Dat mijn knie elke dag steeds beter en sterker wordt. En vandaag m'n lieve paardje weer eens uitgebreid gepoetst
Goede deals gescoord einde dag op de markt. O.a. 7 avocado’s voor €1, zak pruimen voor €1, zak blauwe bessen voor €2,50. Heerlijk, er tegenover wonen
De zon schijnt, de vogels fluiten, de bloemen bloeienik zet stappen, soms kleine soms grote maar met alles wat ik doe ben ik gelukkig.
Er zit een spreeuwtje op mijn schutting echt kei, en keihard zijn best te doen om het mooiste liedje te zingen
Na een 'muah'-periode, waaronder even niet fit door corona, vandaag weer even kunnen genieten van dingen
Dat het nieuwe ponybeest (1,5 jarige Fjord kruising - vanaf zaterdagavond hier) en mijn IJslander (10) zo leuk gespeeld hebben vandaag
Dat mijn stiefzus zo ontzettend lief is en echt heel leuk om mee om te gaan. Mijn zus is helaas overleden toen ik 4 was en ik heb eigenlijk altijd een beetje gedroomd van een grote zus. Dus voor mij heel bijzonder dit
Voel me weer een beetje fitter, net even gekookt en het was mega lekker Verder gewoon een heel chill avondje. Misschien nog wat gamen, misschien nog wat youtube kijken... niks moet. Ik hou daarvan.