Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:58

Ik denk dat ik het ook wel kan. Ik word sowieso niet heel snel verliefd. Ik vind hem écht leuk hoor, anders deden we dit niet :D Maar ik stort me er niet volledig in. Zoals gisteren ook, toen had ik echt een rukavond en is het fijn dat hij er ter afleiding is maar ik huil bij hem en deel dat verdriet ook niet met hem. Wil hij wel hoor, maar dat gaat voor mij die grens over.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:05

Hmm fwb. Een fwb gehad (zonder dat ik t wist, ik dacht daten maar voor hem zat er geen relatie in. Gelijk afgekapt, ik kan dat echt niet. Dat deed al pijn namelijk.

Mijne is nu op vakantie. Ga hem zaterdag ophalen van vliegveld <3 ik ben echt wel dubbel verliefd (en hij ook volgens mij := ). Persoonlijk dit nog nooit gehad. We bellen 2x per dag nu hij weg is := had dat niet verwacht van een tinderdate :=

Tanya, goud _O- :')

Maureen95

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:30

Ik heb momenteel ook een fwb. Al een paar maanden. Ik denk dat je elkaar ook wel echt leuk moet vinden. Ik merk dat ik wel gevoelens heb maar ik heb absoluut geen zin in een relatie dus ik moet zelf ook zeggen dat ik niet zo goed weet wat voor gevoelens het zijn en of ik wel/niet verliefd ben :P
Ik kan prima zonder hem, maar zodra we samen zijn voelt het altijd weer zo vertrouwd.
Wij hebben wel afgesproken zodra één van ons meer voelt dat we het afkappen. Want daarbuiten zijn we ook nog gewoon vrienden in een vriendengroep.
Ben benieuwd of dat nog lastig gaat worden wanneer we gaan stoppen :P

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 20:26

Ik denk dat ik het wel zou kunnen, word toch niet snel verliefd. Maar vind het vooral zo veel gedoe en ingewikkeld :=

Wie weet komt het er ooit nog wel van. Maar voor nu ben ik blij met rust :=

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 13:15

Moet je kunnen denk ik FWB, in mijn omgeving blijkt er vrijwel altijd ellende van te komen vroeg of laat. Over het algemeen krijgt er 1 toch gevoelens, soms zelfs onbewust. Ik heb het echt maar zelden gehoord dat het goed afloopt, ook al is het soms maanden/jaren leuk geweest. Je hecht je toch aan een persoon.
Zelf zit ik er niet meer op te wachten omdat ik dan onbewust minder open sta voor iemand die misschien wel echt leuk is...

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:16

Dat er van FWB ellende komt lijkt me logisch, is niet iets voor altijd. Met een verbroken relatie komt ook ellende. Verschil met FWB is dat je het vantevoren misschien alvast kunt incalculeren := .

Okee het is officieel niet mogelijk om een dagje sauna met mijn FWB in te plannen |o . Nu al 3 keer een dag geprobeerd te plannen waarop hij op het laatste moment toch iets anders bleek te hebben of het niet zo uitkwam. Toen hebben we ook 2,5 week geen contact gehad omdat ik me er zo aan irriteerde. Nu twee weken geleden kwam weer het idee om sauna te plannen, nog duidelijk gehad over maken van afspraken en als hij het zo van te voren in zijn agenda zou zetten zou het goed komen want hij wil ook graag, nou as zaterdag zou het worden. Maar al even niets meer over gehoord en ik voelde de bui al hangen dus toen ik het vanmorgen aan hem vroeg of de plannen nog doorgingen: Ohh ik had zondag in mijn agenda staan -:(- . Ik weet zeker dat ik dat niet met hem had afgesproken want ik heb dan een endurance wedstrijd. Moeite om niet heel geïrriteerd te raken, het zal wel een miscommunicatie zijn #) . Misschien uit protest zaterdag maar lekker in mijn eentje naar de sauna gaan....

