Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 14:18

Yonker schreef:
Heerlijk idinn!! :D

Date van dinsdag heeft nog wel gepraat :+
Zat die te vertellen dat hij t dinsdag maar uiteindelijk opgegeven had.... ik zeg ja goh was toch duidelijk dat ik niet wou, heb t je zelfs verteld (hij had gezegd dat hij wel met me naar bed wou :')). Zit die heel vrolijk te vertellen dat hij eerste kerstdag een date heeft, fijn voor je!!! Maar wat moet ik met deze info. Ik negeer hem maar gewoon. Het opscheppen gaat gewoon door :')

Of je blokkeert en verwijdert hem :)*

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 14:46

Ik snap ook niet waarom je met zoeen contact houdt :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 14:59

Ik hou geen contact :D
Heb zn nummer allang verwijderd en wellicht dat ik de match idd nog wel ophef, maar ik ben best nieuwsgierig wat die nog meer te melden heeft en vind het best grappig :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 15:16

Resistance schreef:
Volgens mij is Tinder letterlijk een kansspel. :') Je kan zwaar pech hebben, een klein beetje geluk hebben of de loterij winnen... :=

En ik ben nog steeds van mening dat dit voor 90% bij jezelf ligt. Uiteraard kun je eens pech hebben en iemand treffen die op date minder leuk is dan dat 'ie over kwam op Tinder. Maar de echte sukkels filter je er toch zo uit? Kijk als je direct gaat daten zonder te appen dan heb je kans op een mislukte date maar dat weet je dan ook van tevoren.

Als ik op Tinder een veel te knappe vent met modelfoto's tegen kwam, of iemand met alleen foto's in z'n zwembroek met een gespierd lichaam erboven, tsja sorry maar dan schuif ik ze weg. Je weet gewoon dat de kans zeer groot is dat dat geen relatie-materiaal is. En wanneer iemand vrij snel al te serieus gaat lopen doen op Whatsapp, date ik er niet mee.

Misschien heb ik geluk gehad hoor maar ik heb 2 mannen gedate via Tinder waarvan de eerste leuke vent was en daar heb ik het ook zeker leuk mee gehad maar die paste qua toekomstplannen gewoon totaal niet bij me. En nummer 2 is m'n vriend en ben ik helemaal gek op. Met beide heb ik eerst een poos geappt en zij waren uberhaupt de enige 2 die mijn nummer gekregen hebben. Verder nog wel wat leuke gesprekken gehad met anderen op Tinder maar daar wist ik allemaal al vrij snel van dat het nooit wat ging worden. :D Dan heb ik ook geen zin om er tijd (en eventueel geld) in te stoppen.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:46

Jildau, ik filter ook het merendeel er zo uit. Soms zit er iemand tussen die zich anders voordoet dan hij is, via de app is natuurlijk altijd makkelijker praten. Je moet maar net geluk hebben, als je in een grote stad woont heb je meer keus dan in het dorp waar ik vandaan kom :+

Date vandaag was erg gezellig. Voor we uit de auto stapte zei hij, ik moet je wel vertellen dat ik eigenlijk bang ben voor paarden :+ . Vond het wel stoer dat hij dan mee ging & het nog zelf aangeboden had ook. Hij is dus wel geinteresseerd in mij.
Gezellig een wandeling gemaakt en paardlief mee genomen, leuk gekletst. Morgen uiteten en naar de bios :) begin wel steeds meer kriebels te krijgen. Weet niet of het door hem komt of door alle aandacht die ik krijg. Ik ben nogal gevoelig voor aandacht :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:31

Klinkt goed! Geniet ervan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 21:10

Op naar "date" 5! :D

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 21:21

Have fun!

De mijne komt over 2 uur aan op t vliegveld hier in mexico!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 22:25

Enjoy!

Mijn scharrel appte dat hij onverwachts een vrije zaterdagavond heeft. Ik heb nog een fles wijn met zijn naam erop. Nou, deal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:32

Gezellig!

Noa, herkenbaar van dat gevoelig voor aandacht.. denk dat veel mensen dat wel hebben hoor!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:44

Terug van weggeweest :) Jullie gaan nog steeds lekker op tinder als ik dat zo lees :)

Hier is t rustig qua tinder, geen leuke meiden tegen gekomen de laatste tijd

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:59

Scharrel is leuk, maar op zondagochtend om 8 uur de wekker zetten omdat je nog veel te doen hebt.. :O :O :O

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:48

Berdien schreef:
Scharrel is leuk, maar op zondagochtend om 8 uur de wekker zetten omdat je nog veel te doen hebt.. :O :O :O

:') arme jij

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 11:44

Hoe gaat het met iedereen :)

Met mij in ieder geval een stuk beter, vandaag ook weer aan het werk.
Heb totaal geen energie en nog wel veel pijn, maar mijn gezicht valt echt ontzettend mee nu.

