Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:23

Anne, haha wat geweldig! Hoe zo'n 2e date ineens een ontzettend andere indruk kan geven. Nou daar moet je gewoon lekker van genieten. Ben je daardoor ook een beetje het gezeik van je ex-dates vergeten? Ik herken het wel een beetje in mijn date. Leuke gesprekken, super goed gevoel, maar of het echt iets is voor de lange termijn? Ik weet het echt niet.. En ja, ik twijfelde enorm of ik het nog wel wilde. Ik heb maar gewoon gezegd hoe ik me voelde, hij noemde me een crazy women en gaf aan me juist heel graag weer te willen zien. Dus dat was voor mij genoeg bevestiging om toch te gaan zonder een naar gevoel (wat ik eerst dus wel had). Blijkbaar werken mannen soms gewoon anders in dat geval. En tjah mijn slaapspulletjes had ik voor de zekerheid meegenomen, want wilde zowieso anders crashen bij mijn vader in Limburg. Toen we een boodschapje aan het doen waren vroeg hij me wat ik wilde voor ontbijt dus blijkbaar ging hij er al vanuit dat ik bleef slapen :')

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:55

Anne, wat leuk dat het zo goed bevallen is. Zo zie je maar weer, een eerste indruk hoeft niet altijd te kloppen. Geniet er lekker van :D ! (ik wacht op mijn foto }> )

Linda, heel fijn dat het zo leuk was. Zeker na zo'n tijdje in onzekerheid. Leuk dat jullie voor een tweede date gaan. Vond je de afstand te doen uiteindelijk?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:16

Op zich klopte de 1e indruk en die van gisteren wel met elkaar, die eet-date niet, maar dat was ook gewoon de hele setting denk ik. Hij zo knap en strak in pak, uit eten terwijl je 3 woorden in de kroeg met elkaar gesproken hebt. Ik werd daar zo zenuwachtig en onzeker van dat het gewoon niet zo klopte allemaal. Dit keer was het bij mij thuis en hij kwam binnen, voelde de spanning/onzekerheid en nam die gewoon direct weg, en toen was alles goed en voelde het weer als onze 1e kroeg ontmoeting.

Ja het heeft me zeker even mijn ex-dates doen vergeten! Niet helemaal natuurlijk want zit lekker in mijn koppie, maar probeer nu na dit onrustige weekend weer even rust te vinden in werk en sport, even weer naar mezelf terug :)

Ohja ik ga je foto's sturen MissFloorx!

Cintaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:30

Anne_bento, wat balen van je date die in een keer zo'n mededeling doet! Ik snap wel dat je afkeer jegens daten even toegenomen is. Vind het dan ook des te knapper dat je hebt afgesproken met de knappe man, blij om te horen dat dat wél goed is meegevallen. Soms zijn het die onverwachte momenten die toch voor de grootste verrassingen kunnen zorgen! Fijn dat het je gedachten ook iets weg haalt van die vorige nare ervaringen.

Linda_fleur, date in België? Dat is dan toch nog snel gegaan dan! Leuk zo'n positieve vooruitgang die toch ook wat twijfels weg neemt. Mannen en vrouwen zijn soms zo verschillend op bepaalde vlakken dus goed dat je eerlijk bent geweest over je gevoel. Anders zit je je maar zorgen te maken om iets waar hij absoluut geen weet van heeft en niet zo bedoelt...

MissFloorx, jammer dat het nu even duurt voor jullie elkaar weer terug zien. Het is natuurlijk wel erg positief dat je naar het volgend moment uitkijkt en dan gaat het weerzien des te leuker zijn!

