Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 02:21

Zo vreselijk veel pijn in mijn arm/schouder dat ik niet kan slapen. Lig er niet eens op maar maakt niet uit hoe ik hem houd het doet zó vreselijk veel pijn. |( Nu maar op de bank gaan zitten maar geen idee wat ik hier mee aan moet..

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 06:55

iirrssjjee schreef:
Zeurende schoonouders dat we ze nooit ergens bij betrekken/nooit wat met ze doen. Kom je met ideeën, maar dat kan dan ineens allemaal niet want pa trekt dat niet (is 71 jaar). Zo wilden we op de elektrische fiets naar de Zuivelboerderij vlakbij hun (5,5km enkele reis), daar dan pauzeren met een ijsje en dan weer terug. Maar nee, dat was te ver fietsen..... Wandelen lukt hem ook niet meer. (Bord/kaart)spelletjes gaan vaak te snel voor hem en kan die niet bijhouden. Tsja onze ideeën zijn ook wel een keertje op hoor... en dan straks weer het verwijt krijgen dat we ze nooit ergens voor uitnodigen zeker ;(

Ben ik blij dat de meeste 70ers in mijn omgeving nog gewoon fit genoeg zijn om 5 kilometer te fietsen..

Klinkt meer als wil ik niet dan als kan ik niet.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 07:40

Goede morgen, gestrande trein, meteen minimaal 30 minuten vertraging. Ach. Kan ik ten minste weer het volledige bedrag terug vragen. :roll:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 07:54

Knalende hoofdpijn door Corona.Iemand nog tips hiervoor?

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:05

Steeph schreef:
Goede morgen, gestrande trein, meteen minimaal 30 minuten vertraging. Ach. Kan ik ten minste weer het volledige bedrag terug vragen. :roll:

Hier ook... Alleen las het goed is 57min. Vertraging. Dat is geen 60min of meer dus dan maar de halve ritprijs geloof ik...

Edit: classic dit, de eerste trein zit misschien te vol om überhaupt te gaan rijden :') :') .

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:12

Britta31 schreef:
Knalende hoofdpijn door Corona.Iemand nog tips hiervoor?

Spiegel van paracetamol opbouwen helpt niet? Dat je iedere 2 tot 4 uur 1-2 paracetamol neemt?

Beterschap hoor

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:13

Moet zoveel dingen doen dat ik er gewoon van bevries. -O-
Sporten, studie, fotografie etc etc

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:14

Opgezette oogleden. En dikke wallen.
Jeukt ook een beetje.
Vorig jaar ook al door de zon.
Niets hielp toen.
De huisarts maar weer eens bellen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:15

Kapot gaan van de pijn in mijn rug.

En nog even gecontroleerd wat werkgever mag vragen. }>

Gaat geweldig 1,5 uur te vroeg bij fysio. %)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:54

15 minuten geleden kwam mijn hond laten zien dat ze een teek had.
Ik wou toch eerst even mijn koffie op drinken.
En nu is de hele teek niet meer te vinden...
Nu jeukt het overal -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 09:25

Aan de huizenmarkt. Wij wonen in een huurhuis, de WOZ-waarde is 314.000€. :oo
Mijn oma woonde vroeger in eigenlijk exact zo’n huis. (Rijtjeswoning, jaren ‘60, rechttoe rechtaan, 4 slaapkamers en een opbergzolder. Hetzelfde huis op een andere plek. WOZ: 177.000€. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 09:49

Ik ben er klaar mee. Afspraak ingepland bij de boekhouder. Is die geannuleerd. Ik zou zogezegd niet bevestigd hebben. De vorige keer ook al te horen gekregen dat ik niet had geantwoord via mail en een aanmaning omdat ik niet zou betaald hebben. Ik kan altijd aantonen wel te hebben geantwoord en de betaling is nota bene gebeurt toen de factuur binnen kwam. Jongens toch. Ik moet toch niet iedereen zijn hand overal bij gaan vasthouden. Doe u werk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 10:10

Zere schouder met sporten! De val was serieus 3 maanden geleden!!!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 11:53

Mijne is wat deprimerend, lezen op eigen risico.

