Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 00:15

Tussen geen kinderwens en geen kids tolereren van de ander is iets anders. Ik heb geen kinderwens maar kids hoeven geen probleem te zijn. Dus zet het misschien zelf in je profiel dat je iemand kinderloos zoekt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 00:19

Bij mij staat dat er zeker ook in. Maar 9/10 mannen lezen geen bio's :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 08:11

Ik zou inderdaad je bio aanpassen. Alhoewel ik het ook erg vreemd vind dat een man zoiets niet in zijn profiel vermeld.

Ik heb nog 1 app, farmdate, de rest heb ik verwijderd en farmdate volgt aankomende week zodra mijn abbo verloopt. Ik heb het opgegeven, na bijna 1 jaar daten heb ik de moed wel beetje verloren, althans, ben er klaar mee steeds hoop te krijgen en weer teleurgesteld te worden dus ik stop voorlopig met daten. Het Universum dropt hem maar bij de voordeur of in de supermarkt :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 08:32

Hier idd geen kinderwens maar andermans kinderen zijn prima. Waardeer het ook als beiden bij de ander duidelijk zijn.

De date was gezellig vrijdag. 3 uur geklets en toen dus afgesproken dat hij de avond terug zou komen en is hij gebleven tot de ochtend. Heel ontspannen alsof we elkaar al langer kennen. Wat herkenning in dezelfde fase is wel fijn voor nu maar ondanks dat zat ik er emotioneel minder nuchter bij toen dan hij nu :') dus wel gewoon ontspannen.
Heb er nu geen verwachtingen bij voor lange termijn, zou wel een kerel kunnen zijn voor een relatie. Maargoed prima voor nu en z'n kind ritme gaat straks toch anders grotendeels anders. Eens kijken hoe dit contact loopt de komende periode en hij is open en eerlijk benaderbaar dus helemaal prima.

En wanneer iemand klaar is voor een relatie.. ik ben dat nu pas na 1.5 jaar weer een beetje, m'n ex had 2 maanden na mn verhuizen een nieuwe relatie :') ze zijn wel nog samen. Maar goed vind ik het in de basis niet

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 08:41

Sommigen duiken idd snel een andere relatie in, zie dat als vlucht gedrag. Mijn ex had ook snel een nieuwe relatie, ging in het begin ook niet goed maar ze zijn nog samen. Ligt meer aan haar volhardenheid trouwens.

Fijn dat het geslaagde date en nacht was Steenbok!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 08:52

Tja, wij leerden elkaar een maand nadat onze beide relaties waren verbroken kennen. Vonden veel mensen ook wat van. Zijn in oktober 4 jaar samen, verhuizen in augustus naar ons nieuwe huis.

Zaten beiden al langer niet goed in de vorige relatie, toen dat over was was dat vooral een opluchting. Had vrij weinig met vluchten te maken, het zat bij ons direct goed. En dat zit het nog steeds :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 09:38

Elke situatie is gewoon anders. Bij mijn ex was het wel duidelijk dat het vluchtgedrag was, hij heeft mij lang terug gewild (zou haar ‘zo weggooien’).

En zie dat wel vaker, mijn broertje had ook de ene na de andere relatie. Zei ook letterlijk dat ie niet alleen kon en wilde zijn.

Maar uiteraard genoeg andere kanten en verhalen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 10:19

En waarschijnlijk heb je emotioneel al afstand genomen in de situatie van Berdien. Dan heb je al wat verwerking gedaan terwijl je nog met iemand samen bent.

Sommige mensen kunnen niet alleen zijn. Die storten zich liever in een nieuwe relatie ipv aan zichzelf te werken. Mijn ex is daar het prototype van. Die had al een nieuwe relatie maar was het even vergeten om de onze te verbreken :') Gelukkig kwam ik er zelf achter en heb ik het voor hem gedaan. Maar die was ook al met andere vrouwen online contact aan het zoeken. Dus ik wil niet weten wat hij nog meer achter m'n rug om geflikt heeft.

Ik vind het wel een heerlijke gedachte dat die bokker waar hij nu mee gaat echt denkt dat ze een topper geschaakt heeft. Maar hij is haar ook niet trouw.

