Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 08:41

Waardeloos geslapen omdat een familielid dus aan de andere kant van de rellen stond.. Gelukkig is die weer heelhuids thuisgekomen uiteindelijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 08:42

Vreselijk, wat daar gebeurd is. Ik heb het zojuist pas op het nieuws gezien. Kippenvel, en niet op de goede manier.

Wat bezielt mensen toch...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:05

Gisteren waardeloos geslapen door die rellen. Ik heb in Rotterdam gestudeerd en kwam er jarenlang elke dag, al die plaatsen die op tv waren daar heb ik zo vaak gelopen, ze maken alles kapot. Wat een vreselijk naar en zwaar egoistisch poedersuiker liep daar rond zeg

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:36

Ik heb ook waardeloos geslapen maar dat komt meer omdat ik mijn vriend de komende tijd bijna niet zie. -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:42

Misselijk wakker worden met een licht in het hoofd gevoel wetende dat dit vanmiddag migraine is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:43

Duo :(:) hopelijk zet het niet door.

Rotnacht door een spokende kleine hond. Arme ding had buikpijn kennelijk. -O- affijn zij slaapt nu en mijn wekker ging.

Ik zag wat beelden van gesloopte dingen. Wat is daar gebeurd? Stelletje rotzakken. Sloop je eigen spullen of die van je ouders of desnoods oma. Maar blijf met je poten van andermans spullen en hulpverleners af. -:(-

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:45

Zelfs de brandweer werd aangevallen in Rotterdam! De wagen werd achtergelaten.
Manmanman.... waar zijn ze nou mee bezig? Dit is geen demonstreren idd, gewoon puur om te rellen!
Ik vind het echt vreselijk hoe mensen tegenwoordig doen en zijn. |(

Las vanmorgen in krant dat er in Oostenrijk 2 jongens de politiemensen in de fik wilden steken -O-

Waar gaat dit heen met deze wereld zeg? Ik hou mijn hart vast...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:50

Het lijkt wel of er ergens een grens van fatsoen is verdwenen. Waar je eerder het niet in je hoofd haalde hulpverleners met grof geweld te benaderen lijkt er nu alleen maar zwaarder vuurwerk, meer geweld, zoveel mogelijk schade aan andersmans eigendommen maken en mensen. Wat is de volgende stap? Raketwerpers mee naar rellen, uzi? Van mij hadden ze waterkanon met blijvende kleurstof en traangas mogen gebruiken. En dan eens zien hoe de omgeving reageert als er een blauwe smurf op het werk verschijnt. Als deze hersenlozen werk hebben dan,

Zoals die kopschoppers in Mallorca, de voetbal supporters ellende, alles moet maar kapot of dood desnoods.
Laatst bijgewerkt door karuna op 20-11-21 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:51

Ambulance personeel schijnt ook belaagt te zijn. 8)7
Ze hebben nu geen voetbal om te rellen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:56

Van mij hadden ze er wel meer neer mogen schieten. En ja dat meen ik.
Politie brandweer ambulance zo in het nauw.
Deze mensen willen vechten. En pakken nu het vuurwerk verbod als reden. Hooligans en kansparels (bewust woord om juist niet iedereen over 1 kam te scheren) zag je voorop staan. Die zijn er bij elke rel bij. Die moet je zo hard aanpakken.

Mensen die demonstreren prima. Dit niet. En ja hier mag van mij ME En leger vol tegenin gaan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 10:19

Marcella schreef:
Vuurwerk.

Verbod werkt super. :+

Die werkte vorige jaar ook al niet. _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 10:58

Ik blijf zeggen dat het lui zijn die thuis nooit NEE hebben gehoord en geleerd hebben dat een actie gevolgen kan hebben.
Het is echt te erg voor woorden!
Ik haalde zoiets echt niet in mijn hoofd hoor en mijn man en kinderen ook niet.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 11:42

Die hufters die slopen alles laten vergoeden zal wel niet lukken.
Van mij mag er loon/uitkering gekort worden.

Mijn lijf wil niet wat ik wil vandaag.
Stomme EDS.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 11:44

chanicha schreef:
Ik blijf zeggen dat het lui zijn die thuis nooit NEE hebben gehoord en geleerd hebben dat een actie gevolgen kan hebben.
Het is echt te erg voor woorden!
Ik haalde zoiets echt niet in mijn hoofd hoor en mijn man en kinderen ook niet.

