Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:08

Hier pas afgelopen weekend begonnen en ook hier komen al af en toe dezelfde personen voorbij. Maar ook toch al wel een aantal die me bekend voor komen en die ik denk ik een halfjaar geleden ook al zag, en met twee ben ik nu zelfs opnieuw een match. Het geeft wel gelijk een opener om te chatten. :')

Net ging ik van Happ'n over naar Tinder en op de eerste is omhoog vegen scrollen voor meer foto's en op de tweede een superlike. Nu heb ik per ongeluk dus één of andere gomp een superlike gegeven en die matchte me heel blij en enthousiast met het bericht dat ze nog nooit een superlike heeft gehad. Het voelde ook wel een beetje oliebol om te zeggen dat het een ongelukje was en te unmatchen maar hey...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:34

In je profiel schrijven dat super likes per ongeluk zijn.

Flessuh schreef:
Alle 3 opties al eens gedaan _O-

helaas, geen effect. En ik vraag me vooral af of het nu 1 account is wat ik vaak tegen kom, of dat ze iets verknalt heeft en gewoon 5 accounts heeft ofzo :P

Misschien vind Tinder het toch echt de match to be!
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 13-01-21 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 23:34

ReadTheRulez schreef:
Ik krijg dan t idee dat het van die premium leden ofzo zijn?
Erg irritant

Ja dat idee heb ik ook inderdaad.

Zo denk ik ook als je een dag je afstand op bv 50km zet en als je dan gaat swipen naar 2km dan krijg je mensen van verder weg maar in mijn geval altijd een match :Y)

Pepperrr

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 07:20

Hier ook vaak dezelfde. Kom er 1 steeds tegen die blackphotos heeft waar die half naakt op staat en zijn hoofd is zo eng... Brrrr

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 11:27

Ik kom ook echt bepaalde gasten continu tegen. Ik herken zijn naam al Sporty Ray en hij heeft nog een paar namen want volgens mij heeft ie ook een stuk of 3 accounts. Never nooit dat ik die ga liken!

Oh en die superlike, heel awkward maar dat gebeurt mij ook nog steeds regelmatig :D

Ik heb gisteren Paiq geinstalleerd en daar gisteravond met een vriendin dikke pret om gehad. Ik wil wel gewoon gelijk foto's zien dus ik heb er 2 tientjes tegenaan gegooid maar ik blijf het wel een heel grappig iets vinden. Vooral die quizzen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 11:28

Ik had toen een oude vent die in z'n profiel had staan dat hij 39 was. Hij zag eruit als 93, echt zo'n overjarige hippie die z'n tanden al half kwijt was. Echt élke keer als ik inlogde kwam die langs %)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:01

Hahaha ja nou het universum kan mijn rug op dan, dat is echt geen teken hoor :D :D :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:32

daffodil schreef:
Hahaha ja nou het universum kan mijn rug op dan, dat is echt geen teken hoor :D :D :D

Mijn beste vriendin liep toen ook al te pesten dat dit gewoon meant to be was

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:28

F_Orumster schreef:
In je profiel schrijven dat super likes per ongeluk zijn.

Flessuh schreef:
Alle 3 opties al eens gedaan _O-

helaas, geen effect. En ik vraag me vooral af of het nu 1 account is wat ik vaak tegen kom, of dat ze iets verknalt heeft en gewoon 5 accounts heeft ofzo :P

Misschien vind Tinder het toch echt de match to be!

Kan Tinder best vinden, maar zolang zij het daar niet mee eens is en naar rechts swiped heb ik er weinig aan :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:50

Oeps, nu zelf blijkbaar in een gesprek weer unmatched 8-) . Nog helemaal aan het begin te kletsen, vertelde net dat ik mijn profiel nog wilde aanvullen.. wat ik dus níet zoek.

Berichtte even een ander en wil terug: gesprek weg _O- Dat was dus wat hij wél zoekt :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:32

Ik vind t altijd zo vervelend als je een persoon matcht en diegene meteen weer unmatcht. Zonder überhaupt iets gezegd te hebben..

Ben op zowel tinder als badoo gematcht met dezelfde persoon. En op badoo geblokkeerd en op tinder meteen ge'unmatcht. Like me dan niet :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:39

Pepperrr schreef:
Ik vind t altijd zo vervelend als je een persoon matcht en diegene meteen weer unmatcht. Zonder überhaupt iets gezegd te hebben..

Ben op zowel tinder als badoo gematcht met dezelfde persoon. En op badoo geblokkeerd en op tinder meteen ge'unmatcht. Like me dan niet :')

Idd, super kansloos :')
Ik dacht ook dat je weer opnieuw zichtbaar werd, als je je bio of foto's aanpast. Dit was 2 jaar geleden geloof ik wel zo, misschien dat dat verklaart waarom sommige mensen eindeloos voorbij lijken te komen.

Hier morgen een date! Grappig dat het hier ook over een type ging. Ik heb wel een duidelijk type en daar voldoet hij qua uiterlijk niet helemaal aan, maar besloten om toch op date te gaan :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:05

Leuk Nathalie!

Hoppa, volgende die in een gesprek weg is.. hij wou vanavond al langskomen, stuurt zijn nummer, schrijf dat ik aant koken ben en net zie ik dat ie foetsie is :')

( en nee, niet opgeslagen, geen adres gegeven, dus geen zorgen. )

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:31

Ik denk dat ik nog nooit unmatched ben? Hoe merken jullie dat?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:36

Mand schreef:

Dan zijn ze ineens weg uit je lijst met matches.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:57

Oh dat gebeurt echt regelmatig. Maar ik heb nu via Paiq 4 gesprekken lopen maar vind dat wel lastig. Dan moet ik al bedenken wat ik aan wie schrijf hahaha

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:12

Mand schreef:

Idd ineens weg uit je gesprekkenlijst. Was me normaal niet opgevallen maar nu waren we net een gesprek begonnen.

Heb zelf ook wat unmatched, maar besefte me dat een berichtje dan helemaal geen zin heeft: complete gesprek verdwijnt gewoon :+

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:14

Ik unmatch gewoon iedereen die na een aantal dagen niet gereageerd heeft. Anders zit ik straks met 300 matches en ben ik het overzicht een beetje kwijt :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:16

Ik denk niet dat mij dat ooit opgevallen is :'). Reageren jullie vaak op apps? Ik merk echt dat als ik een dagje niet reageer ik zo 20 gesprekken open heb staan en raak dan totaal het overzicht kwijt. Zoveel gesprekken tegelijk

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:20

Mand schreef:
Dat merk je vrij duidelijk _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:54

Nouja? Als je een hele lijst hebt merk je dat toch niet?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:22

Ik kan dat echt niet hoor, tig mensen tegelijk mee in gesprek.

Maar goed Paiq vraagt wel een hoop aandacht hahaha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:23

Mand schreef:
Ik denk niet dat mij dat ooit opgevallen is :'). Reageren jullie vaak op apps? Ik merk echt dat als ik een dagje niet reageer ik zo 20 gesprekken open heb staan en raak dan totaal het overzicht kwijt. Zoveel gesprekken tegelijk

Ik zit er nu niet meer op, maar ik hield max 10 gesprekken aan. Daarna swipete ik niet meer.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 14:43

Ja ik heb mn eigen graf gegraven daar in denk ik _O- En er zit niet eens iemand tussen die ècht leuk is :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 15:07

Ik ga ws over twee weken meteen een heel weekend naar mijn match <<) <3 , die jongen met wie ik onwijs fijn app contact heb.. Hoop dat het lukt hier met regelen.. :Y)