Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corrina1994

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:28

Er is een storing volgend mij bij bloglovin, jullie ook last van?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:25

Ik heb nog niet op bloglovin' gekeken, dus ik heb geen idee.

Ik sla de posts van de Mol-prog ook over. Niet omdat ik het nog niet wil weten, maar omdat ik het niet kijk :).

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:20

Ik kan op het moment ook niet op de site van bloglovin' komen, corrina. Even afwachten maar, ze zullen het vast wel snel weer fixen. :)

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 18:00

Ja het maakt mij vrij weinig uit, snap het doel van bloglovin' niet helemaal xD en het begint steeds meer op Pinterest ofzo te lijken

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 18:41

Yasmine schreef:
happypaardje schreef:
Ik heb vandaag een receptje van heerlijk Scandinavisch comfort food: Healthier Risgrød (rice porridge) Omnomnom!

Wauw, dat ziet er zo waanzinnig lekker uit :~

Na lang twijfelen heb ik deze post toch maar geplaatst, want hij is erg persoonlijk: Vanaf nu ben ik ook lief voor mezelf

@happypaardje: Rijstepap is heerlijk!

@ Yasmine: Herkenbaar die persoonlijke post. Ik heb ook lang getwijfeld om eenzelfde blog te posten en ik heb het ook gedaan, want ik denk dat het heel herkenbaar is. Ik schrijf altijd over de beloningstraining methode, dus misschien denken mensen wel dat ik mezelf ook zo goed behandel... Eh, dat is moeilijk. :o
Maar ik heb toch een oplossing gevonden om dat te verbeteren. Reward-based training and how I treat myself

Vandaag vertel ik op mijn blog over de 7 Keys to Success

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 01:21

corrina1994 schreef:
Ja het maakt mij vrij weinig uit, snap het doel van bloglovin' niet helemaal xD en het begint steeds meer op Pinterest ofzo te lijken

Pinterest? Hoe bedoel je?

Ik kan echt niet zonder bloglovin'! Voeg de blogs toe die ik leuk vind en zodra ik mijn app open, krijg ik zo een lijst met hun nieuwe posts te zien. Ideaal, hoef ik niet al die urls te onthouden! En zodra ik op "lees meer" klik, word ik automatisch doorgelinkt naar de normale site en zie ik de volledige post. Super uitvinding dat bloglovin'.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 02:07

Yv_ schreef:
corrina1994 schreef:

Pinterest? Hoe bedoel je?

Ik kan echt niet zonder bloglovin'! Voeg de blogs toe die ik leuk vind en zodra ik mijn app open, krijg ik zo een lijst met hun nieuwe posts te zien. Ideaal, hoef ik niet al die urls te onthouden! En zodra ik op "lees meer" klik, word ik automatisch doorgelinkt naar de normale site en zie ik de volledige post. Super uitvinding dat bloglovin'.

Hier hetzelfde. Kan echt niet meer zonder. Niet te doen om alle losse adressen te onthouden.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 09:01

Ik ook hoor, bloglovin' is ideaal! Zeker voor blogs die niet zo vaak posten, anders vergeet je op een gegeven moment een beetje om daar op te kijken, en nu helpt bloglovin' je mooi herinneren als er wat nieuws op die blogs staat. :)

Oh, en ik heb vandaag een review van een restaurantje hier in Trondheim. Niet heel relevant voor jullie misschien, maar het is een erg leuke plek, dus ik wou het toch even delen :D Trendy Healthy Food at Mat Fra Hagen

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 11:50

Ik zweer ook echt bij Bloglovin ja :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 12:37

Inderdaad, Bloglovin is ideaal!

Happypaardje, ik ben mega Scandinavië fan dus zo'n posts vind ik erg leuk om te lezen! :D

Van mij vandaag weer een reispost: Reizen met een reisgenoot: hoe overleef je het heelhuids? Met wat tips over reizen met een reisgenoot, want ik heb al vaak aan den lijve ondervonden dat het helaas niet zo gemakkelijk is :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:43

Nou, ik heb de gok toch maar gewaagd en ben voor de betaalde layout gegaan. Iets als in vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf :)).

Superleuke post Yasmine en zó herkenbaar helaas!

