Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Wel weer jeans, maar ik ben 1,80m met de meeste lengte in mijn benen en draag altijd Levi's model 725 met lengtemaat 34. Vroeger ook de Mile High Superskinny veel gedragen, die had ik zelfs vaak in 32 (die heb ik zelf graag echt nét op de enkel waar ik lossere broeken graag over m'n schoeben laat vallen). Zijn echt gewoon consequent kwa maat en vrijwel altijd 1 of 2 paar van elk model in een paar kleuren op voorraad. Loop daar altijd gewoon binnen, kies een leuk kleurtje in de maat en het model dat ik altijd heb, check dat de stof on-grain gesneden is en reken af.Je mag namen van die winkels met lengtematen op voorraad zeker delen, nog nooit niet-lengtemaat broek gezien die langer was dan halverwege mijn kuiten ofzo![]()
Sowieso is alle kleding standaard paasei, dan maar goed dat cropped fit wel in de mode is
Nyaleti schreef:Rouwen is raar.
Ben al enkele uurtjes stabiel. Aka totaal afgestompt en afgevlakt denk ik. En nu voel ik me schuldig omdat ik niet 24/7 kei hard zit te janken ofzo.
En kan geen mooie urn vinden
Nyaleti schreef:Rouwen is raar.
Ben al enkele uurtjes stabiel. Aka totaal afgestompt en afgevlakt denk ik. En nu voel ik me schuldig omdat ik niet 24/7 kei hard zit te janken ofzo.
En kan geen mooie urn vinden
prompter schreef:Je zit nu nog in de "regelmodus" Nyaleti. Het verdriet komt wanneer je er van jezelf tijd voor mag maken, en dat is voor iedereen anders. Voel je vooral niet schuldig!
Alja schreef:Ik sta idd voor een vereniging en dat maakt het voor mij wel lastig.
Ik heb zelf ook een Manege gehad en daar was het makkelijk, ik tolereer dit niet en ik ben de baas dus je bent niet meer welkom.
Maar er gaat een gesprek komen, of hun gaan naar een andere dag of ik stop ermee.