Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:59

Of is dat de plek om thee te drinken hahaha

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 11:35

vanmiddag op het nieuws: 'de nieuwste rage: Thee drinken in Deventer' :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:07

Jasmijn1989 schreef:
vanmiddag op het nieuws: 'de nieuwste rage: Thee drinken in Deventer' :D

hahah en een speciale tinderactie, koop 1 thee en je krijgt er 2

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:08

Deventer is wel heel gezellig. Heb ik ook mijn eerste en 2e date gehad :)

Ik ga vrijdag weer op date. Nummer 5. Ik ben er wel aan toe om een potje te gymmen := alleen we wonen allebei thuis en die bewuste avond is ook iedereen thuis. Ben er nog niet aan toe om hem voor te stellen, maar om een hotelkamer te huren voor een paar uur is ook raar :+ iemand ideeën wat we nog kunnen doen? We hebben al veel drankjes gedaan, naar paard geweest, geschaatst en uiteten en bios. Wat kunnen we nog meer doen savonds :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:15

N0a schreef:

Ik ga vrijdag weer op date. Nummer 5. Ik ben er wel aan toe om een potje te gymmen := alleen we wonen allebei thuis en die bewuste avond is ook iedereen thuis. Ben er nog niet aan toe om hem voor te stellen, maar om een hotelkamer te huren voor een paar uur is ook raar :+ iemand ideeën wat we nog kunnen doen? We hebben al veel drankjes gedaan, naar paard geweest, geschaatst en uiteten en bios. Wat kunnen we nog meer doen savonds :')

Gymmen dus :+

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:20

Zoek je er een relatie mee want een pay per uur kamer is echt niet romantisch. Kan je niet naar de privé sauna dan?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:20

Britt_Sisi schreef:
Wat een gast yonker haha

Ik geef het op. Ik had een tinderdate gehad. Vorige week zouden we 2e date hebben zei die af(hij was ziek). Nu vandaag herkansing zegt hij weer af, hij moet naar school. Zei die gisteren avond. Hij deed al wat kortaf dus ik vroeg wat er was.
Heeft die woensdag een oud collega ontmoet daarmee wat gaan drinken en die had gehoord dat hij met mij op date was gegaan. Was ze jaloers en naja dat dus :') dit is serieus de tweede keer achter elkaar dat ik een date heb met iemand en dat diegene later een oud collega tegen komt en daarmee verder date. Ik denk dat ik een eigen bedrijfje ga starten. Een Date met mij en daarna vind je ware liefde hahahha

Hahah echt precies die regel heb ik weleens tegen mijn ex gezegd. Na een paar dates met mij vind je de ware.. Dat lijkt in ieder geval zo. Als ik ze tegen kom willen ze allemaal niks serieus, en vervolgens hebben ze binnen enkele weken wel een serieuze relatie. (en dit is niet een enkele keer maar echt regelmatig gebeurd)

Zo ook tegen deze ex, hele onstuimige korte relatie gehad, we wilde allebei maar gingen er allebei niet echt voor. Kort na het over was, heeft hij inderdaad 'de ware' ontmoet voor hem. In ieder geval voor zolang het duurt..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:21

In de buitenlucht :j :')

Ik zou gewoon iets leuks gaan doen hoor en dat gymmen laten voor als t komt. Of wil je niks serieus?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:21

N0a schreef:

Anders stel je voor om ergens een hotelletje te boeken voor een nacht, leer je elkaar gelijk wat beter kennen en je kunt ongestoord gymmen :j

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:27

N0a schreef:

Gewoon ergens een gezellig hotelletje met sauna en spa opzoeken. <<)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 13:19

Lavien schreef:
N0a schreef:

Gewoon ergens een gezellig hotelletje met sauna en spa opzoeken. <<)

Om te gymmen? :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 14:58

Haha, ja het gaat echt om iets serieus. We kunnen alleen beide geen nachtje weg ivm andere verplichtingen de volgende ochtend. :+

Misschien dat we het gymmen dan maar over de feestdagen heen moeten tillen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:10

Ik zou gewoon vragen waarom hij Deventer heeft uitgezocht. Zou er er niet direct wat achter zoeken, dan kun je achter alles wel iets bedenken.

Zo blij dat scharrel en ik allebei al heeeel lang een eigen huis hebben :)) Kunnen we gewoon gymmen wanneer we willen. Enige die er wat van vindt is de kat, die mag dan namelijk niet bij me slapen :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:11

hahahha ik ben ook blij dat ik op mezelf woon alhoewel het niet uitmaakt, ik gym toch niet :+

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:34

Haha dit is ook precies waar ik nu tegenaan loop.... Woon ook weer tijdelijk bij mn ouders... Best onhandig soms! Niet alleen met gymmen, maar ook met daten... Vind het heel vervelend dat ik steeds uit moet leggen waar ik naartoe ga.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:46

Alja schreef:
hahahha ik ben ook blij dat ik op mezelf woon alhoewel het niet uitmaakt, ik gym toch niet :+

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:49

bloempie186 schreef:
Haha dit is ook precies waar ik nu tegenaan loop.... Woon ook weer tijdelijk bij mn ouders... Best onhandig soms! Niet alleen met gymmen, maar ook met daten... Vind het heel vervelend dat ik steeds uit moet leggen waar ik naartoe ga.

Dit! :j Ik ben 19 dus ik ga volgend jaar ofzo pas het huis uit... Ik mag wel alles van m'n ouders, ze laten me totaal vrij. Maar ze willen wel weten waar ik ben (begrijpelijk).

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:54

Ben ik even blij dat ik 6 maanden per jaar het huis voor mezelf heb :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:01

Ik heb ook gewoon lekker mijn eigen plek, heerlijk :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:03

ik wil mijn huis of bed best wel verhuren voor een paar uurtjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:12

bloempie186 schreef:

Hier precies hetzelfde. Laatste jongen die ik heb gedate woonde toevallig ook bij zn ouders (met tegenzin) en ik ben in de zomer weer terugverhuisd voor een tijdje. Was toch wel ff behoorlijk lastig en vooral een vervelende omschakeling op date-gebied.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:14

Alja schreef:
ik wil mijn huis of bed best wel verhuren voor een paar uurtjes :+

Als iemand het dan daarna helemaal schoon maakt :+ Tinder service, haha.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:22

schoonmaken doe ik zelf wel :P
maak wel een all in prijsje ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:24

_O- _O- _O-

Ik moet er niet aan denken :')

Courses