Dit alles heeft er wel voor gezorgd dat ik lange tijd geen mensen durfde te vertrouwen. Dus al die tijd wilde ik niet serieus daten. Dus het verschilt idd per situatie en mens wanneer je klaar bent om je te kunnen en willen binden

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 10:37

En nu hoop je dat ze je bericht leest ofzo?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 10:42

Zonnetje81 schreef:

Vrouwen kennende leest ze sowieso al haar berichten wel. :+

Hier nu 10 maanden vrijgezel en daarvoor wist ik al zeker een paar maanden dat m’n vorige relatie ging stranden. Ik zou een nieuwe relatie leuk vinden maar ik vind alleen zijn ook heel fijn. Vind het belangrijk om goed alleen te kunnen zijn. Zie vaak dat mensen dat niet kunnen. Dan nemen ze genoegen met een partner omdat ze niet alleen kunnen zijn. Zonde want je verdient alleen het beste. :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 10:50

Ja dat snap ik, dit vind ik dus niveau triest. Er zijn zoveel exen waar een ex iets van vindt. Dan zou niemand meer in een nieuwe relatie mogen geloven.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 10:56

Klinkt bekend Capopjekok maar het goede nieuws is dat je je daar niet meer druk over hoeft te maken. Ik zie het nu meer als dat ik ‘blij’ moet zijn dat het gelopen is zoals het gelopen is.

Eens Zonnetje. Soms passen mensen gewoon niet bij elkaar. En kan iemand anders wel leven met bepaalde eigenschappen. Ik ben nu heel gelukkig en zie in dat ik dat met die persoon nooit had kunnen worden.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 12:37

Zonnetje81 schreef:
. Jij schrijft wat ik dacht. Gewoon helemaal los laten en nooit iets over exen schrijven. Nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk worden en zijn je ex en die bokker heel gelukkig.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 12:48

capopjekop schreef:
En waarschijnlijk heb je emotioneel al afstand genomen in de situatie van Berdien. Dan heb je al wat verwerking gedaan terwijl je nog met iemand samen bent.

Sommige mensen kunnen niet alleen zijn. Die storten zich liever in een nieuwe relatie ipv aan zichzelf te werken. Mijn ex is daar het prototype van. Die had al een nieuwe relatie maar was het even vergeten om de onze te verbreken :') Gelukkig kwam ik er zelf achter en heb ik het voor hem gedaan. Maar die was ook al met andere vrouwen online contact aan het zoeken. Dus ik wil niet weten wat hij nog meer achter m'n rug om geflikt heeft.

Ik vind het wel een heerlijke gedachte dat die bokker waar hij nu mee gaat echt denkt dat ze een topper geschaakt heeft. Maar hij is haar ook niet trouw.

Dit alles heeft er wel voor gezorgd dat ik lange tijd geen mensen durfde te vertrouwen. Dus al die tijd wilde ik niet serieus daten. Dus het verschilt idd per situatie en mens wanneer je klaar bent om je te kunnen en willen binden

Nee helemaal loslaten zoals Pien zegt! Elke vorm van hier een gedachte over hebben is in het verleden blijven en je verdient altijd een betere/leukere toekomst. Focus je op jezelf, je vrienden en je familie.

Maar de gedachte is heel menselijk en ik heb dit ook een tijd gehad.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 14:37

pien_2010 schreef:
Zonnetje81 schreef:
. Jij schrijft wat ik dacht. Gewoon helemaal los laten en nooit iets over exen schrijven. Nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk worden en zijn je ex en die bokker heel gelukkig.

In de ideale wereld zou ik zo moeten denken. Maar in dit geval beschouwde ik haar als een vriendin. Die een mes in m'n rug gestoken heeft. Dus helaas ga ik niet zo'n goed mens zijn dat ik ze geluk wens. Zo ver ben ik nog niet.

Overigens zit ze sinds dit alles al lang niet meer op bokt dus nee ik ga er niet vanuit dat ze dit leest.

De focus ligt overigens gewoon op lekker leven. Maar soms schiet zo'n gedachte even op als er een bepaald onderwerp aan bod komt.

Suzanne F. schreef:
Klinkt bekend Capopjekok maar het goede nieuws is dat je je daar niet meer druk over hoeft te maken. Ik zie het nu meer als dat ik ‘blij’ moet zijn dat het gelopen is zoals het gelopen is.

Helemaal waar. Ik zie het nu als een waardevolle les en ik ben idd blij dat het klaar is.

Zien jullie trouwens op tinder ook zoveel mannen die hun hoofd van de foto's gehakt hebben of enkel foto's van hun buik erop zetten? Zou dat nou ook echt werken?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 14:52

Ik snap je helemaal, en zo lang je niet verbitterd bent ( want dat is niet goed voor je) mag een sarcastische opmerking best....

