Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 18:33

Ik wil iets retourneren naar Bershka en een label aanvragen, maar ik heb zonder account besteld en die SMS functie op de site werkt niet. Schiet op zo. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 19:02

Ik voel me oud omdat ik niet snap hoe ik op instagram opgeslagen filters kan toevoegen aan een foto uit de filmrol van instagram. Of het kan helemaal niet, dan zou ik me nog meer ergeren. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 19:12

Dat er een vervelende griep heerst die speelt met long en blaasontsteking en dat mijn bewoners kwetsbaar zijn.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 19:44

Dat ik pas eind April voor mijn second opion naar Groningen kan.
En dat mijn oog en er om heen niet echt beter op wordt op dit moment.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 20:03

Fly_high schreef:
Je mag namen van die winkels met lengtematen op voorraad zeker delen, nog nooit niet-lengtemaat broek gezien die langer was dan halverwege mijn kuiten ofzo :')

Sowieso is alle kleding standaard paasei, dan maar goed dat cropped fit wel in de mode is :P
Wel weer jeans, maar ik ben 1,80m met de meeste lengte in mijn benen en draag altijd Levi's model 725 met lengtemaat 34. Vroeger ook de Mile High Superskinny veel gedragen, die had ik zelfs vaak in 32 (die heb ik zelf graag echt nét op de enkel waar ik lossere broeken graag over m'n schoeben laat vallen). Zijn echt gewoon consequent kwa maat en vrijwel altijd 1 of 2 paar van elk model in een paar kleuren op voorraad. Loop daar altijd gewoon binnen, kies een leuk kleurtje in de maat en het model dat ik altijd heb, check dat de stof on-grain gesneden is en reken af.

Mouwen is ook lastig, heb ook lange armen. Helaas daar weinig op gevonden nog kwa vrouwenkleding. Meestal draag ik merchandise vesten en dat zijn gelukkig over het algemeen mannenmaten, dus die zijn vaak wel lang genoeg.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 00:51

Rouwen is raar.
Ben al enkele uurtjes stabiel. Aka totaal afgestompt en afgevlakt denk ik. En nu voel ik me schuldig omdat ik niet 24/7 kei hard zit te janken ofzo.

En kan geen mooie urn vinden ;(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 00:57

Oh ik herken je zo in je rouwproces, ik heb exact hetzelfde. Als je wil pb'en erover mag dat hoor :(:)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 08:27

Je zit nu nog in de "regelmodus" Nyaleti. Het verdriet komt wanneer je er van jezelf tijd voor mag maken, en dat is voor iedereen anders. Voel je vooral niet schuldig!

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 08:42

Nyaleti schreef:
Rouwen is raar.
Ben al enkele uurtjes stabiel. Aka totaal afgestompt en afgevlakt denk ik. En nu voel ik me schuldig omdat ik niet 24/7 kei hard zit te janken ofzo.

Dat afgestompte heb ik ook erg gehad. Soms nog steeds wel. Is denk ik een soort survival-mechanisme. Was op de dag van de dood van mijn paard totaal emotieloos, die emotie kwam pas veel later en ook niet altijd zeg maar. Wees lief voor jezelf. Je doet het goed.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 08:46

Nyaleti schreef:
Rouwen is raar.

Allereerst sterkte met je verlies.

Rouwen is voor iedereen anders. Bij een verlies in mijn familie heb ik ook nauwelijks gehuild, terwijl ik het wel echt erg en verdrietig vond. Nog steeds mis ik hem. Dat ik er niet om huil, betekent niet dat ik niet rouw of het er niet zwaar mee heb. Huilen komt vanzelf, of niet. Maar het is in ieder geval geen graadmeter van hoeveel je van iemand/je dier hebt gehouden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 10:13

Nyaleti, sterkte en het is echt heel normaal wat je allemaal voelt en niet huilen ks niet slechter als wel. :(:)

Hier verdwijnen er steeds topics uit mijn eigen berichten terwijl ik zeker weet dat ik het stipje niet uitgezet heb. Echt meer als 5 topics waar ik afgelopen dagen achter kwam.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 11:46

prompter schreef:
Je zit nu nog in de "regelmodus" Nyaleti. Het verdriet komt wanneer je er van jezelf tijd voor mag maken, en dat is voor iedereen anders. Voel je vooral niet schuldig!

