Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:25

Jibbel schreef:
Hahaha, maar het oog wil toch ook wat ailill!
Zo heb ik echt een zwak voor mannen met donker haar en blauwe ogen. En dan liefst stoppels van een dag of 2/3. Als hij dan ook nog in pak is... <3
Heel oppervlakkig misschien, maar ja, uiterlijk is wel gewoon het eerste wat je ziet. En dat spreekt je aan of niet.

Zo zag mijn vriend eruit op zijn tinderfoto! <3
Realiteit: Haar niet bruin maar donkerblond en alleen in pak bij bijzondere gelegenheden. :+

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:26

Ailill schreef:
MarlindeRooz schreef:
Eerst niet... maar toen we begonnen te appen begon het te kriebelen. En dat is 2 jaar geleden nu, nog steeds super gek op hem! <3
Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.

Oh, ik schaam me dat ik dit hier zo schrijf :+

Edit: waarom is mijn bericht weg?

Ik lees al tijden mee hier, maar deze reactie moet ik ff op reageren. Inderdaad niets boven natuurlijk rood haar <3 En laat mijn vriend dat nou net hebben en wij al 1,5 jaar samen zijn.. Via Tinder :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:49

Op tinder heb je wel een soort van eisenlijst nodig. Ik heb veel geliked dat er niet aan voldeed, omdat ik van mezelf wist dat ik in het echt er wel op zou kunnen vallen, maar via de telefoon gaat dat gewoon niet :+ te weinig interesse opwekkend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:54

Ailill schreef:
Maar. . .eerlijk zeggen, zijn jullie via Tinder iemand tegen gekomen waarvan je dacht; "Yes, dit is hem/haar!"

Ik kom namelijk best wel interessante mensen tegen, echter bij 0,0 echt kriebels. Of toch te veel keuze?

Jep! Vorig jaar rond deze tijd gaan daten.. en 1 januari zijn we officieel een jaar samen. En ja, ik had best een eisenlijst en daar ben ik absoluut niet vanaf geweken :+

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:45

Iedereen heeft toch eisen... lijkt me best logisch :+
Ik ben wel eens wat materiaal tegengekomen op Tinder ja :j Maar het is echt een kwestie van geluk hebben :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:21

Begin dit jaar ben ik iemand tegen gekomen waar ik wel echt helemaal weg van was. Helaas via een appje aan de kant gezet, dat was wat minder tof van hem :+

Eisenlijst heb ik ook. Langer dan ik is een eis waar niet over te onderhandelen valt :)) en verder liefst geen kinderen, sowieso vrijgezel en als het even kan minimaal HBO (denk)niveau. Oh, en niet allergisch voor katten en paarden is ook wel net zo praktisch.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:25

Ailill schreef:
Ik breek ook weer even in hier, sorry :P

Maar. . .eerlijk zeggen, zijn jullie via Tinder iemand tegen gekomen waarvan je dacht; "Yes, dit is hem/haar!"

Ik kom namelijk best wel interessante mensen tegen, echter bij 0,0 echt kriebels. Of toch te veel keuze?

Ja ik *\o/* of nja in het begin nog niet zo, na 3 dates dacht ik het wel :o inmiddels bijna 2 jaar samen, nog 1 maand hihi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:50

Berdien schreef:
Begin dit jaar ben ik iemand tegen gekomen waar ik wel echt helemaal weg van was. Helaas via een appje aan de kant gezet, dat was wat minder tof van hem :+

Eisenlijst heb ik ook. Langer dan ik is een eis waar niet over te onderhandelen valt :)) en verder liefst geen kinderen, sowieso vrijgezel en als het even kan minimaal HBO (denk)niveau. Oh, en niet allergisch voor katten en paarden is ook wel net zo praktisch.

En die lengte blijft nog verdomd lastig merk ik wel.. Ik ben 1.80, maar heb het liefst toch wel 1.90+

Ik heb ook best wel een eisenpakket, maar bij een juiste klik is er best wel wat water bij de wijn te doen.. Alleen die klik heb ik niet zo vaak :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:06

Ach ja, eisenpakket heeft iedereen...bewust of onbewust.
De een wat langer dan de ander natuurlijk.

Mijn oude eisenpakket (volgens een kennis dan) is nog wel ergens te vinden.

