Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chabby schreef:Nou, ik heb er nog één. Er was gister een pakket bezorgd bij de buren, wat ik vandaag heb opgehaald. Ik had een twee delig pak en t-shirt besteld voor €80,00. Ik doe de doos open en tref een t-shirt en trui aan. Het t-shirt is als beschreven. De trui is een kindermaat in plaats van mijn maat xs. Maar, de legging ontbreekt. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd dat de legging ontbreekt en dat ik die graag nog ontvang of een deel van mijn geld terug. Ik krijg meteen een groen vinkje. Dan ben ik toch geblokkeerd...?
Tallie1979 schreef:Ik vraag 7,50 exclusief verzendkosten voor een product, bieden ze 8 euro inclusief.
Ik heb maar even netjes geantwoord dat dit geen reeel bod is.
Tallie1979 schreef:Ik heb erbij staan dat de prijs excl verzenden is. Maar toch proberen
Maar wel kaa uu tee dat je bent belazerd zeg!En diep triest dat mensen zulke beoordeling gaan achterlaten.
Ik heb vandaag ook waarschijnlijk iets verkocht. Ik zeg waarschijnlijk, omdat ik het gevoel heb dat deze knaap probeerde een gratis product te krijgen.
We wisselen berichten uit, komen de prijs overeen en ik geef aan dat ik dinsdag pas kan versturen. Hij zegt prima en ik geef mijn rek nr. Zegt hij: Ik betaal dinsdag als ik de T&T code krijg.
Euh, nou, dat dacht ik dus even niet. Ik stuur niks op zonder betaling.
Hij geeft aan dat hij alsnog heeft overgemaakt en dat het op mijn rekening moet staan. Nog niet, het is zondag.![]()
Ik heb het adres gecheckt, daar zit een reisbureau. Dus ik ga wel zien of het morgen binnen is. Ik heb er een apart gevoel bij, misschien onterecht.
xxcleeoo schreef:Ik heb even jullie advies nodig voor een bestelling (wel buiten marktplaats om) ik heb vorige week iets gekocht maar ik denk dat ze zijn gestopt, terwijl de website enzovoort nog online staat. Heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken? Telefoonnummer bestaat ook al niet meer.
xJitskee schreef:Een medewerker heeft niets te doen met wat er op het bonnetje komt te staan. Je scant het verzendlabel, of je voert de postcode + huisnummer in en de rest doet het postNL apparaat zelf. Ik vermoed dan eerder een storing in het apparaat oid...
Saul schreef:Volgens mij is dit de bon en niet het directe verzendbewijs.
Gezien er ook geen QR code op staat.
Romy1234 schreef:Saul schreef:Volgens mij is dit de bon en niet het directe verzendbewijs.
Oké, maar hoe moet ik dit nu zien dan?
Inmiddels contact met haar gehad, zij heeft pakket bij het postkantoor ingeleverd en dit is de enige bon die ze heeft gekregen.
Ze heeft wel mijn adres op het pakketje geschreven.
studiemiep schreef:Saul schreef:Volgens mij is dit de bon en niet het directe verzendbewijs.
raar, ik zie ze bij het post NL punt altijd de postcode en huisnummer intikken bij de "weegschaal" /ding waar de code uitkomt die ze op het pakje plakken.
Wat geeft ze als verklaring dat de track/trace code niet word herkent?