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:21

Voelt hij zich er wel goed bij dan? Klinkt meer alsof hij het te spannend vindt?! ofzo..
Als hij iedere x afzegt..

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:33

Nee hij vindt het niet spannend, het is meer dat zijn prioriteiten anders staan. Er destijds over gehad en hij wil het wel graag en heeft toen gezegd dat als we dat ruim van tevoren plannen het gewoon mogelijk is. Nu dat dus gedaan en blijkt er een misverstand over de dag. Helaas hebben we dit mondeling besproken en niet via de app, want begin haast te twijfelen aan mezelf. Is gewoon heel frustrerend, zou het liefst potje gaan schelden maar heeft geen zin. Moet maar even van het goede uitgaan en geloven dat het echt een misverstand was.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:18

FWB kan ik wel, maar dan moet ik zelf vinden dat het absoluut geen geschikt relatiemateriaal is
en waarvoor ik absoluut geen verliefde/hechtings gevoelens voor heb. :Y)
bv mijn ex (heeft trouwens zijn vriendin trouwens weer gedumpt net na hun vakantie),
We kunnen het gezellig hebben samen, maar no way dat ik daar een relatie mee zou willen of gevoelens voor heb!

Mijn Tinderlover daar had ik wel gevoelens voor en heb ik zelf de knop omgezet naar NOPE relatie zit er niet in,
maar door hem sta ik ook minder open voor anderen, waarschijnlijk omdat ik toch om hem geef.
Overigens had ik dat afgekapt, maar hij is alweer 2 weken aan het flirten en lief doen (voelt zich weer wat beter),
wat ik stiekem wel leuk vind, maar ik blijf toch echt bij mijn plan om over een tijd weer te gaan Tinderen :7

Met beide heren trouwens niet afgesproken sinds mijn vakantie, goed van mezelf 8-) ME TIME!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:21

Goed zo! Knap van je!

Die tinderdate is ook lastig want zonder die rugzak zou hij ideaal zijn voor je... Je ex is gewoon een l.u.l.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:25

Linda_Fleur schreef:
Nee hij vindt het niet spannend, het is meer dat zijn prioriteiten anders staan. Er destijds over gehad en hij wil het wel graag en heeft toen gezegd dat als we dat ruim van tevoren plannen het gewoon mogelijk is. Nu dat dus gedaan en blijkt er een misverstand over de dag. Helaas hebben we dit mondeling besproken en niet via de app, want begin haast te twijfelen aan mezelf. Is gewoon heel frustrerend, zou het liefst potje gaan schelden maar heeft geen zin. Moet maar even van het goede uitgaan en geloven dat het echt een misverstand was.

Dat krijg je denk ik als je niet nummer 1 bent op zijn prio lijst :o nadeel van de FWB constructie.
wellicht spreekt hij ook iets anders af met anderen?
Misschien een leugentje dat hij dacht dat het zondag was.
Als het vaak voorkomt zou ik iig niet dat soort dingen pikken, of gewoon niet meer afspreken voor leuke dingen buiten de benefits om.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:34

lieveli schreef:
Goed zo! Knap van je!

Die tinderdate is ook lastig want zonder die rugzak zou hij ideaal zijn voor je... Je ex is gewoon een l.u.l.

Dat laatste vindt hij zelf zeker niet :') heb hem laatst een keer de waarheid gezegd over
zijn gedrag (ook richting vrouwen), nou dat zag ik helemaal verkeerd... ik kreeg toch de wind van voren :+

Dat ik zo over hem dacht...hij was 41 geen 17 en hij had klasse, is selectief wbt vrouwen etc. blablabla LOL _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:37

Niet eens meer aan trekken zo'n dood paard. Next! Loopt ie maar een stap harder hoor.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:56

Ik ga er nu toch maar even vanuit dat het een misverstand is, na onze nieuw gemaakte afspraken. Ik kan nu ook verder niet boos worden want het kan zomaar aan mij liggen. Ik heb wel eens eerder op een verkeerde dag of een verkeerde tijdstip ergens gestaan omdat ik het domweg gewoon verkeerd heb opgeschreven in mijn agenda of dat het anders in mijn hoofd zat. Hij wilde gelijk ook weer een nieuwe dag plannen, maar dat gaat niet werken met mijn agenda de komende weken. Maar vanavond zie ik hem en hebben we het er nog even over.