Werd wakker met minimale pijn, kreeg al meteen zin om allemaal leuke dingen te gaan doen vandaag! Het moment duurde een whopping 2 uurtjes en ik zit weer als een dooie op de bank.
Weet niet wat ik vervelender vind, constant pijn hebben, of zo'n kort pijnloos moment waardoor je daarna 3x zo hard baalt zodra de pijn weer terug is. Want je houdt altijd de hoop dat het fijne moment lang zal aanhouden, maar dat is nooit zo. Je hoopt dat er spontaan verbetering is, dat het wellicht geneest, maar ook die hoop is zinloos.
Volgende week weer naar het ziekenhuis ik word hier zo moe van.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 11:57

Telpeva schreef:

Werd wakker met minimale pijn, kreeg al meteen zin om allemaal leuke dingen te gaan doen vandaag! Het moment duurde een whopping 2 uurtjes en ik zit weer als een dooie op de bank.
Weet niet wat ik vervelender vind, constant pijn hebben, of zo'n kort pijnloos moment waardoor je daarna 3x zo hard baalt zodra de pijn weer terug is. Want je houdt altijd de hoop dat het fijne moment lang zal aanhouden, maar dat is nooit zo. Je hoopt dat er spontaan verbetering is, dat het wellicht geneest, maar ook die hoop is zinloos.

:knuffel: Die hoop is eigenlijk nog het ergste vaak

*schrijf ik vanaf de bank omdat ik te enthousiast was vanochtend*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 11:59

Ja echt he...
Jij ook beterschap vandaag! Nu maar duimen dat het lekker weer wordt, dan kan het bankhangen verplaatsen naar tuinstoelhangen _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:03

Telpeva schreef:

:knuffel:

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:04

Ik was eigenlijk vandaag om 15.00 klaar, moet in toch wel tot 17.30 blijven _-:(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:22

De steel van mijn riek brak… nu zien dat ik restant uit het ijzer krijg en een nieuwe steel vind die past.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:37

Knaagende gevoel die telkens zegt dat ik niet bijzonder ben en niks bijdraag hier -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:52

Al meer dan een week nekpijn wat dan weer zorgt voor constante hoofdpijn en dat is dan weer een migraine trigger. Mag van de dokter niet meer medicatie nemen want ik slik nu al mijn lever kapot volgens haar.
Ja joh, want met migraine kan ik echt functioneren…

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 13:08

MyWishMax schreef:
Telpeva schreef:

:knuffel: Die hoop is eigenlijk nog het ergste vaak

*schrijf ik vanaf de bank omdat ik te enthousiast was vanochtend*

voor beide een knuffel: :knuffel:

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 13:14

Dat de 'Corono-wappies' nu ineens ook pro-Putin zijn..?

Spoiler:
Ik wil niet iedereen over één kam scheren hoor, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 13:25

Er zit iemand in het lokaal wat ik gereserveerd heb voor onze presentaties met vertrouwelijke informatie. Ze wilt niet weg :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 13:40

fotolijstje schreef:
Knaagende gevoel die telkens zegt dat ik niet bijzonder ben en niks bijdraag hier -O-

Tuurlijk wel! Weet niet of je met 'hier' over dit topic hebt of over andere plekken, maar ik vind je heel positief nadenken over hoe je dingen aanpakt, je schrijft ook mooie motiverende teksten. Altijd als er iets negatiefs gebeurd dan zie ik van jou wel poging om daar bij stil te staan maar ook om er iets positiefs uit te halen.
En als het over andere plekken als bokt gaat: hou ook rekening met je leeftijd, opleiding en ervaring. Dat komt allemaal helemaal vanzelf, wie weet wat een goede bijdrages er in de toekomst liggen, wat jij dan allemaal kan, met de dingen waar je hard voor oefent en hard voor werkt! Go you *\o/*

PoelieWoelie schreef:
Dat de 'Corono-wappies' nu ineens ook pro-Putin zijn..?

Spoiler:
Ik wil niet iedereen over één kam scheren hoor, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk!

Dit valt mij ook op ja!