Hier brandt van alles vanavond Woonkamer B&BW Hey Honey Keuken Wood Wick Café Sweets Werkkamer Yankee Candle Oud Oasis Slaapkamer Yankee Candle Bundle Up En in mijn kantoortje een melt: Goose Creek Southern Gardens.
Ik moet opmaken Hey Honey vind ik niet zo'n succes. Neh.
Dat is ook een mooie voorraad Nessa!! Ik brand op het moment ff niks, mijn luchtwegen zijn niet zo happy en wil ze niet verder irriteren. Wel jammer, mis de gezelligheid van het branden.
Die Pumpkin Pretzel heb ik pas voor de volle mep gekocht en is nu bij 1000poot 14,95. Die is echt heel lekker!
Cerastes
Geplaatst: 21-10-17 08:23
Lisitano schreef:
Die Pumpkin Pretzel heb ik pas voor de volle mep gekocht en is nu bij 1000poot 14,95. Die is echt heel lekker!
Ik zag het! Had hm bijna gekocht...Maar toch niet gedaan...Nu twijfel ik heel erg om hm alsnog te bestellen! Had een medium peanutbutter sugar gedaan maar twijfel heel erg nu!
Ik heb vorige week een YC bestelling gedaan bij Zimbali. Een large kaars van The perfect tree voor mijn zusje haar verjaardag en ik heb wastaartjes besteld van de 4 nieuwe kerstgeuren. En Candy cane lane, Cosy by the fire en nog een andere kerstgeur waar ik zo even niet op kom.
koenlover
Geplaatst: 23-10-17 12:21
Ik heb ook een bestelling gedaan bij Zimbali, alle large jars waren met 25% korting zaterdag dus ik heb een seasalt & sage een een Autumn glow besteld. Beide echt grote favorieten
Bestelling gedaan bij Zimbali Heb nu Autumn Night, Seasalt & Sage en Lemongrass & Ginger besteld Meeste in small jars, anders kan ik het niet handelen..
Das een goeie hoor. Heb er ook eens besteld en zijn goede kwaliteit melts voor weinig geld
_janneke_
Geplaatst: 25-10-17 13:34
dat ik dit topic nooit eerder heb gezien ik ben groot woodwick fan. gister is mijn grote baby powder op gegaan kaarsen zijn top, maar de melts ben ik minder over te spreken. ze zijn lekker zolang ze aan staan, maar naar een uurtje is de geur weg uit huis. hebben jullie tip voor melts die wel lang blijven hangen?