Mijn date vrijdag was echt heel gezellig, ik voel me erg op mijn gemak bij hem en we kunnen zo goed babbelen over de serieuzere zaken in het leven. Op het einde van de avond was het echter behoorlijk ongemakkelijk omdat hij me probeerde te kussen en ik dus compleet blokkeerde/verstijfde. Dat heeft hij natuurlijk opgemerkt en toen werd duidelijk dat er langs zijn kant echt wel verliefde gevoelens waren en bij mij (nog) niet. Nu is het dus afwachten of er nog wel een vervolgafspraak komt, hij was namelijk erg teleurgesteld... En ik ben gewoon in de war want zo'n gevoelens kunnen toch nog wel komen? Dat denk ik tenminste...

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:33

Cintaria, Fijn dat je date zo gezellig was. Ik heb dat zelf ook wel altijd, ik heb redelijk wat tijd nodig om aan iemand te wennen en zal dan ook niet zo 1,2,3 verliefd zijn. Ik denk dat dit iets is wat moet groeien. Alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat je snel merkt of die potentie er wel is zeg maar. Misschien even met hem ''bespreken'', dat je hem harstikke leuk vindt en je je zeker op je gemak voelt bij hem maar dat zoiets bij jou gewoon moet groeien?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:36

Anne, balen van je ene date. Is dat die ene waarvan je niet helemaal duidelijk kon krijgen hoe hij erin stond? Wel leuk dat je erg knappe man iig voor een perfecte avond heeft gezorgd. En heb je nog met ex-date kunnen praten?

Robijntjah, wat speelt er bij jou momenteel? Je berichten zijn zo weinig zeggend, dat het lastig is (voor mij iig) er echt zinvol op te reageren. Je had iemand ontmoet op een begrafenis toch?

Linda, leuk dat hij je graag wilde zien en wat onzekerheid heeft weggenomen. :)

Momenteel ben ik ff hard aan het leren voor mn tentamens en ben beetje aan het kloten met de gezondheid van mn paard. Paar leuke gesprekken op tinder daardoor weer ff geen aandacht kunnen geven. Ze zullen wel denken..:? Maar ja, prioriteiten he :P Toch mis ik nu met de donkere avonden wel iemand op mn bank om tegenaan te kruipen onder een dekentje en met de kaarsjes aan. Dus misschien straks toch wat fanatieker tinderen.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:40

Cintaria schreef:
Mijn date vrijdag was echt heel gezellig, ik voel me erg op mijn gemak bij hem en we kunnen zo goed babbelen over de serieuzere zaken in het leven. Op het einde van de avond was het echter behoorlijk ongemakkelijk omdat hij me probeerde te kussen en ik dus compleet blokkeerde/verstijfde. Dat heeft hij natuurlijk opgemerkt en toen werd duidelijk dat er langs zijn kant echt wel verliefde gevoelens waren en bij mij (nog) niet. Nu is het dus afwachten of er nog wel een vervolgafspraak komt, hij was namelijk erg teleurgesteld... En ik ben gewoon in de war want zo'n gevoelens kunnen toch nog wel komen? Dat denk ik tenminste...

Ik heb dat ook hoor. Duurt gewoon wat langer voordat ik uberhaupt een idee heb wat ik voel en in die tijd moet iemand ook echt niet te dichtbij komen want ik verstijf compleet :+
Lijkt me geen schande. Als je denkt dat er wel potentie in zit gewoon eerlijk zeggen en bespreken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:52

Ik breek ook weer even in hier, sorry :P

Maar. . .eerlijk zeggen, zijn jullie via Tinder iemand tegen gekomen waarvan je dacht; "Yes, dit is hem/haar!"

Ik kom namelijk best wel interessante mensen tegen, echter bij 0,0 echt kriebels. Of toch te veel keuze?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:53

Ailill schreef:

Maar. . .eerlijk zeggen, zijn jullie via Tinder iemand tegen gekomen waarvan je dacht; "Yes, dit is hem/haar!"

Ik kom namelijk best wel interessante mensen tegen, echter bij 0,0 echt kriebels. Of toch te veel keuze?