Mijn ex-FWB/vriend-niet-relatie is trouwens weer terug bij zijn ex :') , degene die mij toen flink heeft bedreigd en gestalkt. Doet me niks meer, alleen doet pijn dat ik zo stom ben geweest en keihard in zijn mooie praatjes ben getrapt destijds. Ik hoop voor het kindje dat ze er samen goed uit komen.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:28

Vervelend LF.. hopelijk kun je het vanavond een beetje uitpraten.

Wat leuk Celien, lief dat je hem ophaalt :D

Ik twijfel zelf best wel of ik nou verliefd ben/word op mijn vent.. Ik heb hem nu 4x gezien waarvan de laatste keer daar geslapen, maar ik twijfel of zoiets groeit of dat het in 1 keer raak moet zijn..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:33

Heel goed LL, lekker die me time vasthouden!

Vervelend dat de saunadate zo lastig te plannen is LF. Hopelijk lukt de volgende keer wel!

Kan allebei toch Loolotte? Soms heb je dat het direct BAM is en andere keren heeft het wat langer nodig. Vind je hem wel leuk, word je blij van bij hem zijn?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 19:06

Wie gebruikt hier Happn?

Vandaag zag ik ineens dat de boel een soort reset kreeg, en ineens kreeg ik weer een lading dezelfde dames te zien -O- Dacht ik dat ik een app had gevonden die het normaal doet :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 19:43

Ik gebruik happen en geen tinder.
Wat jij zegt zie ii niksmaar ik was laatst in Maastricht geweest vond mijn telefoon, dat was vreemd.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 06:34

Fascinerend hoe iedereen het anders beleeft he.. of je iemand wel of niet leuk vindt. Ik weet het in principe in 2 tellen. Maar soms kan ik dan nog wel afknappen op het een of ander.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:22

SophievdV schreef:
Fascinerend hoe iedereen het anders beleeft he.. of je iemand wel of niet leuk vindt. Ik weet het in principe in 2 tellen. Maar soms kan ik dan nog wel afknappen op het een of ander.

Zelfde hier. Ik weet het gewoon meteen, als het er niet is dan groeit het ook niet aan.

LL, wat een maf! Arme ex van hem, die is echt stekeblind.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:24

SophievdV schreef:

Hier ook hoor, de eerste blik weet ik vaak of ik iemand aantrekkelijk vind of niet (vooral dat laatste). ook na weken telefonisch contact, kan op dat moment alles veranderen.

En toch kan ik ook wel op iemand zijn persoonlijkheid vallen, wat natuurlijk veel langer duurt. Dit zal alleen niet ia internet of een app gebeuren.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:42

Tussen iemand leuk (genoeg) vinden om mee te daten of verliefd zijn zit imo ook nog wel verschil. Het eerste weet ik direct, het tweede kan nog ook nog wel even duren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:45

Dat is zo maar met Joon was het wel een gevalletje pats boem.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:32

Ik heb het niet alleen met mannen maar ook met paarden, meubels en kleding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:21

Wat een rust hier.. :)
Ik heb zaterdag weer een date.. We zijn al heel vaak een match op Tinder geweest, maar steeds bleef het vaag en kwam het niet tot afspreken. Vond hem ook erg mysterieus en daar word ik wat argwanend van. Inmiddels hebben we ook ff gebeld en appt hij gewoon leuk en serieus, dus toch maar eens afgesproken ;)