Make-up doet wonderen al moest ik weer even op zoek gaan ernaar en valt nu niet meer zo op.
Op een gat bij mijn neus brug en een gaatje boven mijn lip na.

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:02

Snap ik Thenexttry! Dat kost ook heel veel energie.

Ik heb vrijdag de sleutel gekregen van mijn eigen huisje! Dus iets meer vrijheid om te daten dan vanuit mn ouders :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:05

Ik kwam er gisteren achter dat het 53 weken geleden is dat mijn vriend mij begon te stalken via instagram. :')

Dat is meer dan een jaar!! >;) %)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:28

Mijn tindermatch en ik appen nu al ongeveer een maand (en daarvoor ook al een aantal weken op de chat van tinder). Ik vind dit best lang, voordat er wat afgesproken is zeg maar, en meestal val ik stil (heb wel betere dingen te doen }:0 ). Maar steeds opnieuw appt hij weer heel leuk en geïnteresseerd. Nu probeer ik wat met hem af te spreken. En hij komt ook wel met data dat hij kan. Echter komt het 'hoge woord' er (bij hem) elke keer niet uit of dan veranderd hij het onderwerp weer.
Ik denk dat hij niet durft ofzo? Tenminste, zo komt het op mij over. Dat vraag ik nu mooi verpakt aan hem. Ben benieuwd wat hij zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:47

Sabini schreef:
Mijn tindermatch en ik appen nu al ongeveer een maand (en daarvoor ook al een aantal weken op de chat van tinder). Ik vind dit best lang, voordat er wat afgesproken is zeg maar, en meestal val ik stil (heb wel betere dingen te doen }:0 ). Maar steeds opnieuw appt hij weer heel leuk en geïnteresseerd. Nu probeer ik wat met hem af te spreken. En hij komt ook wel met data dat hij kan. Echter komt het 'hoge woord' er (bij hem) elke keer niet uit of dan veranderd hij het onderwerp weer.
Ik denk dat hij niet durft ofzo? Tenminste, zo komt het op mij over. Dat vraag ik nu mooi verpakt aan hem. Ben benieuwd wat hij zegt.

Misschien heeft hij dit nog nooit gedaan? Het is de eerste keer (god, wat klinkt dit fout) altijd even spannend omdat je toch niet weet wat je kan verwachten. Ik ben ook benieuwd wat hij antwoordt! :j

Met mij en mijn "date" (ik weet echt niet wat we nu zijn. Iets tussen date en relatie in ofzo :') ) gaat het goed. :j Ik ben van zaterdag op zondag weer bij hem geweest. Lekker film gekeken, veel lol gehad, samen pannenkoeken gebakken (en ja, ook een pannenkoek die door de hele kamer is gegaan en meneer die nog met pan in de hand verslagen op de grond lag nadat hij een driedubbele backflip probeerde)... Vanochtend kreeg ik een gekke foto van hem met z'n groene gezichtsmasker. :') Ik hoef me momenteel denk ik geen zorgen te maken, haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 14:23

Of heeft hij de indruk dat je niet op een serieuze relatie oid zit te wachten Sabine. En wil hij dat wel. Daarom durfde mijn vriend namelijk niks. Heb hem maar gevraagd... De vrouw kan dat gewoon ook! :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 20:59

Haha dat zou kunnen inderdaad Marlinde.

Ik heb hem gevraagd en hij zei: dinsdag 27 december thee drinken in Deventer. Dus ik dacht "huh, THEE drinken?" en "Huh, DEVENTER??" Maar oké, ik vond het wel een strak plan :+

(voor de informatie: ik woon in Apeldoorn en hij in Utrecht.. dus waarom hij Deventer kiest; I don't know).

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:34

Vraag het hem?

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:23

Nieuwe match: 'hey knappert'

Dan ben ik er dus gelijk al klaar mee -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:28

Sabini, ik zou daar heel achterdochtig van worden eigenlijk.. Wat een vage gast..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:39

Misschien weet hij een leuk tentje in Deventer?? Of is hij topografisch niet zo sterk? _O-

Haha Jasmijn, ik heb dat ook altijd :') Ik zeg altijd wel wat terug en maak dan een opmerking dat die dat niet meer moet doen.

Nu weer een leuke gast op de app, maar verwacht er maar niet teveel van. Eens zien of we zo snel mogelijk kunnen daten :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:44

Als je met de trein gaat zou ik dan eerder voor Amersfoort kiezen. :') Maar wie weet werkt hij ergens daar ofzo?