Eerst niet... maar toen we begonnen te appen begon het te kriebelen. En dat is 2 jaar geleden nu, nog steeds super gek op hem! <3

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:57

Hier ook, dit was mijn 4de tinderdate zeg maar. Maar pas voor het eerst dat ik er echt meteen een goed gevoel bij heb.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:00

MarlindeRooz schreef:
Ailill schreef:

Eerst niet... maar toen we begonnen te appen begon het te kriebelen. En dat is 2 jaar geleden nu, nog steeds super gek op hem! <3
Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.

Oh, ik schaam me dat ik dit hier zo schrijf :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:02

Hahaha, maar het oog wil toch ook wat ailill!
Zo heb ik echt een zwak voor mannen met donker haar en blauwe ogen. En dan liefst stoppels van een dag of 2/3. Als hij dan ook nog in pak is... <3
Heel oppervlakkig misschien, maar ja, uiterlijk is wel gewoon het eerste wat je ziet. En dat spreekt je aan of niet.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:04

Cintaria zoiets kan zeker groeien. Ik ben nooit direct verliefd, dat moet bij mij zeker groeien. Na een paar keer goed onderuit gaan kun je niet anders. Het was pas jullie 1e date toch? Dan is het toch lastig zeggen. Je voelt wel of er een klik is natuurlijk maar of er meer in zit zou ik niet kunnen zeggen na 1 date.
Jammer dat hij zich zo teleurgesteld voelt..

Jibbel ja ik kon hem al niet helemaal peilen inderdaad... alhoewel hij wel steeds zei dat ie me leuk vond, en onze laatste date was ook gewoon gezellig. Als ik zelf niet op de rem getrapt had die laatste date had hij me zo mee naar zijn slaapkamer getrokken, ook de dag erna niks aan de hand, dus ik vind het maar raar. Zou mij niks verbazen als ie een ander heeft of wat dan ook, zit vast weer 1 of andere rede achter waar ik nooit achter zal komen. Dat vind ik nog het meest frustrerende steeds, als er nu een duidelijke rede was dan zou ik het beter kunnen begrijpen.

Met ex-date is mega ingewikkeld. Hij wil weer afspreken maar ik geloof niet dat ik dat kan. Hij is deze week weer weg voor zijn werk en we hebben min of meer afgesproken na die week maar even te kijken wat goed is. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat als wij weer afspreken we weer hetzelfde riedeltje ingaan en ik over een paar weken of maanden weer in de kreukels lig omdat hij weer geen relatie wil. Daar heb ik gewoon echt geen trek in.

Nu de kou en donkere avonden zijn aangebroken mis ik ook iemand naast me op de bank. Gister was zo fijn, lekker tegen elkaar aan liggen, dat mis ik echt! Hoopte voor de winter een kerel naast me te hebben maar helaas haha... nu wilde ik dat doel verleggen naar een man voor de kerst, maar ik geef het op :+

Ailill je mag best kieskeurig zijn toch?! Ik heb kwa uiterlijk wel een type waar ik op val maar ik wijk er ook gerust van af als er een klik is. Maar een beetje een gespierd lichaam is toch wel een eis haha... ik merk gewoon dat ik anders meteen afknap. Hoeft echt geen wasbordje te hebben maar wat brede schouders en armen, en niet al te dik.... :o
Voel me ook echt banketstaaf als ik het zo opschrijf, maar dat is gewoon waar ik op val. Heb eens gedate met een super aardige lieve jongen, was echt niks mis mee behalve dat ie nogal wat te zwaar was. Ik had echt gedacht dan wel daar doorheen te kunnen kijken maar ik voel me dan toch echt niet aangetrokken tot zo iemand -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:05

Jibbel schreef:
Zo heb ik echt een zwak voor mannen met donker haar en blauwe ogen. En dan liefst stoppels van een dag of 2/3. Als hij dan ook nog in pak is... <3
Heel oppervlakkig misschien, maar ja, uiterlijk is wel gewoon het eerste wat je ziet. En dat spreekt je aan of niet.

