Aan mezelf. Moet ongesteld worden en werd vanmorgen zó ontzettend verkeerd wakker, en ging uit mijn plaat omdat een orderbevestiging tien minuten tijd nodig had om binnen te komen. Inmiddels lekker bij paard en zonnebank geweest en weer tot rust gekomen.
Marcella
Geplaatst: 30-05-25 14:12
Melding van Toeslagen dat mijn inkomen te hoog staat. Ja dat klopt nadat ik aantal keren gehad dat het te hoog stond en ik een flink bedrag kon terug betalen.
Loop op het fietspad. Ernaast is een zandpaadje, waarop honden dagelijks hun behoefte doen, dus daar ga ik niet op lopen. Wordt ingehaald door een chagrijnige jongedame op de fiets, die vindt dat ik lekker met mijn orthopedische schoenen, op weg naar de dokter, op dat volgepoepte zandpad moet lopen, omdat zij... er gewoon langs kan fietsen, fietspad is breed genoeg.
Nederland is kapot...
Als kind werd ik vreselijk gepest, daarom hoopte ik volwassen te worden, want volwassenen werden met respect behandeld, zag ik dagelijks om me heen.
In de primark, had een nieuwe sportlegging nodig. Eentje uit het rek gepakt, ongeveer 100 jaar in de rij gestaan voor de kassa. Kom thuis, wil passen: veel en veel te klein.
Ik: 'Huh maar ik had toch gewoon een M gepakt? En M bij de Primark valt toch altijd mega ruim?'
Conclusie: ik had niet alleen op het hangertje moeten kijken, maar ook even op het label
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 30-05-25 16:25
denisesilver schreef:
Open het KWPN magazine, staat er een advertentie in met een AI gegenereerde afbeelding. Het ziet er zo fiets goedkoop uit.
Gisteren zag ik op Spotify een nieuwe release van een of andere band die ik niet ken, met een imo duidelijke ai afbeelding als albumhoes. Ik zal kijken of ik hem nog terug kan vinden... Ik vind zoiets knetter onprofessioneel
Edit, Brewing Chaos, ik vraag mij af of de muziek niet ook deels ai is.
denisesilver
Geplaatst: 30-05-25 18:06
Dat zal allicht wel, Telpeva. Ik vind het gewoon zo ontzettend lelijk. En het bedrijf van die advertentie had voorheen echt prima foto's. Waarom nou dat goedkope spul inzetten?
Haha Foaly, ja dat is wel een ding bij de Primark
Siggislief
Geplaatst: 30-05-25 19:40
Ik heb een kat dat deuren open kan maken, en laatste paar aantal dagen probeert ie in de werkkamer van mijn vader te komen. Vaak lukt het hem wel, maar ook soms totaal niet.
Ik had al geopperd om de deurklink omhoog te zetten zoals bij de huiskamer.
Dat zag mijn vader niet zo zitten.
Maar ik was beu om de kat uit de werkkamer te vissen.
Net de slaapkamer + werkkamer van mijn vader de deur klink omhoog gezet.
Mijn vader was blij toen ie het hoorde.
Maar wat een #@!€ werk om het weer in elkaar te zetten.