Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:En nu hoop je dat ze je bericht leest ofzo?
capopjekop schreef:En waarschijnlijk heb je emotioneel al afstand genomen in de situatie van Berdien. Dan heb je al wat verwerking gedaan terwijl je nog met iemand samen bent.
Sommige mensen kunnen niet alleen zijn. Die storten zich liever in een nieuwe relatie ipv aan zichzelf te werken. Mijn ex is daar het prototype van. Die had al een nieuwe relatie maar was het even vergeten om de onze te verbrekenGelukkig kwam ik er zelf achter en heb ik het voor hem gedaan. Maar die was ook al met andere vrouwen online contact aan het zoeken. Dus ik wil niet weten wat hij nog meer achter m'n rug om geflikt heeft.
Ik vind het wel een heerlijke gedachte dat die bokker waar hij nu mee gaat echt denkt dat ze een topper geschaakt heeft. Maar hij is haar ook niet trouw.
Dit alles heeft er wel voor gezorgd dat ik lange tijd geen mensen durfde te vertrouwen. Dus al die tijd wilde ik niet serieus daten. Dus het verschilt idd per situatie en mens wanneer je klaar bent om je te kunnen en willen binden
pien_2010 schreef:Zonnetje81 schreef:. Jij schrijft wat ik dacht. Gewoon helemaal los laten en nooit iets over exen schrijven. Nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk worden en zijn je ex en die bokker heel gelukkig.En nu hoop je dat ze je bericht leest ofzo?
Suzanne F. schreef:Klinkt bekend Capopjekok maar het goede nieuws is dat je je daar niet meer druk over hoeft te maken. Ik zie het nu meer als dat ik ‘blij’ moet zijn dat het gelopen is zoals het gelopen is.
pien_2010 schreef:N.a.v dit topic krijg ik bij mezelf wel meer en meer de vraag of dansen voor alleenstaanden of andere ontmoeting momenten niet meer resultaat op levert als Tinder. Ik zie afgelopen jaren veel teleurstelling langs komen om diverse reden via dit topic naast ook succes verhalen (gelukkig). Dit even een overweging gedachte n.a.v je post capopjekop. Want dat is gewoon vervelend. Daar.zou ik ook geen geduld voor hebben
Raineri schreef:Je moet soms ook een beetje ballen hebben. Vriendin van mij is echt m'n grote heldin. Die spreekt ook soms wel eens mannen aan in de sportschool of het ov en vraagt ze mee uit. Zij is helemaal van de apps af maar nog altijd een druk vrijgezelle leven
Hierdoor is ze momenteel aan het daten met echt een hele leuke, lieve aantrekkelijke man! Zij heeft zoveel zelfvertrouwen, zo'n leuke vrouw is het ook