Nu al bloedheet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Misschien ligt het aan mij maar ik kan aardig geïrriteerd worden als mensen aan mijn tas gaan zitten. Ik was met vriendin bij tramhalte, vriendin zat, mijn tas die erg zwaar was door mijn laptop zette ik naast haar neer en bleef zelf staan zodat er nog mensen naast konden zitten. Komt er opeens een oudere vrouw en tilt zo mijn loodzware tas op zonder eerst te vragen of deze misschien even weg kan zodat zij kan zitten. Ik keek haar echt aan wat doe je? Ik haal met liefde mijn tas weg maar je blijft met je tengels er van af…
Ligt het aan mij?
Rennie89 schreef:Misschien ligt het aan mij maar ik kan aardig geïrriteerd worden als mensen aan mijn tas gaan zitten. Ik was met vriendin bij tramhalte, vriendin zat, mijn tas die erg zwaar was door mijn laptop zette ik naast haar neer en bleef zelf staan zodat er nog mensen naast konden zitten. Komt er opeens een oudere vrouw en tilt zo mijn loodzware tas op zonder eerst te vragen of deze misschien even weg kan zodat zij kan zitten. Ik keek haar echt aan wat doe je? Ik haal met liefde mijn tas weg maar je blijft met je tengels er van af…
Ligt het aan mij?
Berdien schreef:Jessix schreef:Poepkonten van de katten. Helemaal leuk omdat ze langharig zijn, dus die zijn vanmorgen in bad geweest.
Jij ook al? Hier ook twee langharige katten onder de douche. Fijn begin van de dag
DuoPenotti schreef:Voor mij was het wel een goede om te gaan stofzuigen.
Wilde dat doen voordat het echt heet word maar was alweer aan het mijden.
Dus kwam goed uit
Ligt het aan mij?
_San87_ schreef:Ze moet van je tas afblijven. Maar imo moet je je tas ook gewoon niet op stoelen/bankjes oid zetten.