Mijn eerste eis voor Tinder matches is dat ze wat terug zeggen.. dat doen de laatsten nog niet _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:08

Tussen de 1.90 en 2.00 is inderdaad perfect :j Ik ben zelf ook 1.80 (en een beetje, geloof ik :') ). Korter dan 1.90 is dan weer lastig want als ik dan hakken aan heb... -O-

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:49

Ik ben dan een keer blij met mijn lengte :o 1.60 hoef ik me in ieder geval nergens zorgen om te makeb... alleen dat ik soms op mijn tenen moet staan als ik mijn vriend een kus wil geven ofzo en hij is maar 1.80 _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:38

loesje4600 schreef:
Ik ben dan een keer blij met mijn lengte :o 1.60 hoef ik me in ieder geval nergens zorgen om te makeb... alleen dat ik soms op mijn tenen moet staan als ik mijn vriend een kus wil geven ofzo en hij is maar 1.80 _O-

+1 :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:49

suikermeisje schreef:
loesje4600 schreef:

+1 :')

Maak er +2 van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:51

Ukkepukkies! :') :+

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:55

Echte minions!!;)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:09

True, Colien past makkelijk in een kofferbak :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:12

Exitium schreef:

_O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:21

Jibbel schreef:
Hahaha, maar het oog wil toch ook wat ailill!
Zo heb ik echt een zwak voor mannen met donker haar en blauwe ogen. En dan liefst stoppels van een dag of 2/3. Als hij dan ook nog in pak is... <3
Heel oppervlakkig misschien, maar ja, uiterlijk is wel gewoon het eerste wat je ziet. En dat spreekt je aan of niet.
Lol, herkenbaar! Staat hier op plaats twee: Of Rood haar en groene/blauwe ogen, of zwart haar en groene/blauwe ogen :P

En inderdaad, uiterlijk is het eerste wat je ziet. Ik roep al jaren dat de wereld er waarschijnlijk heel anders uit zou zien, indien met eerst elkaars innerlijk leert kennen en daarna pas het uiterlijk. Helaas een utopie ;)

anne_bento schreef:
Ailill je mag best kieskeurig zijn toch?! Ik heb kwa uiterlijk wel een type waar ik op val maar ik wijk er ook gerust van af als er een klik is. Maar een beetje een gespierd lichaam is toch wel een eis haha... ik merk gewoon dat ik anders meteen afknap. Hoeft echt geen wasbordje te hebben maar wat brede schouders en armen, en niet al te dik.... :o
Voel me ook echt banketstaaf als ik het zo opschrijf, maar dat is gewoon waar ik op val. Heb eens gedate met een super aardige lieve jongen, was echt niks mis mee behalve dat ie nogal wat te zwaar was. Ik had echt gedacht dan wel daar doorheen te kunnen kijken maar ik voel me dan toch echt niet aangetrokken tot zo iemand -O-
Haha, weet je: Waarschijnlijk ben je zelf dan ook sportief en heb je een goed lichaam, vaak trekt elkaar dat wel aan. Heeft denk ik ook met type/persoonlijkheid en way of life the maken.

Herkenbaar, hier ook een paar keer gedate met vrouwen waarvan iedereen zei dat ze mooi waren. Wat ook zo was, maar ik voelde 'het' gewoon niet, ook niet na een paar dates.

Cintaria schreef:
Ailill, uiterlijk blijft toch ook iets belangrijks. Ik heb een bepaald type man waar ik echt op val zonder dat ze nog maar 1 woord gezegd hebben! (En als ze eenmaal aan het praten zijn, kan ik er ook meteen een afkeer van krijgen :') ) Aantrekkingskracht wordt grotendeels bepaald door iemand zijn uiterlijk dus logisch dat je daar ook wel belang aan hecht, je moet er tenslotte ook wel de rest van je leven tegenaan kijken :+
Hahaha, ook dit klinkt herkenbaar! Na een korte conversatie alsnog een domper heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt, al hoor ik het vaker. Ik ben dan denk ik toch te nieuwsgierig naar mensen, ook al weet ik dat het niets gaat worden.

En inderdaad, dat uiterlijk moet je toch, als het goed is, de komende 60 jaar tegenaan kijken ;)

Sure_lee schreef:
Zo'n eisen lijst kan ook goed werken. Mijn match had het in zijn profiel staan. Mij sprak dat aan en toen we elkaar irl zagen was het liefde op het eerste gezicht.

