Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 13:32

Pro verkopers zitten volgens mij alleen in Frankrijk

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 14:31

Tallie1979 schreef:
Pro verkopers zitten volgens mij alleen in Frankrijk

Nee, dat klopt niet helemaal. Heb laatst een pro verkoper uit Nederland gehad! :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 18:29

Weet iemand hoe en of je je feed kunt beïnvloeden? Nu komen er bij mij allemaal boeken, spellen en kinderspul voorbij, dat wil ik helemaal niet.
Staan ook niet in mijn personalisatie

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 18:31

Daar heb ik ook last van, vind t ook nogal irritant want daar heb ik echt totaal geen interesse in…

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 22:33

Ik had 2 miskopen op vinted.. stond me niet en eentje was echt te klein. Uiteindelijk beide direct weer verkocht via Vinted!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 22:52

Bij jullie ook storing?
Had net een bundel boeken willen kopen, betaling geannuleerd want ik had de verzend methode niet gezien dus wilde teruggaan.
Wat ik nu ook probeer, blijf maar een foutmelding krijgen dat er al een transactie is. Maar die is er niet, en ze staan nog steeds te koop. -O-

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 13:02

cocktailtime schreef:
Ik had 2 miskopen op vinted.. stond me niet en eentje was echt te klein. Uiteindelijk beide direct weer verkocht via Vinted!

Ja heb ik ook meermaals gedaan.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 20:24

Dan duurt het minimaal een kwartier voordat de bestelling weer wordt vrijgegeven.
Heb ik ook meermaals gehad.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 20:33

HorsePassion schreef:
Dan duurt het minimaal een kwartier voordat de bestelling weer wordt vrijgegeven.
Heb ik ook meermaals gehad.

Ja het is inmiddels gelukt. :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 21:51

Mijn vermiste pakket is alsnog goed gekomen gelukkig. Koper heeft haar horloge en ik mijn geld. Ik had t toch ff warm ervan hoor.
Nu even kijken of ik ga speuren of op vakantie als ga uitgeven _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 22:41

Hier helaas nog altijd een pakket foetsie. Koper heeft al lang en breed het geld terug. Ik wacht al 6 weken ..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:54

Valt me de laatste tijd op dat mensen wel snel hun pakket ophalen en dan niet even de moeite nemen om op akkoord te klikken. Kun je nog drie dagen langer op je geld wachten , ook altijd automatische review .

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:14

Ik ben pas zo vervelend geweest :o

Snel opgehaald maar vervolgens totaal geen tijd gehad om het pakketje uit te pakken...

Of iets kopen met batterijen en geen batterijen meer in huis..

En vervolgens de deadline vergeten. :o

Maar goed, dan denk ik, ik heb het wel vroeg opgehaald dus alsnog is het geld relatief snel binnen.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:24

BigOne schreef:
Valt me de laatste tijd op dat mensen wel snel hun pakket ophalen en dan niet even de moeite nemen om op akkoord te klikken. Kun je nog drie dagen langer op je geld wachten , ook altijd automatische review .

Maar vantevoren zijn ze wel heel snel met berichten, veel berichten en veel bla bla, maar als ze hebben opgehaald dan kunnen ze ineens de chat niet meer vinden inderdaad. Super irritant zo’n mensen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 16:18

Tja ik denk dat het bij veel mensen ook in vlagen gaat, hoeveel tijd ze hebben. Dat is hier wel zo in ieder geval :j

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 22:21

Of pushen dat het pakket snel opgestuurd moet worden maar vervolgens wel het dagen bij het pakketpunt laten liggen.. En na ophalen niet akkoord geven.

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 07:45

Ik heb nu eentje die iets snel nodig had, maar wel voor Homerr heeft gekozen en pas na het kopen een bericht stuurt met de vraag of ik het zo snel mogelijk kan verzenden. Direct dezelfde dag gedaan, maar het is toch te laat aangekomen en nu ligt het al een week op het pakketpunt. Neem dan ook je verlies en laat mij er niet mee zitten, je hebt zelf het risico genomen. Ik zit er niet op te wachten dat pakket terug te krijgen en heb wel alle moeite gedaan. Kan je iemand wel een review geven als het pakket niet opgehaald wordt?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 08:17

Geen idee of dat kan, maar ik vind wel ook echt dat er een consequentie aan moet zitten als je je pakket niet ophaalt. Daar moet echt wat aan gebeuren, zo irritant.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 08:35

xMyrth schreef:
Geen idee of dat kan, maar ik vind wel ook echt dat er een consequentie aan moet zitten als je je pakket niet ophaalt. Daar moet echt wat aan gebeuren, zo irritant.

