Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cintaria schreef:Mijn date vrijdag was echt heel gezellig, ik voel me erg op mijn gemak bij hem en we kunnen zo goed babbelen over de serieuzere zaken in het leven. Op het einde van de avond was het echter behoorlijk ongemakkelijk omdat hij me probeerde te kussen en ik dus compleet blokkeerde/verstijfde. Dat heeft hij natuurlijk opgemerkt en toen werd duidelijk dat er langs zijn kant echt wel verliefde gevoelens waren en bij mij (nog) niet. Nu is het dus afwachten of er nog wel een vervolgafspraak komt, hij was namelijk erg teleurgesteld... En ik ben gewoon in de war want zo'n gevoelens kunnen toch nog wel komen? Dat denk ik tenminste...
Ailill schreef:Ik breek ook weer even in hier, sorry
Maar. . .eerlijk zeggen, zijn jullie via Tinder iemand tegen gekomen waarvan je dacht; "Yes, dit is hem/haar!"
Ik kom namelijk best wel interessante mensen tegen, echter bij 0,0 echt kriebels. Of toch te veel keuze?
MarlindeRooz schreef:Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.Ailill schreef:Ik breek ook weer even in hier, sorry
Maar. . .eerlijk zeggen, zijn jullie via Tinder iemand tegen gekomen waarvan je dacht; "Yes, dit is hem/haar!"
Ik kom namelijk best wel interessante mensen tegen, echter bij 0,0 echt kriebels. Of toch te veel keuze?
Eerst niet... maar toen we begonnen te appen begon het te kriebelen. En dat is 2 jaar geleden nu, nog steeds super gek op hem!
Jibbel schreef:Hahaha, maar het oog wil toch ook wat ailill!
Zo heb ik echt een zwak voor mannen met donker haar en blauwe ogen. En dan liefst stoppels van een dag of 2/3. Als hij dan ook nog in pak is...
Heel oppervlakkig misschien, maar ja, uiterlijk is wel gewoon het eerste wat je ziet. En dat spreekt je aan of niet.
xAlice schreef:Ik heb dat ook hoor. Duurt gewoon wat langer voordat ik uberhaupt een idee heb wat ik voel en in die tijd moet iemand ook echt niet te dichtbij komen want ik verstijf compleet![]()
Lijkt me geen schande. Als je denkt dat er wel potentie in zit gewoon eerlijk zeggen en bespreken.
anne_bento schreef:Jibbel schreef:Hahaha, maar het oog wil toch ook wat ailill!
Zo heb ik echt een zwak voor mannen met donker haar en blauwe ogen. En dan liefst stoppels van een dag of 2/3. Als hij dan ook nog in pak is...
Heel oppervlakkig misschien, maar ja, uiterlijk is wel gewoon het eerste wat je ziet. En dat spreekt je aan of niet.
Hee je omschrijft mijn type man
Cintaria schreef:xAlice schreef:Ik heb dat ook hoor. Duurt gewoon wat langer voordat ik uberhaupt een idee heb wat ik voel en in die tijd moet iemand ook echt niet te dichtbij komen want ik verstijf compleet![]()
Lijkt me geen schande. Als je denkt dat er wel potentie in zit gewoon eerlijk zeggen en bespreken.
Ja wel, ik heb een poging gedaan om het eerlijk te bespreken maar hij kijkt precies niet verder dan het 'ik heb nu geen geen gevoelens'-deelMaarja, ik kan natuurlijk niet met garantie zeggen dat er gevoelens gaan komen dus anders zou ik hem na enkele afspraakjes alsnog moeten teleurstellen en zou de teleurstelling nog groter zijn. Daar ben ik dan wel bang voor zeg maar.
Anne_bento, het was inderdaad de eerste keer dat we echt onder ons twee waren maar we hebben al een halfjaar echt contact en zien elkaar regelmatig op café. Maar mede door mijn zelfbescherming en voorzichtigheid ben ik pas twee weken geleden ingegaan op zijn voorstel om af te spreken. Hier had ik trouwens hetzelfde, een man als de avonden terug langer worden maar vrees dat ik het weer een seizoen kan uitstellen![]()
Ailill, uiterlijk blijft toch ook iets belangrijks. Ik heb een bepaald type man waar ik echt op val zonder dat ze nog maar 1 woord gezegd hebben! (En als ze eenmaal aan het praten zijn, kan ik er ook meteen een afkeer van krijgen) Aantrekkingskracht wordt grotendeels bepaald door iemand zijn uiterlijk dus logisch dat je daar ook wel belang aan hecht, je moet er tenslotte ook wel de rest van je leven tegenaan kijken
Jildau schreef:anne_bento schreef:Hee je omschrijft mijn type man
En de mijne!
Toch heeft mijn vriend geen donker haar, eerder lichtbruin. En een pak? Mwah een overall.Maar ik viel als een blok voor hem en vind hem echt heel knap dus ik zou niet te erg vasthouden aan één uiterlijk kenmerk.
Ailill schreef:]Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.
Oh, ik schaam me dat ik dit hier zo schrijf
Ailill schreef:MarlindeRooz schreef:Ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijk. Wat betreft innerlijk nogal wat eisen, waarvan ik echt denk dat het gaat werken (zelfstandig/eigen mening/eigen leven/dingen los kunnen laten/sociaal/sportief/avontuurlijk/reislustig/eerlijk). Qua uiterlijk, heel eerlijk, redelijk kieskeurig: Nu paar dates gehad, allen met een andere haarkleur dan rood. Ik weet dat het heel oppervlakkig klinkt, maar echt er gaat niets boven rood haar. Eigenlijk is dat mijn enige echt harde eis.Eerst niet... maar toen we begonnen te appen begon het te kriebelen. En dat is 2 jaar geleden nu, nog steeds super gek op hem!
Oh, ik schaam me dat ik dit hier zo schrijf