Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik heb gehakt met een houdbaarheidsdatum tot vandaag, kan ik het na bereiding dan ook nog morgen eten of invriezen moet het dan ook ech vanavond op?
Ik had het namelijk gehaald om voor 2 dagen te koken dus ga dat nooit vanavond in 1 keer opkrijgen.
Jolien87 schreef:Ik heb gehakt met een houdbaarheidsdatum tot vandaag, kan ik het na bereiding dan ook nog morgen eten of invriezen moet het dan ook ech vanavond op?
Ik had het namelijk gehaald om voor 2 dagen te koken dus ga dat nooit vanavond in 1 keer opkrijgen.
Questquedit schreef:Er was een reclame op tv van een soort yoghurt/kwark met witte chocolade en aardbeien. In de naam werd volgens mij stracciatella genoemd. Het leek me super lekker, alleen kan ik het nergens meer vindenWeet iemand welk product ik bedoel?
chantalboes schreef:Questquedit schreef:Er was een reclame op tv van een soort yoghurt/kwark met witte chocolade en aardbeien. In de naam werd volgens mij stracciatella genoemd. Het leek me super lekker, alleen kan ik het nergens meer vindenWeet iemand welk product ik bedoel?
Danio? Die heeft iig een straciatella smaak die super lekker is.
Britta31 schreef:Van wie dit pakketje komt?Nu wachten tot iedereen thuis is.Ons adres staat er ook niet op.
[ [url=m/d8qBcE.jpg]Afbeelding[/url] ] Het komt van Jamin.
Citaat:Daar hebben we een prachtige formule voor in de OP staan
En natuurlijk de aller aller belangrijkste wetenschappelijke formule voor ALLE "kan ik dit voedsel nog eten" vragen.
Die na zeer veel input van al onze vragerts en anwoorderts is samengesteld door professor KarunaCitaat:X eetbaar zolang het geen 30 graden buiten is, y hangt van het eten af wat het is, z is het droog of nat voedsel en waar is het op gevallen?
[ [url=m/lM7UCE.jpg]Afbeelding[/url] ]