Hee je omschrijft mijn type man :D

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:06

Vind ik ook hoor. Misschien heel oppervlakkig, maar ik denk dat het voor mij heel lastig zou zijn verliefd te worden op iemand die niet binnen mijn ''uiterlijkplaatje'' past. Oftewel, donker haar, donkere ogen, beetje gespierd, inderdaad ook stoppelbaardje van een paar dagen en goed gekleed. Precies zoals de ijshockeyer dus _/-\o_ .

Cintaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:18

xAlice schreef:
Ik heb dat ook hoor. Duurt gewoon wat langer voordat ik uberhaupt een idee heb wat ik voel en in die tijd moet iemand ook echt niet te dichtbij komen want ik verstijf compleet :+
Lijkt me geen schande. Als je denkt dat er wel potentie in zit gewoon eerlijk zeggen en bespreken.

Ja wel, ik heb een poging gedaan om het eerlijk te bespreken maar hij kijkt precies niet verder dan het 'ik heb nu geen geen gevoelens'-deel :( Maarja, ik kan natuurlijk niet met garantie zeggen dat er gevoelens gaan komen dus anders zou ik hem na enkele afspraakjes alsnog moeten teleurstellen en zou de teleurstelling nog groter zijn. Daar ben ik dan wel bang voor zeg maar.

Anne_bento, het was inderdaad de eerste keer dat we echt onder ons twee waren maar we hebben al een halfjaar echt contact en zien elkaar regelmatig op café. Maar mede door mijn zelfbescherming en voorzichtigheid ben ik pas twee weken geleden ingegaan op zijn voorstel om af te spreken. Hier had ik trouwens hetzelfde, een man als de avonden terug langer worden maar vrees dat ik het weer een seizoen kan uitstellen :+

Ailill, uiterlijk blijft toch ook iets belangrijks. Ik heb een bepaald type man waar ik echt op val zonder dat ze nog maar 1 woord gezegd hebben! (En als ze eenmaal aan het praten zijn, kan ik er ook meteen een afkeer van krijgen :') ) Aantrekkingskracht wordt grotendeels bepaald door iemand zijn uiterlijk dus logisch dat je daar ook wel belang aan hecht, je moet er tenslotte ook wel de rest van je leven tegenaan kijken :+

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:18

Zo'n eisen lijst kan ook goed werken. Mijn match had het in zijn profiel staan. Mij sprak dat aan en toen we elkaar irl zagen was het liefde op het eerste gezicht.

Afgelopen weekend waren we 8 maanden samen en hadden we de housewarming van het huis wat we samen hebben gekocht.

Maar mijn vriend kreeg door zijn profiel ook wel halve doodsbedreigingen van vrouwen hoe hij het in zijn hoofd haalde om zoveel eisen te stellen haha

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:20

anne_bento schreef:
Jibbel schreef:

En de mijne!

Toch heeft mijn vriend geen donker haar, eerder lichtbruin. En een pak? Mwah een overall. :D Maar ik viel als een blok voor hem en vind hem echt heel knap dus ik zou niet te erg vasthouden aan één uiterlijk kenmerk.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:26

Cintaria schreef:
xAlice schreef:

Ja wel, ik heb een poging gedaan om het eerlijk te bespreken maar hij kijkt precies niet verder dan het 'ik heb nu geen geen gevoelens'-deel :( Maarja, ik kan natuurlijk niet met garantie zeggen dat er gevoelens gaan komen dus anders zou ik hem na enkele afspraakjes alsnog moeten teleurstellen en zou de teleurstelling nog groter zijn. Daar ben ik dan wel bang voor zeg maar.