Afgelopen weekend waren we 8 maanden samen en hadden we de housewarming van het huis wat we samen hebben gekocht.

Maar mijn vriend kreeg door zijn profiel ook wel halve doodsbedreigingen van vrouwen hoe hij het in zijn hoofd haalde om zoveel eisen te stellen haha
Zou dat dan toch de sleutel zijn, haha! was het bij hem/jullie echt een lange lijst? Moeders roept hier altijd: Yes, precies hetzelfde type als . . . en als . . . ;)

Ik durf op Tinder al amper te vermelden dat een roodharige 10 stappen voorloopt O:)

Goof schreef:
Ailill schreef:
]Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.

Oh, ik schaam me dat ik dit hier zo schrijf :+

He prima toch.
Bij mij gingen er alleen maar mannen naar rechts met baard, ik kan echt niets met blotebillengezichten. Yak. Ieder zijn wensen :D
Nou, hier gaat een baard per direct naar links :j

YellowLeaf schreef:
Edit: waarom is mijn bericht weg?

Ik lees al tijden mee hier, maar deze reactie moet ik ff op reageren. Inderdaad niets boven natuurlijk rood haar <3 En laat mijn vriend dat nou net hebben en wij al 1,5 jaar samen zijn.. Via Tinder :D
Geen idee :+

Kijk, jij snapt hem! Ik vraag me serieus af waar het vandaan komt bij mij. Ben er van overtuigt dat het met iets van vroeger te maken had, echt bizar veel roodharigen in mijn omgeving.

Ging zelfs zo ver dat ik mijn laatste ex eens een potje rode haarverf cadeau heb gedaan, was een weekend lang drama en ruzie in huis :D

Geryon schreef:
Op tinder heb je wel een soort van eisenlijst nodig. Ik heb veel geliked dat er niet aan voldeed, omdat ik van mezelf wist dat ik in het echt er wel op zou kunnen vallen, maar via de telefoon gaat dat gewoon niet :+ te weinig interesse opwekkend!
Lol, ik moet zeggen dat mijn matches na een avondje stappen, de volgende ochtend wat tegen vallen ;)

Berdien schreef:
Tussen de 1.90 en 2.00 is inderdaad perfect :j Ik ben zelf ook 1.80 (en een beetje, geloof ik :') ). Korter dan 1.90 is dan weer lastig want als ik dan hakken aan heb... -O-
Ik tik de 1.90 aan :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:23

Tegen de 1.90 is ook goed :)) Maar 1.82 ofzo, dat wordt 'm gewoon niet.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:27

Het was bij hem wel een lange lijst ja. Vergelijkbaar met wat jij stelde. Paar leuke foto's erbij en hoppa...

Over de lengte hoefde ik me ook niet druk te maken. Ben 1.58...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:31

Ik heb qua uiterlijk niet perse een type, kan zowel op blond als donker vallen. Wel moeten ze gewoon Nederlands zijn, en als het even kan iig even lang (1.75) of langer dan ik, maar een man van 1.95.. oeh <3 Date van nu is 1.85 dus ik mag zeker niet klagen.
Bij mij gaat ook de klik boven alles, ik moet me bij iemand op mijn gemak voelen en mijzelf kunnen zijn, en dan maakt het uiterlijk me minder uit, wel val ik er minder op als iemand mollig is :o Ben zelf ook niet super dun, maar ik voel me er niet zo tot aan getrokken.

Zaterdag komt mijn date bij mij erg film kijken, ben erg benieuwd! Heb zondag wel vroege dienst op stage dus het wordt iig geen latertje.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:07

wat betreft ben ik ook nog wel blij met mijn 1,68m. Ik val ook niet snel op kleiner dan 1,80m.

Oeh spannend Yvankaxx, veel plezier alvast!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:24

loesje4600 schreef:
Exitium schreef:

_O-

Ik heb bewijs :+

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Ik tik de 1.90 aan :P

Ukkie :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:34

Klein maar fijn :Y)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:37

@Ailill ik voldoe trouwens aardig aan jouw eisen, inclusief gewenste haarkleur O:)
Misschien moet ik zelf ook maar eens een eisenlijstje op gaan stellen...

Hier trouwens wel een aantal gesprekken via Tinder, maar ook nog geen 'wauw gevoel'.