Heb ze net binnen gekregen, in 1 deken zit een scheur aan de binnenvoering bij borstgedeelte en voor de rest alleen vies maar dat wist ik al van te voren.
Laat de dekens sowieso toch wassen voor gebruik dus ik ben blij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chabby schreef:Ik heb gisteren slippers gekocht. Ze kosten nieuw €20,00. Ik bied de koper €20,00 inclusief verzendkosten. Ze gaat er mee akkoord en ik maak het geld over. Ik kom net thuis en ontvang het volgende:
Verkoper: "Ok vind dit eigenlijk wel heel overdreven. €6,95 verzentkosten. Dus je neemt ze over voor €13. Zou ik eigenlijk helemaal niet akkoord mee gaan en zou ze ook niet kunnen opsturen maar goed!"
Ik, enigszins verbaasd: "Maar je ging zelf akkoord met het bod..?"
Verkoper: "Heb het materiaal ook nog eens uit me eigun zak moeten kopen sus heb je ze eigenlijk gratis. Maar goed veel plezier er mee he!"
En ik heb weer een één ster review te pakken. Ik hoop dat ik de slippers ook nog binnen krijg, want ik heb geen bon of een track en trace code gezien of gekregen.
Dana01 schreef:Wat ik zo raar vind is dat je moet beoordelen terwijl je alleen nog maar in onderhandeling bent, zodra de koop rond is en de advertentie verwijderd kun je niet meer beoordelen? Of ik doe iets helemaal verkeerd
Chabby schreef:Nou, ik heb ze binnen. Ze zaten in een papieren enveloppe en ze pasten door de brievenbus. Ik had gevraagd of de print nog in takt was en zei zei van wel. Bijna alle letters zijn er af gesleten. Ze zijn rijp voor de prullenbak. Wat een rot streek en dan nog zo'n toon aan slaan ook.
Chabby schreef:Maureen_M schreef:Oh wat zuur![]()
Die krijgt fijn een 1 ster waardering terug dus!
Ik vind het een beetje naar om zo'n beoordeling achter te laten. Maar aan de andere kant, ze heeft mij er ook één gegeven. Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten. Dus, vooruit dan maar.