Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:22

Beterschap voor je vader Mwm, hopelijk valt het mee! Eng hoor zulke mensen in het verkeer...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Echt heel zuur Roos, balen dat het onderzoek stopt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:30

MyWishMax schreef:
Roosch schreef:
Oh jeetje wat heftig :(:)

Wat stom bij jullie ook zeg! Kan je er niet via die gozer wat mee of was die gevlogen?

Dank jullie wel allemaal trouwens!

Nee bij ons is deze pipo langs meer dan 15 auto's gereden en heeft bewust bekrast. Schade is groot. We hebben hem op camerabeelden op verschillende plekken maar denk slecht te herkennen omdat hij een capuchon draagt. Hij werd van de week wel gespot door een buurtbewoner toen ie overdag langs fietste dus wie weet in de toekomst.

Beterschap voor je pa! :(:)

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:48

MyWishMax schreef:
Pa is net vlak bij stal aangereden door een banketstaaf die door rood reed.

Oh, dat is schrikken. Sterkte!

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:56

veel sterkte voor je vader MwM! ik hoop dat hij er lichamelijk geen gevolgen van overhoud en dat de veroorzaker goed verzekerd is.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:46

Arme Percy is vanmiddag door de brandnetels gelopen.

Ik dacht in eerste instantie dat het meeviel, maar uurtje nadat we terug waren werd hij er helemaal kriegel van.
Had er écht veel last van.

Na de nodige (veilige) huismiddeltjes is het gelukkig nu iets aan het afzakken.
Af en toe nog even heftig reageren, maar minder continue en korter gelukkig.

Arm dier.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:10

Lieser schreef:
MyWishMax schreef:
Pa is net vlak bij stal aangereden door een banketstaaf die door rood reed.

Oh, dat is schrikken. Sterkte!

Jeetje MWM dat is schrikken!
Sterkte voor jullie :(:)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:56

Wéér verkouden/ziek aan het worden. Ik haat dit seizoen…

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Sterkte MWM! Dat “zielige” verhaal maakt alleen nog maar erger.
En jeetje wat aso Marleen!

Ik ben doodmoe en zit mezelf wakker proberen te houden om hopelijk een goede nacht te hebben straks.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Aan luidruchtige mensen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

MyWishMax schreef:
Shenavallie schreef:

Jee, dat is nog eens rot nieuws! Op de eerste plaats sterkte voor jouw vader en natuurlijk voor jou en jouw moeder. Kan me voorstellen dat je die gozer graag even alleen wil 'spreken' (zou ik in ieder geval wel hebben), maar beter om dat aan de daarvoor aangestelde personen over te laten. Die gozer is hoe dan ook fout, net wat je zelf ook zegt. Zielig verhaal of niet, rood is rood. En als je het zo enorm over je eigen zielige situatie hebt, dan doe je dat meestal als je dondersgoed weet dat je fout bent geweest. Beetje empathie zou hem sieren.

Het zielige verhaal is blijkbaar dat hij die auto net een week had en rijbewijs pas 2 weken. Het was geen 18 jarige maar echt al wel paar jaar ouder. Sorry maar lever rijbewijs maar meteen in want dit is echt gewoon roekeloos gevaarlijk rijgedrag

En vader was dus zelfs al bijna het kruispunt over nadat hij voor rood had gestaan, groen kreeg en samen met auto naast zich opgetrokken is. Dus was echt donkerrood voor die gozer. De auto naast mijn vader was een suv dus vader kon die auto die hem aanreed niet eens aan zien komen en die suv kon net aan remmen en toeteren maar toen was het al te laat.

Helemaal met je eens wat betreft rijbewijs inleveren! :j
Zelf heb ik ooit eenzelfde situatie meegemaakt, maar toen stond ik aan de 'goede' kant van de twee rijstroken: ik kon de roodlichtrijder dus zien aankomen en in de ankers, maar degene naast mij niet. Was zo'n verschrikkelijke rotklap (en alle gevolgen die erbij kwamen)! De bestuurder die eerst naast mij stond kwam er zwaargewond uit, dus ik ben blij dat jouw vader nog 'heel' is. Maar psychisch zal hij er wel even goed ziek van zijn. En de nasleep wat verzekeringen aangaat... Ik heb met jullie te doen. :(:)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Vandaag in de Efteling geweest met een groep mensen van het festival waar ik werk in de zomer. Echt superleuk, maar ben nu echt volkomen overprikkeld. Zo'n dagje is voor mij ook qua OCD behoorlijk pittig, dus het emmertje is echt vol.
Alleen moet ik dus nog eten. Wilde langs de mac, maar voelde me zo vies dat ik eerst dacht te gaan douchen. En nu heeft mijn lijf het opgegeven en wil ik niet meer van de bank komen. Maar ik heb nog steeds honger :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:28

Zo klaar met die hyperventilatie en angstaanvallen. Sinds de afbouw van de oxazepam heb ik weer last van slapeloosheid en heftigere angstaanvallen. Tel daarbij nieuwe medicatie op waarvan je juist ook weer slapeloosheid en nachtmerries krijgt.

Morgen ga ik wel eisen dat ik echt naar een cardioloog wil. Natuurlijk doen de betablokkers al best wat. Maar ik wil een hartritmestoornis en of ziekte gewoon uitsluiten. Bij een paniekaanval knalt het er alsnog door. Net weer 3 uur gezeten met klachten die vergelijkbaar zijn van een infarct. En dat al 12 weken, sorry maar ik trek dat niet meer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:35

Zebrastreep schreef:
Zo klaar met die hyperventilatie en angstaanvallen. Sinds de afbouw van de oxazepam heb ik weer last van slapeloosheid en heftigere angstaanvallen. Tel daarbij nieuwe medicatie op waarvan je juist ook weer slapeloosheid en nachtmerries krijgt.

Morgen ga ik wel eisen dat ik echt naar een cardioloog wil. Natuurlijk doen de betablokkers al best wat. Maar ik wil een hartritmestoornis en of ziekte gewoon uitsluiten. Bij een paniekaanval knalt het er alsnog door. Net weer 3 uur gezeten met klachten die vergelijkbaar zijn van een infarct. En dat al 12 weken, sorry maar ik trek dat niet meer.

:(:)

Vergeten de deur van mijn slaapkamer open te zetten. Het is daar zo koud dat het gewoon tocht. Ik wil gaan slapen, maar dan maar even mijn boek uitlezen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Zebrastreep schreef:

Knuffel lieverd. Echt...
-O- :knuffel:

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Zebrastreep schreef:

Gewoon doen inderdaad. Dan weet je tenminste of dat het is, en kun je er wat aan doen (of je weet dan of het niet aan je hart ligt, wat ook kan helpen).