Happypaardje, ik heb een kwartier lang geprobeerd om een reactie achter te laten, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar. Ik heb je een PBtje gestuurd met de foutmelding die ik krijg, misschien kun je er iets mee. Heb het ondertussen ook via mijn telefoon geprobeerd omdat ik dacht dat het misschien aan chrome lag, maar met safari krijg ik dezelfde foutmelding.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:58

Hihi, dat is altijd leuk om te horen Yasmine! Leuke post heb je ook weer! :)

En dankje voor het doorgeven Yv! Ik ben net thuis en zag je berichtje inderdaad. Ik ben het gedoe met reacties nu helemaal zat, dus ga overstappen op een andere reactie-plugin.

Edit: Ik heb nu een nieuwe plugin voor reacties geinstalleerd. Yv, zou jij misschien kunnen proberen of het nu wel werkt bij jou?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 18:53

Mijn blog van gister heeft het goed gedaan. Ik ben erg tevreden. Ik zou echt 3 x p/w moeten posten om sneller te groeien, maar echt geen tijd. Pffff.

Leuke blogs weer. Reizen met reisgenoten, herkenbaar.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:06

Ik ben benieuwd naar je nieuwe lay-out Yv!

Bloglovin vind ik ook echt ideaal! Anders zou ik alle kleinere blogs zo vergeten...

Ik was gisteren bezig met mijn cv. En kon het niet laten daar iets over te schrijven
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:39

Leuk! Een CV is zo ontzettend belangrijk. In de tijd dat ik nog fulltime kon werken moest ik per klant nieuwe teams met developers samenstellen. Ik heb daar CV's voorbij zien komen waarvan je gewoon met kromme tenen in je schoenen zit. Ik heb nog een tijdje workshops CV opstellen gegeven op het werk aan junior medewerkers.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:43

Op internet staan ook een paar voorbeelden... Vol spelfouten, vreselijke designs... Vreselijk!
Sommige beginnen al met curriculum vitae fout schrijven... :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:24

Zonde is dat! Je begint al direct met een achterstand en in een tijd als deze kun je je dat gewoon niet veroorloven.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:16

Yv_ schreef:
Nou, ik heb de gok toch maar gewaagd en ben voor de betaalde layout gegaan. Iets als in vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf :)).

Superleuke post Yasmine en zó herkenbaar helaas!

Happypaardje, ik heb een kwartier lang geprobeerd om een reactie achter te laten, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar. Ik heb je een PBtje gestuurd met de foutmelding die ik krijg, misschien kun je er iets mee. Heb het ondertussen ook via mijn telefoon geprobeerd omdat ik dacht dat het misschien aan chrome lag, maar met safari krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik ben ook benieuwd. Wanneer kunnen we de nieuwe layout bewonderen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:24

Inderdaad, een cv is erg belangrijk en je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen :j

Yv, ik ben ook benieuwd naar je layout :D

Mijn post van vandaag is Waar is thuis?, over waar ik me eigenlijk thuis voel met 2 nationaliteiten en na bijna een half jaar in Canada te hebben gewoond. Wou dit al lang schrijven, maar ik kon nooit uit mijn woorden komen. Nu dus wel. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:53

Staat al online ladies ;) :D, hier.
Simpel, strak met met roze&grijs tintje. Helemaal ik :)).
Enige waar ik van baal is dat de info tekst en de zoekbalk nu helemaal onderaan de pagina staan en die kunnen niet naar boven.

Happypaardje: nog steeds niet -O- . Hij geeft nu, zowel bij chrome als safari, aan dat ik de velden nog in moet vullen (naam en email) terwijl die echt netjes ingevuld zijn..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 14:09

Heeeeel leuk, Yv! De layout past helemaal bij je blog :j

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 19:14

Yv_ schreef:
Enige waar ik van baal is dat de info tekst en de zoekbalk nu helemaal onderaan de pagina staan en die kunnen niet naar boven.

Happypaardje: nog steeds niet -O- . Hij geeft nu, zowel bij chrome als safari, aan dat ik de velden nog in moet vullen (naam en email) terwijl die echt netjes ingevuld zijn..

Echt? Maar... waar kan dat dan nog aan liggen? Ik ga mijn hosting company wel even vragen, misschien dat die iets weten...

En je nieuwe layout is echt heel gaaf trouwens! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 19:16

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 19:31

Tazzey schreef:
Ik heb vandaag een tutorial voor negative space op mijn blog.

leuke tutorial!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:08

Yv_ schreef:

Mooie layout ik hou van roze :D :o