Malenka schreef:Ik kan helaas weer niet naar de Zoetewei met de verkoopdagen. Jammer want hun assortiment is echt een grote snoepwinkel.
Maar waarom per se met de verkoopdagen?
Ik kan dan ook niet. Ik ga gewoon een andere keer
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Mijn watermeloenen komen niet verder dan 1 cm en dan vallen ze er af, worden eerst bruin. Wat kan dat zijn? Ik ben zo al 5 kwijtgeraakt en heb dus netto nog steeds geen meloenen aan de planten hangen. Vorig jaar heb ik er 2 weten te oogsten.
pmarena schreef:Het ziet er uit als een tomaat die niet gediefd is waardoor hij aan alle kanten nieuwe koppen heeft gekregen en aan al die zijscheuten dus ook bloemetjes en daaropvolgend tomaatjes aan is gaan maken.
black_kelpie schreef:germie schreef:Mijn watermeloenen komen niet verder dan 1 cm en dan vallen ze er af, worden eerst bruin. Wat kan dat zijn? Ik ben zo al 5 kwijtgeraakt en heb dus netto nog steeds geen meloenen aan de planten hangen. Vorig jaar heb ik er 2 weten te oogsten.
Dan zullen ze niet bestoven zijn, dan sterft het af
pmarena schreef:Het ziet er uit als een tomaat die niet gediefd is waardoor hij aan alle kanten nieuwe koppen heeft gekregen en aan al die zijscheuten dus ook bloemetjes en daaropvolgend tomaatjes aan is gaan maken.
Klopt, ik ben in het begin van het seizoen altijd wel netjes aan het dieven maar al snel komt de klad erin en gaat ie z'n gang maar![]()
That being said, het is wel een productieras. Deze plant komt van een schijfje Looye honingtomaat