Dit inderdaad.
En alle soorten social media helpen daarbij ook niet natuurlijk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-21 11:47

Jas die vandaag tussen 10.30 en 13.00 bezorgd zou worden, maar nog steeds op "ontvangen bij PostNL" staat.

Gaat 'm dus weer niet worden zo. Vertrek morgenavond op reis, kreeg woensdag dus al de verkeerde jas binnen. Hoe moeilijk kan het zijn. Had hem gewoon in de winkel moeten kopen voor 35 euro meer..

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 11:48

Afbeelding
Dat deze schoenen er niet in mijn maat zijn :') mijn achternaam is Bijzitter, en het is een soort van dingetje bij ons om iets met bijen te hebben. Ik vind deze dus echt ge-wel-dig, maar met maat 38.5 kan ik er niet aan komen. Ze gaan maar toy 35 :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 12:51

Liep zojuist vanaf de stad naar huis. Liep een vrouw met haar fiets aan de hand met een grote hond. Eenmaal buiten de stad gaat ze fietsen met haar hond en laat zich voort trekken door haar hond. Alleen jammer dat de hond geen tuig om had maar een halsband. Je hoorde de hond naar adem happen. Ze was helaas te snel weg om er wat van te zeggen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:26

Mijn ouders die spontaan weer eens weg zijn en dan de deur op de grendel doen. Hallo, het is geen verassing dat ik thuis kom :Y)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:27

Aan m'n man. We hadden een rommelkamer en daar liep hij al heel lang over te zeuren dat ik die op moest ruimen. Nou dat vorige week gedaan, stonden oa 2 opklapbedden en die had ik zolang in de schuur gezet omdat ik dat moet laten ophalen voor grofvuil. Wordt ie me toch boos en ik had moeten overleggen met hem. Die bedden zijn al ruim 10 jaar niet gebruikt en zijn een beetje kapot dus dacht weg ermee. Heeft ie ze weer terug gezet op die kamer :n

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:28

Dat er alweer een Go-scooter vannacht in vlammen is opgegaan , dit is al de zoveelste... Goed ik vindt die dingen ook onhandig want ze worden overal neergezet , maar om ze nu in de fik te steken is ook een beetje overdreven.

Vervelende is ook dat het dichtbij mijn huis was , en de sirene van de brandweer heel goed te horen was en het eerste wat ik dacht daar gaat weer zo'n scooter in vlammen op.

Vervelende is dat er ook nog iemand uit is op auto's := Vraag mij af of het dezelfde persoon is. In ieder geval iemand die een hekel heeft aan groene scooters.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-21 14:33

fjordjes schreef:
Aan m'n man. We hadden een rommelkamer en daar liep hij al heel lang over te zeuren dat ik die op moest ruimen. Nou dat vorige week gedaan, stonden oa 2 opklapbedden en die had ik zolang in de schuur gezet omdat ik dat moet laten ophalen voor grofvuil. Wordt ie me toch boos en ik had moeten overleggen met hem. Die bedden zijn al ruim 10 jaar niet gebruikt en zijn een beetje kapot dus dacht weg ermee. Heeft ie ze weer terug gezet op die kamer :n

Hij liep te zeuren dat jij die op moest ruimen en nu heeft hij nog kritiek op je ook?

Die mocht het van mij de volgende keer lekker zelf doen :=

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:14

TheNovelist schreef:
@Zebrastreep, mijn moeder appte me net dat ze op het nieuws hoorde dat ze er over gaan beslissen of het door gaat of niet. Ik weet alleen niet wanneer en wat.

Naar welke kerstmarkt wil je gaan? Het verschilt hier op het moment per stad wat ze gaan en willen doen. Tevens is vanaf zondag Nederland weer aangemerkt als hoogrisico en moet je je weer aanmelden en wanneer je niet gevaccineerd bent in quarantaine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:36

Na al het gezeik met de deurwaarders staat er nu een stichting op mijn adres ingeschreven. NEE, GA WEG. IK WOON HIER EN IK WOON ALLEEN.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:48

Grieperig op de bank. Een aflevering kijken en ik ben doodmoe en moet gaan slapen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:31

Mijn vriend die de was heeft gedaan en daarbij dingen in droger heeft gedaan die daar niet tegen kunnen