Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Roosch schreef:Oh jeetje wat heftig
Wat stom bij jullie ook zeg! Kan je er niet via die gozer wat mee of was die gevlogen?
Dank jullie wel allemaal trouwens!
MyWishMax schreef:Shenavallie schreef:
Jee, dat is nog eens rot nieuws! Op de eerste plaats sterkte voor jouw vader en natuurlijk voor jou en jouw moeder. Kan me voorstellen dat je die gozer graag even alleen wil 'spreken' (zou ik in ieder geval wel hebben), maar beter om dat aan de daarvoor aangestelde personen over te laten. Die gozer is hoe dan ook fout, net wat je zelf ook zegt. Zielig verhaal of niet, rood is rood. En als je het zo enorm over je eigen zielige situatie hebt, dan doe je dat meestal als je dondersgoed weet dat je fout bent geweest. Beetje empathie zou hem sieren.
Het zielige verhaal is blijkbaar dat hij die auto net een week had en rijbewijs pas 2 weken. Het was geen 18 jarige maar echt al wel paar jaar ouder. Sorry maar lever rijbewijs maar meteen in want dit is echt gewoon roekeloos gevaarlijk rijgedrag
En vader was dus zelfs al bijna het kruispunt over nadat hij voor rood had gestaan, groen kreeg en samen met auto naast zich opgetrokken is. Dus was echt donkerrood voor die gozer. De auto naast mijn vader was een suv dus vader kon die auto die hem aanreed niet eens aan zien komen en die suv kon net aan remmen en toeteren maar toen was het al te laat.
Zebrastreep schreef:Zo klaar met die hyperventilatie en angstaanvallen. Sinds de afbouw van de oxazepam heb ik weer last van slapeloosheid en heftigere angstaanvallen. Tel daarbij nieuwe medicatie op waarvan je juist ook weer slapeloosheid en nachtmerries krijgt.
Morgen ga ik wel eisen dat ik echt naar een cardioloog wil. Natuurlijk doen de betablokkers al best wat. Maar ik wil een hartritmestoornis en of ziekte gewoon uitsluiten. Bij een paniekaanval knalt het er alsnog door. Net weer 3 uur gezeten met klachten die vergelijkbaar zijn van een infarct. En dat al 12 weken, sorry maar ik trek dat niet meer.
Zebrastreep schreef:Zo klaar met die hyperventilatie en angstaanvallen. Sinds de afbouw van de oxazepam heb ik weer last van slapeloosheid en heftigere angstaanvallen. Tel daarbij nieuwe medicatie op waarvan je juist ook weer slapeloosheid en nachtmerries krijgt.
Morgen ga ik wel eisen dat ik echt naar een cardioloog wil. Natuurlijk doen de betablokkers al best wat. Maar ik wil een hartritmestoornis en of ziekte gewoon uitsluiten. Bij een paniekaanval knalt het er alsnog door. Net weer 3 uur gezeten met klachten die vergelijkbaar zijn van een infarct. En dat al 12 weken, sorry maar ik trek dat niet meer.