Eens, dat net als wanneer een verkoper iets niet op tijd verzend, diegene dan een negatieve auto feedback krijgt. Dat zouden ze met dit soort gevallen ook moeten doen, heel irritant ja.
Zo al meerdere dingen terug gehad, ook wel eens iemand gehad die t alsnog wilde hebben en t toen wel ophaalde :')

Nu is t zo dat de order gecancelled wordt en t geld wordt terug gegeven, met 0 consequenties verder.. En de verkoper maar ongemak hebben. :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 08:41

Ja dat slaat echt helemaal nergens op. Doe dan op z’n minst een slechte review.

Ik heb het een paar keer gehad met een product voor een euro .. echt mensen? Pfff en dan is het Homer punt voor mij ook nog eens meer dan 15km rijden.

Dan moet het de volgende dag weg, dat doe je braaf en dan komt het gewoon weer terug.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 08:57

upendo schreef:
Of pushen dat het pakket snel opgestuurd moet worden maar vervolgens wel het dagen bij het pakketpunt laten liggen.. En na ophalen niet akkoord geven.

Ik heb ooit iets dagen op het pakketpunt en vervolgens nog een paar dagen ongeopend in huis gehad. Overigens niet gepusht voor snelle verzending, en vond het heel vervelend maar de situatie was gewoon even niet anders.

Kon het vanaf donderdag ophalen, maar winkel al gesloten toen ik uit werk kwam. Werd vervolgens die nacht uit bed gebeld dat mijn vader met spoed naar het ziekenhuis was gebracht. Afijn, een stel boze berichten van de verkoper verder heb ik het alsnog op tijd op kunnen halen maar heeft het eerst nog 2 dagen ongeopend in huis gelegen. :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 09:55

Ik vind dat men daar gewoon niet over moet zeuren. Net zoals de verkoper een aantal dagen de tijd heeft om het weg te brengen, heeft de koper een aantal dagen de tijd om af te halen en op een knopje te drukken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 11:33

pmarena schreef:
Ik vind dat men daar gewoon niet over moet zeuren. Net zoals de verkoper een aantal dagen de tijd heeft om het weg te brengen, heeft de koper een aantal dagen de tijd om af te halen en op een knopje te drukken.

In de basis vind ik dat ook prima, maar ik heb echt een paar pushers gehad 'die het binnen een week nodig hadden'..

Dus ik heb mezelf in bochten gewrongen om het zo snel mogelijk weg te brengen en vervolgens blijft het wel tijden op het pakketpunt liggen. Daar baal ik dan van. Dan had ik ook niet in alle haast het pakket weg hoeven brengen. Gaat me in de basis om een stukje wederzijds respect.

Als je niet pusht, dikke prima als het bij wijze van op de dag voor het teruggestuurd wordt door de koper wordt opgehaald.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 11:46

Eens inderdaad upendo, het steekt vooral dat het de mensen zijn die veeleisend zijn (kun je het vandaag nog verzenden? etc) en dan doe je dat, klikken ze en niet op 'is oke' én laten geen feedback achter.

Ik heb ook meteen een vraagje voor mijn vriend.

Hij kreeg net een 1 ster review van een Fransman (Caca betekent poep volgens mij...) en had geen idee van welke aankoop/verkoop dit af kwam.
Na een zoektocht kwamen we erachter dat dit van een aankoop is van eind maart die nooit is verstuurd door de verkoper en daardoor dus geannuleerd is (in april al).
Ik vraag me af hoe die verkoper het voor elkaar krijgt om dan een review bij mijn vriend achter te laten, ik dacht altijd dat dat dan niet kon?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 12:02

Ok, dat is een raar verhaal?