Dit herken ik heel erg. Toen dit bij mij “voorbij” was herkende ik gelukkig wel snel dat ik iets meer nodig had dan gewoon effe een potje janken hier en daar dus probeer daar wel een beetje op te letten. Je komt over t algemeen heel ver maar je hoeft niet alles alleen te doen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 13:10

Wat een lieve reacties weer, dankjewel.
Sorry ik wil dit topic niet overnemen ofzo maar ik moet gewoon m'n ei kwijt.

Durf niet door het huis te bewegen. Dan liep hij me altijd achterna en is de stilte zo luid ;( als ik blijf zitten kan ik doen alsof hij in een andere kamer ligt te dutten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 13:10

Voor rouw en verdriet zijn geen regels, gelukkig maar...iedereen doet en beleeft het op zijn/haar eigen manier en de manier waarvoor jij kiest (of soms: waarvoor je lichaam kiest) is gewoon goed.

Voel je niet schuldig!
Liefde is niet af te meten in de hoeveelheid tranen :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 15:48

Eindelijk goed geslapen, maar helaas nog veel pijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 15:51

Ik stoot mij net behoorlijk hard tegen een kast dus als reactie zei ik maar dat ik gek werd van al die kasten hier. Maar dat mocht ik niet zeggen.

Oja alsof iemand anders nooit even vloekt als je jezelf zeer doet.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 15:57

Wanneer is het normaal geworden dat je je kinderen als een stel ongeleide projectielen door een winkel laat stuiteren en zelf op je dooie gemak gaat winkelen zonderje ermee te bemoeien? Goeiedag zeg _-:(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 16:27

Ik ben de afgelopen dagen overdag in het huis van mijn zus geweest. Dat was zò relaxed, zelfs de hond was een stuk relaxter. Ik stap weer 5 minuten terug binnen thuis, heb serieus nog geen woord gezegd of er ontstaat al een ruzie vanuit mijn broertje.
Echt een enorm toxische familie is dit zeg, gatver. :\

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 18:36

Moe :Z

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 18:59

Mensen die hun hond (en in dit geval 1 van een soort waar ik uitermate slechte ervaringen mee heb, mijn vorige hond zowat naar de andere wereld geholpen)
Los op de mijne af laten vliegen op een camping waar een strikt aanlijngebod geldt.

Ik pluk de mijne omhoog, ze roepen die van hun, ik denk nu safe door te kunnen lopen,
Laten ze hem *€"*$¥¢$¥ nóg een keer op de mijne afvliegen.

Voor het eerst óóit ever dat ik bij een campingreceptie heb geklaagd over de hond van een ander.

Ik voelde me echt niet veilig zo.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 19:38

Ik kan niks meer doen of ik heb wel ergens last van.Van de week mijn auto gepoetst en mijn rechter enkel voelde aan alsof ik hem omgeklapt had.
Vandaag een korte wandeling gemaakt en nu doen mijn beide enkels pijn.
Vorig jaar stapte ik nog moeiteloos 12 km in de Ardennen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 20:36

Dat het internet vandaag al 2 x uitgevallen is, en dan ben je gerust 30min naar beneden om de modem te resetten.. :x _-:(

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 23:09

Alja schreef:
Ik sta idd voor een vereniging en dat maakt het voor mij wel lastig.
Ik heb zelf ook een Manege gehad en daar was het makkelijk, ik tolereer dit niet en ik ben de baas dus je bent niet meer welkom.
Maar er gaat een gesprek komen, of hun gaan naar een andere dag of ik stop ermee.

Nou zo is het in de verenigingsles ook hoor, jij staat voor jouw principe neem ik aan - ik heb het O op de verenigingen waar ik sta ook bij voorwaarde gezegd dat ik vanuit ethiek lesgeef en eerlijk wil kunnen zijn . Als ik het ergens niet mee eens ben of iets over een grens vind dat ik dat meld en mensen uit de les kan sturen .

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 01:13

Ik krijg geen urn gevonden die ik echt passend en mooi vind.. ja eentje maar wat een prijzen :=
Laat staan een sierraad, dat is helemaal duur. En de budget optie is niet zo betrouwbaar. poedersuiker

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 04:12

Moet aan t werk -O-