foxy80 schreef:Voor de paddenstoelenkwekers hierboven: hoe koud moeten die staan?
Onze boiler staat in de kolenkelder dus dat is gewoon veel te warm vrees ik
Ik heb hem gewoon op het aanrecht staan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik heb nieuwe stapelbakken voor aardbeien, maar ik wil andere planten als ik nu heb. Het zouden doorbloeiers zijn maar al 3 jaar daar niets van gezien. Welke soorten zijn aan te raden?
Geen idee welke ik nu heb, want was niet gespecificeerd toen ik ze kocht, alleen dat het een doorbloeier was.
kevinsky schreef:Wat een leuk topic, dat ik deze nu pas tegen ben gekomen!
Ik heb een kleine siertuin achter mijn huis. Die ondertussen elk jaar meer varianten aan groente en fruit krijgt.![]()
Ik heb een kleine collectie van aardbeien, stoofperen, rabarber, courgettes, broccoli, pepers, paprika, watermeloen en honing meloenen.
Mijn sla is volledig misluktEn dit jaar ook verassend weinig stoofperen
Maar de rest valt me helemaal niet tegen!
Een foto van mijn prachtige rabarber om mij voor te stellen![]()
[ Afbeelding ]
Dorine92 schreef:kevinsky schreef:Wat een leuk topic, dat ik deze nu pas tegen ben gekomen!
Ik heb een kleine siertuin achter mijn huis. Die ondertussen elk jaar meer varianten aan groente en fruit krijgt.![]()
Ik heb een kleine collectie van aardbeien, stoofperen, rabarber, courgettes, broccoli, pepers, paprika, watermeloen en honing meloenen.
Mijn sla is volledig misluktEn dit jaar ook verassend weinig stoofperen
Maar de rest valt me helemaal niet tegen!
Een foto van mijn prachtige rabarber om mij voor te stellen![]()
[ Afbeelding ]
Welkommaarehhh... je weet dat rabarber laten bloeien niet zo goed is voor de oogst?
Prairy schreef:Huh, onrijp heerlijk?
Mijn pruim Rumnaya (ongeveer, heb niet op het kaartje gekeken) is nu rijp, bijna perzik zo zoet, heerlijk.
8nnemiek schreef:
Symke schreef:Wat een oogst! Nashi heb ik nog niet, moet er nog komen duskan die net als gewone peren in het stuk bij de paarden?
Perzik en abrikoos kan dat niet, waar moet ik qua standplaats daarvoor op letten en waar koop ik die t beste?( Heb ik ook nog niet dus![]()
Gisteren de vroege wichters geoogst. Deze zijn wat roder van kleur dan de late. Bramen oogst wordt echt giga dit jaar. Mooi want frambozen viel tegen
Eerste pompoen ook! Had nog wel langer gekund maar een vd paarden is over de plant gelopen en daarmee pompoen afgeknapt. Nou ja was al echt flinke dus geeft niet
Edit; wat een kanjers van vijgen! Diy jaar vijgen boompje v mn verjaardag gekregen. Is ongeveer 2 m hoog. Wanneer kan ik daar wat aan verwachten?