Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Linda_Fleur schreef:Nee hij vindt het niet spannend, het is meer dat zijn prioriteiten anders staan. Er destijds over gehad en hij wil het wel graag en heeft toen gezegd dat als we dat ruim van tevoren plannen het gewoon mogelijk is. Nu dat dus gedaan en blijkt er een misverstand over de dag. Helaas hebben we dit mondeling besproken en niet via de app, want begin haast te twijfelen aan mezelf. Is gewoon heel frustrerend, zou het liefst potje gaan schelden maar heeft geen zin. Moet maar even van het goede uitgaan en geloven dat het echt een misverstand was.
lieveli schreef:Goed zo! Knap van je!
Die tinderdate is ook lastig want zonder die rugzak zou hij ideaal zijn voor je... Je ex is gewoon een l.u.l.
SophievdV schreef:Fascinerend hoe iedereen het anders beleeft he.. of je iemand wel of niet leuk vindt. Ik weet het in principe in 2 tellen. Maar soms kan ik dan nog wel afknappen op het een of ander.
SophievdV schreef:Fascinerend hoe iedereen het anders beleeft he.. of je iemand wel of niet leuk vindt. Ik weet het in principe in 2 tellen. Maar soms kan ik dan nog wel afknappen op het een of ander.