En ik ga heel goed op winkels die altijd open zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:elnienjo schreef:Je bent zeker ook zo iemand die zegt "prima dat mensen trans/homoseksueel zijn, zolang ik het maar niet hoef te zien."Ik had al gelezen dat dat zo walgelijk woke was dus daar begin ik helemaal niet aan.
_San87_ schreef:Same, en als ik met iemand samen ben en ik zie een heterostel dat elkaar staat uit te hollen en publique, zeg ik ook altijd nét iets te hard: "ik vind het prima dat mensen hetero zijn hoor, maar ik hoef het niet te zien."Ik ben niet van t public display of affection, maar daarin discrimineer ik niet. Ik hoef t van niemand te zien.
Danique_G schreef:Volgens mij heb ik deze er al eens ingegooid maar het laat m’n bloed zo koken: mensen die graag een glas koude melk drinken vertrouw ik niet
Mkango schreef:_San87_ schreef:Same, en als ik met iemand samen ben en ik zie een heterostel dat elkaar staat uit te hollen en publique, zeg ik ook altijd nét iets te hard: "ik vind het prima dat mensen hetero zijn hoor, maar ik hoef het niet te zien."Ik ben niet van t public display of affection, maar daarin discrimineer ik niet. Ik hoef t van niemand te zien.
sureido schreef:Niobe schreef:Er zijn ook ontiegelijk veel lhbti+ koppels, dus niet raar dat er in elke serie 1 of meer zitten.
The L Word komt ook weer met een reboot
Het maakt me ook niet uit en vind het ook niet storend in een serie wanneer het echt een doel heeft, maar soms komt het voorbij zonder dat het zeg maar nodig is en dan denk ik: dit is sowieso zodat de serie niet bestempeld wordt als niet veelzijdig![]()
Ik vind trouwens het ook onnodig als een man/vrouw zonder enig doel opeens 1 minuut screentime heeft en verder niks toevoegt aan het verhaal
Danique_G schreef:Niobe, ja geen idee. Het is iets diepgewortelds. Los van het feit dat ik melk niet lekker vind, omvat het wellicht wel alles waar ik niet voor sta. Het ouderwetse van “ja maar ik doe dit al m’n hele leven.” Het kapitalisme en hoe melk altijd vermarkt wordt. We hebben melk niet eens nodig. Ik vind het een erg vastgeroest fenomeen en mensen die altijd in dat traditionele blijven hangen zitten altijd heel erg in mijn “irritatie zone”. Zijn melkdrinkers het probleem? Of ben ik het probleem. geen idee. Maar sinds ik deze link heb gelegd zijn melkdrinkers mijn nieuwe zondebokken.
Ik snap sommige toepassen van lactosehoudende producten. Recreatief melk consumeren. Nee. Zou die persoon direct van fb ontvrienden
Mkango schreef:Recreatief melk consumeren.Ik zat van de week een verpakking te lezen van... ik geloof feta kaas. De kaas in kwestie was geproduceerd door een bedrijf dat Lactalis heet. De feta was prima, maar van de naam van het bedrijf ging ik bijna over m'n nek.
Citaat:Ewww Danique ja helemaal eensIk ben er ook van overtuigd dat je het aan mensen kan ruiken, écht. Mensen die melk drinken ruiken naar melk! En de vervelendste types naar karnemelk.