Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
N0a schreef:Deventer is wel heel gezellig. Heb ik ook mijn eerste en 2e date gehad
Ik ga vrijdag weer op date. Nummer 5. Ik ben er wel aan toe om een potje te gymmenalleen we wonen allebei thuis en die bewuste avond is ook iedereen thuis. Ben er nog niet aan toe om hem voor te stellen, maar om een hotelkamer te huren voor een paar uur is ook raar
iemand ideeën wat we nog kunnen doen? We hebben al veel drankjes gedaan, naar paard geweest, geschaatst en uiteten en bios. Wat kunnen we nog meer doen savonds
Britt_Sisi schreef:Wat een gast yonker haha
Ik geef het op. Ik had een tinderdate gehad. Vorige week zouden we 2e date hebben zei die af(hij was ziek). Nu vandaag herkansing zegt hij weer af, hij moet naar school. Zei die gisteren avond. Hij deed al wat kortaf dus ik vroeg wat er was.
Heeft die woensdag een oud collega ontmoet daarmee wat gaan drinken en die had gehoord dat hij met mij op date was gegaan. Was ze jaloers en naja dat dusdit is serieus de tweede keer achter elkaar dat ik een date heb met iemand en dat diegene later een oud collega tegen komt en daarmee verder date. Ik denk dat ik een eigen bedrijfje ga starten. Een Date met mij en daarna vind je ware liefde hahahha
N0a schreef:Deventer is wel heel gezellig. Heb ik ook mijn eerste en 2e date gehad
Ik ga vrijdag weer op date. Nummer 5. Ik ben er wel aan toe om een potje te gymmenalleen we wonen allebei thuis en die bewuste avond is ook iedereen thuis. Ben er nog niet aan toe om hem voor te stellen, maar om een hotelkamer te huren voor een paar uur is ook raar
iemand ideeën wat we nog kunnen doen? We hebben al veel drankjes gedaan, naar paard geweest, geschaatst en uiteten en bios. Wat kunnen we nog meer doen savonds
Lavien schreef:N0a schreef:Deventer is wel heel gezellig. Heb ik ook mijn eerste en 2e date gehad
Gewoon ergens een gezellig hotelletje met sauna en spa opzoeken.
bloempie186 schreef:Haha dit is ook precies waar ik nu tegenaan loop.... Woon ook weer tijdelijk bij mn ouders... Best onhandig soms! Niet alleen met gymmen, maar ook met daten... Vind het heel vervelend dat ik steeds uit moet leggen waar ik naartoe ga.
bloempie186 schreef:Haha dit is ook precies waar ik nu tegenaan loop.... Woon ook weer tijdelijk bij mn ouders... Best onhandig soms! Niet alleen met gymmen, maar ook met daten... Vind het heel vervelend dat ik steeds uit moet leggen waar ik naartoe ga.