Maar ik stort me er niet volledig in. Zoals gisteren ook, toen had ik echt een rukavond en is het fijn dat hij er ter afleiding is maar ik huil bij hem en deel dat verdriet ook niet met hem. Wil hij wel hoor, maar dat gaat voor mij die grens over. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik stort me er niet volledig in. Zoals gisteren ook, toen had ik echt een rukavond en is het fijn dat hij er ter afleiding is maar ik huil bij hem en deel dat verdriet ook niet met hem. Wil hij wel hoor, maar dat gaat voor mij die grens over.
ik ben echt wel dubbel verliefd (en hij ook volgens mij
). Persoonlijk dit nog nooit gehad. We bellen 2x per dag nu hij weg is
had dat niet verwacht van een tinderdate 

.
. Nu al 3 keer een dag geprobeerd te plannen waarop hij op het laatste moment toch iets anders bleek te hebben of het niet zo uitkwam. Toen hebben we ook 2,5 week geen contact gehad omdat ik me er zo aan irriteerde. Nu twee weken geleden kwam weer het idee om sauna te plannen, nog duidelijk gehad over maken van afspraken en als hij het zo van te voren in zijn agenda zou zetten zou het goed komen want hij wil ook graag, nou as zaterdag zou het worden. Maar al even niets meer over gehoord en ik voelde de bui al hangen dus toen ik het vanmorgen aan hem vroeg of de plannen nog doorgingen: Ohh ik had zondag in mijn agenda staan
. Ik weet zeker dat ik dat niet met hem had afgesproken want ik heb dan een endurance wedstrijd. Moeite om niet heel geïrriteerd te raken, het zal wel een miscommunicatie zijn
. Misschien uit protest zaterdag maar lekker in mijn eentje naar de sauna gaan....

ME TIME! Linda_Fleur schreef:Nee hij vindt het niet spannend, het is meer dat zijn prioriteiten anders staan. Er destijds over gehad en hij wil het wel graag en heeft toen gezegd dat als we dat ruim van tevoren plannen het gewoon mogelijk is. Nu dat dus gedaan en blijkt er een misverstand over de dag. Helaas hebben we dit mondeling besproken en niet via de app, want begin haast te twijfelen aan mezelf. Is gewoon heel frustrerend, zou het liefst potje gaan schelden maar heeft geen zin. Moet maar even van het goede uitgaan en geloven dat het echt een misverstand was.
nadeel van de FWB constructie.lieveli schreef:Goed zo! Knap van je!
Die tinderdate is ook lastig want zonder die rugzak zou hij ideaal zijn voor je... Je ex is gewoon een l.u.l.
heb hem laatst een keer de waarheid gezegd over
, degene die mij toen flink heeft bedreigd en gestalkt. Doet me niks meer, alleen doet pijn dat ik zo stom ben geweest en keihard in zijn mooie praatjes ben getrapt destijds. Ik hoop voor het kindje dat ze er samen goed uit komen. 
Dacht ik dat ik een app had gevonden die het normaal doet
SophievdV schreef:Fascinerend hoe iedereen het anders beleeft he.. of je iemand wel of niet leuk vindt. Ik weet het in principe in 2 tellen. Maar soms kan ik dan nog wel afknappen op het een of ander.
SophievdV schreef:Fascinerend hoe iedereen het anders beleeft he.. of je iemand wel of niet leuk vindt. Ik weet het in principe in 2 tellen. Maar soms kan ik dan nog wel afknappen op het een of ander.