Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:happypaardje schreef:Ik heb vandaag een receptje van heerlijk Scandinavisch comfort food: Healthier Risgrød (rice porridge) Omnomnom!
Wauw, dat ziet er zo waanzinnig lekker uit![]()
Na lang twijfelen heb ik deze post toch maar geplaatst, want hij is erg persoonlijk: Vanaf nu ben ik ook lief voor mezelf
corrina1994 schreef:Ja het maakt mij vrij weinig uit, snap het doel van bloglovin' niet helemaal xD en het begint steeds meer op Pinterest ofzo te lijken
Yv_ schreef:corrina1994 schreef:Ja het maakt mij vrij weinig uit, snap het doel van bloglovin' niet helemaal xD en het begint steeds meer op Pinterest ofzo te lijken
Pinterest? Hoe bedoel je?
Ik kan echt niet zonder bloglovin'! Voeg de blogs toe die ik leuk vind en zodra ik mijn app open, krijg ik zo een lijst met hun nieuwe posts te zien. Ideaal, hoef ik niet al die urls te onthouden! En zodra ik op "lees meer" klik, word ik automatisch doorgelinkt naar de normale site en zie ik de volledige post. Super uitvinding dat bloglovin'.
Yv_ schreef:Nou, ik heb de gok toch maar gewaagd en ben voor de betaalde layout gegaan. Iets als in vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf.
Superleuke post Yasmine en zó herkenbaar helaas!
Happypaardje, ik heb een kwartier lang geprobeerd om een reactie achter te laten, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar. Ik heb je een PBtje gestuurd met de foutmelding die ik krijg, misschien kun je er iets mee. Heb het ondertussen ook via mijn telefoon geprobeerd omdat ik dacht dat het misschien aan chrome lag, maar met safari krijg ik dezelfde foutmelding.
Yv_ schreef:Staat al online ladies![]()
, hier.
Simpel, strak met met roze&grijs tintje. Helemaal ik.
Enige waar ik van baal is dat de info tekst en de zoekbalk nu helemaal onderaan de pagina staan en die kunnen niet naar boven.
Happypaardje: nog steeds niet. Hij geeft nu, zowel bij chrome als safari, aan dat ik de velden nog in moet vullen (naam en email) terwijl die echt netjes ingevuld zijn..
Tazzey schreef:Ik heb vandaag een tutorial voor negative space op mijn blog.
Yv_ schreef:Staat al online ladies![]()
, hier.
Simpel, strak met met roze&grijs tintje. Helemaal ik.
Enige waar ik van baal is dat de info tekst en de zoekbalk nu helemaal onderaan de pagina staan en die kunnen niet naar boven.
Happypaardje: nog steeds niet. Hij geeft nu, zowel bij chrome als safari, aan dat ik de velden nog in moet vullen (naam en email) terwijl die echt netjes ingevuld zijn..