Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Zeurende schoonouders dat we ze nooit ergens bij betrekken/nooit wat met ze doen. Kom je met ideeën, maar dat kan dan ineens allemaal niet want pa trekt dat niet (is 71 jaar). Zo wilden we op de elektrische fiets naar de Zuivelboerderij vlakbij hun (5,5km enkele reis), daar dan pauzeren met een ijsje en dan weer terug. Maar nee, dat was te ver fietsen..... Wandelen lukt hem ook niet meer. (Bord/kaart)spelletjes gaan vaak te snel voor hem en kan die niet bijhouden. Tsja onze ideeën zijn ook wel een keertje op hoor... en dan straks weer het verwijt krijgen dat we ze nooit ergens voor uitnodigen zeker
Steeph schreef:Goede morgen, gestrande trein, meteen minimaal 30 minuten vertraging. Ach. Kan ik ten minste weer het volledige bedrag terug vragen.
Telpeva schreef:Mijne is wat deprimerend, lezen op eigen risico.
Werd wakker met minimale pijn, kreeg al meteen zin om allemaal leuke dingen te gaan doen vandaag! Het moment duurde een whopping 2 uurtjes en ik zit weer als een dooie op de bank.
Weet niet wat ik vervelender vind, constant pijn hebben, of zo'n kort pijnloos moment waardoor je daarna 3x zo hard baalt zodra de pijn weer terug is. Want je houdt altijd de hoop dat het fijne moment lang zal aanhouden, maar dat is nooit zo. Je hoopt dat er spontaan verbetering is, dat het wellicht geneest, maar ook die hoop is zinloos.
Volgende week weer naar het ziekenhuis ik word hier zo moe van.
Telpeva schreef:Mijne is wat deprimerend, lezen op eigen risico.
Werd wakker met minimale pijn, kreeg al meteen zin om allemaal leuke dingen te gaan doen vandaag! Het moment duurde een whopping 2 uurtjes en ik zit weer als een dooie op de bank.
Weet niet wat ik vervelender vind, constant pijn hebben, of zo'n kort pijnloos moment waardoor je daarna 3x zo hard baalt zodra de pijn weer terug is. Want je houdt altijd de hoop dat het fijne moment lang zal aanhouden, maar dat is nooit zo. Je hoopt dat er spontaan verbetering is, dat het wellicht geneest, maar ook die hoop is zinloos.
MyWishMax schreef:Telpeva schreef:Mijne is wat deprimerend, lezen op eigen risico.
Die hoop is eigenlijk nog het ergste vaak
*schrijf ik vanaf de bank omdat ik te enthousiast was vanochtend*
fotolijstje schreef:Knaagende gevoel die telkens zegt dat ik niet bijzonder ben en niks bijdraag hier
PoelieWoelie schreef:Dat de 'Corono-wappies' nu ineens ook pro-Putin zijn..?Spoiler:
Ik wil niet iedereen over één kam scheren hoor, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk!