Oh ja, vergeten, ik heb ook nog een halfje H&H Zoete zwarte kersen en een halfje H&H Caramel Cupcake. Brrrrrrr ik hou van zoet en van caramel maar deze heeft echt maar heel kort aangestaan voor ik hem eraf gehaald heb, bah.
@DM Ahaaaaaaaa ik vatte al niet hoe je achter de kassa kon zitten en toch kon internetten, maar nu snap ik hem
Als ik ze eerst verzend, kan ik geen foto's maken he hahahahahahahaha!!
Lisitano
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-16 09:35
Stamper schreef:
Als ik ze eerst verzend, kan ik geen foto's maken he hahahahahahahaha!!
Schiet eens op!
Banyu
Geplaatst: 12-02-16 10:06
Klopt het dat ik bij de 1000poot geen account aan hoef te maken?
Zie nou weer geen YC op de site staan
Op mijn vorige mail nog steeds geen antwoord gehad van haar. Maakt niet uit, is al opgelost. Gister nog iets gevraagd aan d'r, en had binnen 5 minuten al antwoord!
Ahhh zo is ie schattig! Ik vind die kaarsen er wel heel mooi uit zien, vrij groot ook
Dankje Pirouette66! Wat een filter wel niet kan doen
Kirja
Geplaatst: 12-02-16 12:52
Stamper, ik ben ook wel héél benieuwd naar foto's!
Lb, heerlijk comfort plankje!
De afgelopen dagen nogal druk geweest, en weinig gebrand door de hoofdpijn. Gisteren even love notes van bridgewater opgehad maar snel weer uit. Vind hem niet zo lekker en kreeg er alleen meer koppijn van Nu seagrass van BW aan en die bevalt een stuk beter!
Lisitano; heb je geen linkje van je blog naar Annemarie gestuurd? Ik denk dat ze dat wel leuk zou vinden
Ik heb heel erg zin om te bestellen, maar ik wacht op de nieuwe GC
Kirja
Geplaatst: 12-02-16 13:16
En ik heb mijn WME bestelling Jammer dat ik Egyptian met de Egyptian musk heb verward maar hopelijk heeft ze die over een tijdje ook nog want nu heb ik dan écht een koopverbod voorlopig
Skessa_
Geplaatst: 12-02-16 13:17
Ooooh lekker. Ben stiekem ook wel benieuwd naar wat geurtjes, maar ga nu echt eerst dingen opmaken
Ik hoop inderdaad dat het makkelijker gaat na een paar x open doen, want dit is niks
Pumkin pie is lekker, ruikt naar kruidige koekjes, lijkt sterk op die van WME (Pumpkin souffle).
@DeMolenhoek, heb je gisteravond nog wat gebrand? Ik dacht we krijgen wel een berichtje als je thuis bent en een keuze hebt gemaakt, en je had nog een foto beloofd, maar je bent heel stil gebleven!!
Skessa_
Geplaatst: 12-02-16 14:03
Oh dan ben ik blij dat ik die niet heb, want die pumpkin souffle vind ik toch zo vies
En de peach?
BeFunny
Geplaatst: 12-02-16 14:04
Wij zijn in Belgiè, Momenteel schijnt er zoveel zon naar binnen dat ik niet goed het beeldscherm kan bekijken net nu er allemaal foto's zijn geplaatst