Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:41

Ik heb juist een hele mooie deal gescoord, 3 amigo dekens en 1 halsstuk voor €55 incl verzenden.
Heb ze net binnen gekregen, in 1 deken zit een scheur aan de binnenvoering bij borstgedeelte en voor de rest alleen vies maar dat wist ik al van te voren.
Laat de dekens sowieso toch wassen voor gebruik dus ik ben blij :)

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:41

Ik snap het sowieso niet... Waarom bied je 20 euro op gebruikt Inc verzendenals je ze nieuw voor dezelfde prijs kunt kopen?
En materiaal voor 13 euro? Die is niet goed

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:46

IHN schreef:
Ik snap het sowieso niet... Waarom bied je 20 euro op gebruikt Inc verzendenals je ze nieuw voor dezelfde prijs kunt kopen?

Omdat mijn maat niet meer op voorraad is op de site.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:27

Chabby schreef:
Ik heb gisteren slippers gekocht. Ze kosten nieuw €20,00. Ik bied de koper €20,00 inclusief verzendkosten. Ze gaat er mee akkoord en ik maak het geld over. Ik kom net thuis en ontvang het volgende:

Verkoper: "Ok vind dit eigenlijk wel heel overdreven. €6,95 verzentkosten. Dus je neemt ze over voor €13. Zou ik eigenlijk helemaal niet akkoord mee gaan en zou ze ook niet kunnen opsturen maar goed!"
Ik, enigszins verbaasd: "Maar je ging zelf akkoord met het bod..?"
Verkoper: "Heb het materiaal ook nog eens uit me eigun zak moeten kopen sus heb je ze eigenlijk gratis. Maar goed veel plezier er mee he!"

En ik heb weer een één ster review te pakken. Ik hoop dat ik de slippers ook nog binnen krijg, want ik heb geen bon of een track en trace code gezien of gekregen.

Nahhh wat een gek!

Maar dat beoordelingssysteem is wel nasty ja...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:36

Ik kreeg ook 1 ster,omdat ik van een product afzag.

Heb gewoon gezegd dat degene nog blij mag zijn dat ik het laat weten, sommige laten gewoon niks weten! :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:39

Bizar systeem, dat je iemand die een bod doet kan beoordelen. Echt belachelijk eigenlijk. Dan schiet het toch zn doel voorbij?

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:40

Chabby schreef:
IHN schreef:

Omdat mijn maat niet meer op voorraad is op de site.

Dan snap ik hem wel :)

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:41

Wat ik zo raar vind is dat je moet beoordelen terwijl je alleen nog maar in onderhandeling bent, zodra de koop rond is en de advertentie verwijderd kun je niet meer beoordelen? Of ik doe iets helemaal verkeerd :=

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:49

Dana01 schreef:
Wat ik zo raar vind is dat je moet beoordelen terwijl je alleen nog maar in onderhandeling bent, zodra de koop rond is en de advertentie verwijderd kun je niet meer beoordelen? Of ik doe iets helemaal verkeerd :=

De ene keer kan ik al een beoordeling achterlaten na één bericht en de andere keer kan het na een aankoop niet eens. Er klopt weinig van het huidige systeem.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:09

Ik heb vandaag een hele nette schone deken opgehaald.
Erg blij mee.
Verkoop ging ook prima dus ik ben heel blij.
Ik geef dan ook gewoon 5 sterren hoor.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:21

Serieus Chabby :oo
Had ze maar niet akkoord moeten gaan met je bod :?
En welk materiaal? :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:46

Ik heb nog geen sterren kunnen geven, anders had de laatste verkoopster er zeker 5 te pakken. 7 dekens en 3 dekjes die er allemaal erg goed uitzagen voor 25,- (voor een c pony).

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:56

Ik heb een topje van zijde te koop staan. Krijg ik een (goedbedoeld) berichtje " deze top is van katoen en niet van zijde" Net het labeltje nog eens bekeken, staat er; 100% Silk....... Moet ik nu mijn advertentie veranderen? ;-)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:03

Labeltje fotograferen en die erbij zetten in de advertentie?

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:21

Deze mevrouw was niet eens geinteresseerd in het product maar wilde gewoon goedbedoeld even melden dat er een fout stond in mijn advertentie......

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:24

Als je zoveel tijd hebt dat je je druk kan maken over advertenties verbeteren waar je niet eens interesse in hebt, man, dan heb je echt een topleven. Of een heel saai leven, een van de twee. :')

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:37

Blijkt dat mw het zelfde model van het zelfde merk heeft maar dan in katoen..... Maar dan nog, dat mensen de behoefte voelen om je advertentie te verbeteren.....

Gelukkig is het op mp allemaal prive. Op united wardrobe zijn de chats openbaar en daar staan soms heel onaardige commentaren bij kledingstukken. Of soms maken geinteressseerden onderling ruzie.

Bij mij loopt kleding het beste op mp, je moet soms wel geduld hebben. 2ehands.be (ik woon bij de grens) en united wardrobe doen bijna niets.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:39

Nee United Wardrobe vond ik ook echt niks. Marktplaats loopt echt het beste. Soms ook gewoon lang volhouden met een product en opeens is er dan toch nog interesse.

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 13:48

Nou, ik heb ze binnen. Ze zaten in een papieren enveloppe en ze pasten door de brievenbus. Ik had gevraagd of de print nog in takt was en zei zei van wel. Bijna alle letters zijn er af gesleten. Ze zijn rijp voor de prullenbak. Wat een rot streek en dan nog zo'n toon aan slaan ook.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:00

Chabby schreef:
Nou, ik heb ze binnen. Ze zaten in een papieren enveloppe en ze pasten door de brievenbus. Ik had gevraagd of de print nog in takt was en zei zei van wel. Bijna alle letters zijn er af gesleten. Ze zijn rijp voor de prullenbak. Wat een rot streek en dan nog zo'n toon aan slaan ook.

Oh wat zuur :(:)
Die krijgt fijn een 1 ster waardering terug dus!

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 15:02

Maureen_M schreef:

Ik vind het een beetje naar om zo'n beoordeling achter te laten. Maar aan de andere kant, ze heeft mij er ook één gegeven. Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten. Dus, vooruit dan maar. :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 15:03

Chabby schreef:
Maureen_M schreef:

Ik vind het een beetje naar om zo'n beoordeling achter te laten. Maar aan de andere kant, ze heeft mij er ook één gegeven. Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten. Dus, vooruit dan maar. :Y)

Met uitgebreide beschrijving dus... :D

Takkewijf... bah...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:20

Misschien zocht ze gewoon een reden om je één ster te geven omdat ze zelf een product verkocht wat één ster waard is :')
Maar wel rot Chabby!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:37

Weer een goeie ervaring rijker hier, een planten kasje te koop, mensen wilden vanmiddag komen maar na 16 u lukte niet, dus voor morgen afgesproken, nu waren we eerder thuis dan gepland dus dacht stuur even een berichtje, ze zijn net geweest, kas betaald en meegenomen, super geregeld zo +:)+ zo iemand krijgt van mij 5 sterren hoor +:)+

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:39

@chabby, jammer dat zulke mensen het dan weer voor anderen verpesten, ik zou het niet in mijn hoofd halen iets te verkopen wat niet goed meer is of ik zet dat er duidelijk bij.