Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
V_Naomi schreef:Idd, ik heb dit nog erger met wespen, panisch bang is nog zacht uitgedruktbuiten in open lucht kan ik er redelijk mee om gaan ondertussen, maar als er 1 in huis geraakt (en ik dus het gevoel heb dat ik er niet van weg kan) zou ik echt kunnen flauwvallen van de schrik als je me zou verbieden de kamer uit te gaan
oomens schreef:V_Naomi schreef:Idd, ik heb dit nog erger met wespen, panisch bang is nog zacht uitgedruktbuiten in open lucht kan ik er redelijk mee om gaan ondertussen, maar als er 1 in huis geraakt (en ik dus het gevoel heb dat ik er niet van weg kan) zou ik echt kunnen flauwvallen van de schrik als je me zou verbieden de kamer uit te gaan
Was jij dit? https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/320 ... LTSXFQjfUg
Om het nog erger te maken, toont de foto bij het artikel dat er helemaal geen wesp was. Het ging om een kever, de Kleine wespenboktor (Clytus arietis), een algemene soort die in deze tijd van het jaar veel gezien wordt.
MarlindeRooz schreef:Ik vind mensen die bang zijn voor spinnen echt irritant. Had een tijdje terug een date (buiten) en er zat een spin op de muur achter mij. Ik veegde hem naar de grond. Hij zat tegenover mij aan een enorme picknicktafel. En toen trok hij zijn benen op omdat hij bang was voor spinnen.
Droog je spontaan van op.
Het zijn maar mini beestjes met toevallig 6 pootjes die in Nederland zelden giftig zijn.
Britta31 schreef:Dat ik nog zoveel aan mijn moeder wilde vragen.Maar dat kan niet meer door haar Alzheimer.Zoveel simpele dingen die ik nooit heb gevraagd omdat dat nog wel kon in de toekomst.
black_kelpie schreef:Wat is je budget zo'n beetje? Je zou eventueel kunnen kijken naar laarzen die ze in racing gebruiken. Die worden eigenlijk standaard aangemeten, en zijn een stuk goedkoper dan wanneer je een "reguliere" laars op maat laat maken. Zolang je 'exercise boots' koopt en geen 'racing boots', zijn ze ook prima geschikt voor andere disciplines - mijn laarzen doen momenteel even niets, maar als ik straks weer te paard ga, houd ik ze gewoon voor dressuur.Mijn stomme veel te lange benen. Ik wil graag rijlaarzen, maar geen maatwerk wantIk dacht eindelijk een leuke, serieus lange laars te hebben gevonden voor een fatsoenlijke prijs, bleek de lengte in de maattabel op de boog te zijn gemeten. Heb je wat aan