Anne_bento, het was inderdaad de eerste keer dat we echt onder ons twee waren maar we hebben al een halfjaar echt contact en zien elkaar regelmatig op café. Maar mede door mijn zelfbescherming en voorzichtigheid ben ik pas twee weken geleden ingegaan op zijn voorstel om af te spreken. Hier had ik trouwens hetzelfde, een man als de avonden terug langer worden maar vrees dat ik het weer een seizoen kan uitstellen :+

Ailill, uiterlijk blijft toch ook iets belangrijks. Ik heb een bepaald type man waar ik echt op val zonder dat ze nog maar 1 woord gezegd hebben! (En als ze eenmaal aan het praten zijn, kan ik er ook meteen een afkeer van krijgen :') ) Aantrekkingskracht wordt grotendeels bepaald door iemand zijn uiterlijk dus logisch dat je daar ook wel belang aan hecht, je moet er tenslotte ook wel de rest van je leven tegenaan kijken :+

Ik heb het geluk gehad hele geduldige dates te ontmoeten. Maar heel eerlijk, als hij je niet de tijd kan gunnen om erachter te komen wat je voelt dan is het hem misschien gewoon niet. Dat ligt niet aan hem natuurlijk, hij wil waarschijnlijk ook niet gekwetst worden, maar je moet wel op één lijn kunnen komen en als hij niet kan wachten en jij niet sneller kan voelen dan je nu doet dan is het niet anders.
(Als je op mij lijkt kom je er dan daarna achter dat hij toch wel erg leuk was en zit je met die ellende, maar dat is van latere zorg _O-)
Ik zou kijken of hij nog een keer wil afspreken, dan is het aan hem of hij dat risico wil nemen. Jij bent eerlijk geweest :j

Edit; Ik ken dat wel in de winter. Vooral ook omdat ik vaak net ergens een paar maanden zit rond die tijd (3 jaar terug mijn studentenstad, vorig jaar Engeland voor stage en dit jaar Frankrijk voor studie uitwisseling :+), dan voel ik me toch een stuk minder ikheblekkerniemandnodig meestal.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:43

Jildau schreef:
anne_bento schreef:

En de mijne!

Toch heeft mijn vriend geen donker haar, eerder lichtbruin. En een pak? Mwah een overall. :D Maar ik viel als een blok voor hem en vind hem echt heel knap dus ik zou niet te erg vasthouden aan één uiterlijk kenmerk.

Hahaha, gelukkig zit Anne wat noordelijker dan ik en ben jij al voorzien. Anders werd het nog een catfight om dezelfde man straks _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:49

Haha inderdaad :D

Een vriendin van mij woont hier redelijk dichtbij en tindert ook, soms stuurt ze me een foto van een match van haar, die ik dan ook voorbij heb zien komen of ook een match mee heb haha.. zij valt wel op andere types als ik gelukkig!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 15:25

Floor, de afstand was prima te doen, scheelt dat ik een fijne auto en een tankpas van de zaak heb :') Ik heb al eens eerder een relatie van bijna een jaar gehad met iemand 170 km verderop. Ik zei daarna, dit nooit meer dus daarom vond ik het vervelend. Maar de andere optie, hem in huis nemen, zag ik ook niet zitten :+ Nu wel aan het idee gewend en kan ik tenminste lekker rustig aan doen. Want zoveel tijd heb ik eigenlijk ook weer niet.

Anne, ja ik begrijp dat dat gedonder met die ex-dates wel een deuk in je ego geeft. Vooral als er zoveel onduidelijkheid is. Heb ik ook een keer gehad hoor, een leuke gast in de kroeg tegengekomen. Best wel een aantal weken zo'n 1 à 2 keer gezien en bij mij geslapen. Ik vond het allemaal wel okee hoe het ging en hoefde het ook geen naampje te geven. Hij vroeg op den duur zelfs tussen neus en lippen door of ik 2 maanden later met hem op vakantie wilde. En twee weken later was het ineens over, amper reactie, geen nieuwe afspraken meer. Toen vond hij het ineens allemaal te snel gaan. Nog gezegd van joh ik verwacht toch helemaal niks, maar baten deed het verder niet. Toen was ik er ook wel even klaar mee :')

Cintaria, oef dat is wel lastig dat er zo'n misverstand op het einde van de avond was. Had je hem wel willen kussen of was het echt geen goed moment? Ik snap ook niet zo goed hoe je na één date al verliefde gevoelens kan hebben, dat duurt bij mij ook altijd wel even dus maak je daarom geen zorgen. Als hij nog wil afspreken gewoon lekker doen en zien of er een kriebel komt haha.

