Lau schreef:Ik ben jarig maar heb er helemaal geen zin in
Maar toch gefeliciteerd!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Hond die onbedoeld alles sloopt… We hebben met enige moeite een nieuw kussen voor d’r gevonden dat we ook nog makkelijk af kunnen nemen nu ze steeds vaker in d’r slaap d’r urine laat lopen en ook nog lekker zacht en dik is. Het kussen heeft ze pas twee dagen en ze heeft nu al een gat gemaakt in de hoes… Ze graaft altijd om een soort holletje te maken. Echt, beest, doe niet! De vorige kussens konden we na een paar keer onderplassen weg gooien omdat de stank er niet meer uit ging. Ik vrees dat deze ook geen lang leven heeft op deze manier. Zucht.
Roosch schreef:Ja, heel lief, ik ben bang dat ik anders had moeten verhuizen.
Nog steeds geen idee hoe die toen binnengekomen is, want in die woning was er een kiepraam. Maar brrr..![]()
Mo_86 schreef:Ja dat gaan we nu maar doen, hopelijk werkt dat.
En ze laat soms hele plassen lopen, soms enkele druppels en ook zijn er hele periodes dat het goed gaat. We zitten nu in de fase dat ze enkele keren hele plassen laat lopen.
Cowboy55 schreef:Ik erger me kapot aan dit bericht: https://nos.nl/artikel/2540150-coa-vern ... acceptabel
Dan erger ik me er nog niet eens meer aan dat er een aanslag wordt gepleegd op zo'n noodlokatie want dat hebben we tegenwoordig maar 'normaal' te vinden. Ik erger me aan de zin: "Asielzoekers zullen er alleen slapen, overdag zijn ze in Ter Apel".
Van Ugchelen naar Ter Apel is f*cking 140+ kilometers ENKELE REIS! Dus die mensen zitten 3 a 4 uur per dag in de bus! Is dit nou echt de best haalbare oplossing?
Cowboy55 schreef:Van Ugchelen naar Ter Apel is f*cking 140+ kilometers ENKELE REIS! Dus die mensen zitten 3 a 4 uur per dag in de bus! Is dit nou echt de best haalbare oplossing?
Schuur_ schreef:@juval: ik ben 34 en mag nog steeds geen witte truien aan omdat ik mezelf niet schoon kan houden. Vandaar ook dat ik net een tshirt van het werk verruineerd heb door een blikje makreel in olie open te trekken. Dikke oliespetters
Winged schreef:Cowboy55 schreef:Van Ugchelen naar Ter Apel is f*cking 140+ kilometers ENKELE REIS! Dus die mensen zitten 3 a 4 uur per dag in de bus! Is dit nou echt de best haalbare oplossing?
Je bedoelt opvangen in de regio of wat?
Afgelopen week (!!!) is er namelijk al in Meppel, Aa en Hunze (Gieten), Deventer, Stadskanaal nachtopvang geweest. Dat is geen 140km weg, maar wél een belasting op de omliggende plaatsen. Faber moet nodig met een duurzame oplossing gaan komen.