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 16:52

Citaat:
Maar in dit geval beschouwde ik haar als een vriendin. Die een mes in m'n rug gestoken heeft. Dus helaas ga ik niet zo'n goed mens zijn dat ik ze geluk wens. Zo ver ben ik nog niet.
:knuffel: Oef dat wist ik niet. Sorry. Heel naar klinkt dit . Sterkte! Ik begrijp je.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:01

Kon je ook niet weten Pien. Ik ben het verder in andere situaties ook zeker met je eens. M'n andere exen heb ik ook altijd het beste toegewenst. Soms past het met iemand anders idd beter en dat is geen schande.

Momenteel heb ik best wat gesprekken lopen op tinder. Maar op de een of andere manier tref ik nu steeds van die mannen die wel terug blijven kletsen, maar die niet echt verder komen dan vragen: en jij? Dus eigenlijk ben ik er alweer klaar mee :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:06

N.a.v dit topic krijg ik bij mezelf wel meer en meer de vraag of dansen voor alleenstaanden of andere ontmoeting momenten niet meer resultaat op levert als Tinder. Ik zie afgelopen jaren veel teleurstelling langs komen om diverse reden via dit topic naast ook succes verhalen (gelukkig). Dit even een overweging gedachte n.a.v je post capopjekop. Want dat is gewoon vervelend. Daar.zou ik ook geen geduld voor hebben

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:08

Als je kunt dansen is dat zeker een leuke manier om mensen te leren kennen. Ik speel zelf al langer met het idee om creatieve avonden te organiseren voor singles zodat mensen elkaar op een vrijblijvende manier kunnen leren kennen en ongeacht er een match is iig met een zelfgemaakt schilderij naar huis gaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:10

pien_2010 schreef:
N.a.v dit topic krijg ik bij mezelf wel meer en meer de vraag of dansen voor alleenstaanden of andere ontmoeting momenten niet meer resultaat op levert als Tinder. Ik zie afgelopen jaren veel teleurstelling langs komen om diverse reden via dit topic naast ook succes verhalen (gelukkig). Dit even een overweging gedachte n.a.v je post capopjekop. Want dat is gewoon vervelend. Daar.zou ik ook geen geduld voor hebben

Ben je serieus? Je snapt toch dat heel veel mensen geen zin / tijd / energie hebben om te dansen. Of het niet leuk vinden. En fysieke ontmoetingen kosten veel energie en tijd. Dat hebben veel mensen niet.

Mijn ex zwanger doet fanatiek (salsa)dansen jarenlang en was nog steeds single. Hele knappe vent trouwens die goed kon dansen. ;)

Dus dansen of dansles is zeker geen garantie.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 06-07-25 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:11

Je moet soms ook een beetje ballen hebben. Vriendin van mij is echt m'n grote heldin. Die spreekt ook soms wel eens mannen aan in de sportschool of het ov en vraagt ze mee uit. Zij is helemaal van de apps af maar nog altijd een druk vrijgezelle leven
Hierdoor is ze momenteel aan het daten met echt een hele leuke, lieve aantrekkelijke man! Zij heeft zoveel zelfvertrouwen, zo'n leuke vrouw is het ook <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:13

Raineri schreef:
Je moet soms ook een beetje ballen hebben. Vriendin van mij is echt m'n grote heldin. Die spreekt ook soms wel eens mannen aan in de sportschool of het ov en vraagt ze mee uit. Zij is helemaal van de apps af maar nog altijd een druk vrijgezelle leven
Hierdoor is ze momenteel aan het daten met echt een hele leuke, lieve aantrekkelijke man! Zij heeft zoveel zelfvertrouwen, zo'n leuke vrouw is het ook <3

Oh wat cool! :D

Ik durf dat echt niet. Ik bracht laatst de auto van een vriendin voor haar naar een soort garage. Die eigenaar was heul knap maar ik durf dan echt niks. :=

En ik ben absoluut niet verlegen maar op mensen afstappen op liefdesgebied durf ik echt niet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:18

Ik ben echt jaloers als mensen dat lef hebben. Daar ben ik echt een te groot mietje voor. En meestal als ik heel subtiel de relatiestatus heb achterhaalt hebben ze altijd al een vriendin. En ik heb het ook nooit door als ik eens sjans heb dus dat schiet ook niet op haha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 17:24

Ik heb echt wel eens gehad via marktplaats of nmlk dat mannen dat durven maar dan net niet degene waar ik dat bij heb. :+