doos met spullen in onwijs goede staat omdat diegene had meegekregen dat het soms erg lastig is financieel. Echt, de ene week voelt het alsof de wereld steeds egoïstischer wordt en mensen die het lastig hebben in deze tijden maar veroordeeld worden en daarna krijg je ineens enorm lieve berichtjes en spullen, zo veel en goed dat je je bijna ongemakkelijk voelt
Maandag een hondje gevonden wat al een week vermist was en zelfs als overleden was beschouwd omdat er een gelijkaardige hond overreden was gevonden. Heel verdrietig voor die hond maar wat een wondertje voor deze hond en zijn baasjes! Hele dag super blij om geweest!
En twee goede nieuwtjes maar moet ook nog even wachten haha.
Overprikkeld thuiskomen, met geluidsoverlast buiten. Maar wel twee hamstertjes die wakker zijn en lekker nieuwsgierig komen kijken. Hun schattigheid maakt zoveel goed.