Jibbel, beterschap met paard! En oef ja die donkere avonden zonder iemand om tegenaan te kruipen, of om naast in slaap te vallen. Nou moet ik zeggen dat ik na maanden alleen te hebben geslapen behoorlijk moeite had afgelopen zaterdag om in diepe slaap te komen :=

Wauw dat jullie zo'n duidelijk beeld hebben bij wat voor uiterlijk jullie aantrekkelijk vinden.... Dat heb ik dus niet zo, tot nu toe zijn al mijn exen zooo verschillend. Van te voren heb ik altijd wel een plaatje in mijn hoofd maar uiteindelijk is het innerlijk bij mij veel meer leidend.
Eerlijk gezegd had ik zelfs nooit mijn buitenlandse date geliked als ik alleen een foto van hem had gezien, normaal gesproken nooit het soort man waar mijn voorkeur voor zou uitgaan *oops*. Maar een beetje gespierd of in ieder geval gezond uiterlijk vind ik wel belangrijk, en dat heeft mijn date dan gelukkig wel :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 15:39

Ailill schreef:
]Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.

He prima toch.
Bij mij gingen er alleen maar mannen naar rechts met baard, ik kan echt niets met blotebillengezichten. Yak. Ieder zijn wensen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 15:42

Ailill schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.

Niks mis mee toch? Ik ben ook gigantisch veeleisend. Vooral qua innerlijk en politieke opvattingen vind ik het echt belangrijk dat iemand op dezelfde lijn zit als ik en qua uiterlijk heb ik ook nog wel een wensenlijstje. Ik ben keihard gevallen voor iemand die niet voldoet aan mijn wensenlijstje, maar dat is dan weer het leuke van Tinder :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 15:57

Mijn eisen pakket was wat abstracter; Alles wat mijn ex niet is/was :')
Ex en ik botste op zowat alle vlakken en heb hem echt heel vaak achter het behang willen plakken.

Enige duidelijke eis was wel dat ik geen iel mannetje zou hebben omdat ik wel een stoere bink wil hebben met knuffelen. Blijkt mijn vriend nou niet zo groot te zijn en ook super smal/slank :') Gelukkig is hij voor de rest wel een stoere bink hoor :')

Of ik direct verliefd op hem was en het wauw gevoel had? Nope, absoluut niet. Mijn date was ook meer omdat ik lekker contacten wilde op doen. Maar de date duurde iets langer dan gepland en toen hij me zoende... <3 <3 <3

Ik kom binnenkort met een foto van mijn hoofd in het huis van mijn schoonouders te hangen :') terwijl we pas 7 maandjes samen zijn deze week. Maar zowel vriend als ik hebben we het idee dat dit een “voor-altijd-relatie” is. In de tijd dat we elkaar kennen nog geen een keer een ruzie of grote meningsverschil gehad, en ik krijg hem ook gewoon niet boos, net zoals hij mij niet boos krijgt.
We willen te goed zorgen voor elkaar. Ik zit met een bekkenbreuk thuis, vorige week moest hij met spoed naar het ziekenhuis dus ik had mijn ouders gevraagd of ze mij naar hem toe konden brengen en dat kon, maar van hem mocht dat niet want ik moest op mezelf letten, maar ik wilde het toch (hij was ondertussen thuis) en dan strompelde ik wel 5 trappen op. Uiteindelijk niet meer gegaan want hij was zo moe en ziek dat hij enkel maar wilde slapen en ik dan toch niks kon, maar dit laat wel een beetje zien hoe onze relatie is geloof ik :')