Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:49

Ahh oke, ik heb zelf ook een aantal van die truien maar draag ze toch eigenlijk alleen op de dagen dat ik mijn haar ook in een knot heb en geen make-up draag :))

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:50

enefde schreef:
Dames! Online korting op je bestelling bij only! 10 euro korting met de code: onlysuperbowl

Teminste, ik heb er een mail van. Laat ik het zo zeggen :)

Je wordt bedankt.. :')
Nu heb ik die witte blazer besteld die hier laatst ook al langs kwam.
Ik zou nog zou niks meer kopen..

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:53

hahaha nee daar heb ik mijn echte slobbertruien voor. Dit zijn nette truien. Op die dagen heb ik mijn favo trui aan van bevrijdingsfestival zwolle. Daar als vrijwilliger geholpen dus kreeg zon trui. Heeerlijk ding maar wel echt slobber.

@DewiRox, hahaha sorry! Ik denk ik help jullie ook even hiermee :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:53

Varekaj schreef:
*gaat wachten op de zomercollectie roshe runs*

Altijd in voor vrolijk paar sneakers hierzo :D

Als ik zo vrij mag zijn om te spammen }> dit is de laatste weken uitgebracht:

Afbeelding

Enefde, ik persoonlijk vind lichte enkellaarsjes onder een zwarte broek niet mooi. Want je broek is donker en dan opeens zijn daar lichte schoenen waardoor het je benen afkapt. Als je perse die schoenen aan wil doen zou ik voor een wat lichtere spijkerbroek gaan. En geen grijs er boven maar wat kleur. Verder heb ik zelf niks beige, is niet mijn kleur :+ dus wellicht heeft iemand anders beter advies wat betreft beige schoenen/kleding :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:54

Beige is ook niet mijn kleur idd, draag het echt nooit :n

En Roos hou op met je roshe run's hoor... Ik vind die middelste uit de onderste rij echt zo zo zo zo zo prachtig <3 En de allereerste rode vind ik ook al super -O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:55

Ah die rechtsonder Roos! Helemaal mijn kleur en ding :)

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:56

haha ja ik zit zelf ook altijd een beetje in de knoop met die hakken. maar ze lopen zoo fijn! Dus heb ze idd meestal onder een spijkerbroek aan. Enkele keer wel onder deze zwarte maar dan heb ik ook iets van roze erboven.
morgen gewoon lekker dit aan maar dan met mn laarzen! :)

En ik vind persoonlijk die rose runs niet eens heel erg mooi. Ik ben denk ik toch meer van de gewone all stars en vans... Die staan nog op mijn lijstje om mee te nemen uit new york..

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:57

Sorry sorry }> hahaha. Vind zelf van de onderste rij de linker en rechter zo mooi. En rechts boven ook met het zilveren Nike teken. <3

Nu praat ik mezelf ook echt een obsessie aan.. :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:57

Die allereerste uit je fotoreportage ( :') ) vind ik echt zo mooi <3 Die staan alweer een paar daagjes op mijn verlanglijstje. Maar. Mag. Niks. Kopen. Grmpf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:58

Ik ga zometeen ook alvast heel kinderachtig m'n outfit van morgen klaarleggen :') Heb zin om weer eens een spijkerbroek te dragen dus dat ga ik maar doen... Alleen nog even kijken met wat voor top/trui en welke schoenen eronder. Denk dat ik gewoon voor een simpele cropped trui ga. Schoenen worden m'n Docs als het nog glad is en als het gewoon normaal is buiten denk ik neppe Clarks. Zal er iig wel een fotootje van maken + posten!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:59

Aaah houd op! Die rechts onderin vind ik gaaaaf! :o en die rechts boven, die rode.... Zijn ze al uit in de nike store?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:03

@Emmaa_, ik doe standaard ongeveer hetzelfde. alleen het klaarleggen dan nog niet, gewoon in bed voor ik in slaap val mn hele outfit al bedenken. Was er dus nu alleen al wat eerder mee begonnen :) Maar ben benieuwd!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:05

Ik was al bang dat ik de enige was! Als ik in bed lig bedenk ik m'n outfit voor de volgende dag, hoef ik me daar iig niet druk om te maken. Kan ik lekker op m'n dooie gemakkie me aankleden, opmaken etc.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:07

Macyy schreef:
Aaah houd op! Die rechts onderin vind ik gaaaaf! :o en die rechts boven, die rode.... Zijn ze al uit in de nike store?

Sommige zijn al uitverkocht op de officiële webshop van Nike. Sommige moeten nog uitkomen en sommige staan er nog. Ik zou rond neuzen in webshops van sneaker winkels en in Duitse webshops zoeken. Duitsland heeft veel meer keuze dan NL en krijgen ook exclusieve uitgaven die NL niet krijgt.

Ik leg sinds een aantal weken ook 's avonds weer kleren klaar ipv dat ik 's ochtends het bovenste van de stapel trek en maar wat aan doe. Heb zoveel minder stress in de ochtend en heb nu telkens weer andere combies aan omdat ik er net wat langer overna denk. Vind het juist heel leuk om te doen :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:12

Het is ook super leuk om te doen! En ik vind het heerlijke slaaptherapie. Plat op bed hele kast in je hoofd denken, verschillende combies etc. Heerlijk!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:30

Ik doe het ook de avond van tevoren, anders kom ik 's ochtends in tijdnood :o

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:37

Heeft iemand nog een zalando kortingsbon die die niet gebruikt? :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:43

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:20

xRoosss schreef:
Sorry sorry }> hahaha. Vind zelf van de onderste rij de linker en rechter zo mooi. En rechts boven ook met het zilveren Nike teken. <3

Nu praat ik mezelf ook echt een obsessie aan.. :')

Wij hebben dezelfde smaak :')

Ik koop echt heel veel kleren ladies, maar het is mij gegund dat ik ontzettend veel stufi krijg, en mijn opleiding nog gratis volg dit jaar := Bovendien werk ik best wel veel :D

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:26

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:28

Mooi jurkje!!

Heb je geen witte allstars?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:30

heb helemaal niks van allstars, wilde altijd wel van die lage hebben dus vandaar ook mijn vraag heb ik teminste een reden om weer geld uit te geven haha

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:30

Inderdaad een mooi jurkje! Met hakken vind ik hem heel chique, maar allstars kunnen er prima onder! Ik zou voor witte lage gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:35

Ik zou er zelf niet zo snel all stars onder doen denk ik, maar dat zou ik onder de meeste jurkjes niet doen. :o

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:48

Wat een heerlijk vrolijk jurkje zeg <3 vooral als je wat een kleurtje hebt door de zon, geweldig :D

Met witte lage all stars staat het denk ik erg zomers en speels. Voor nu zou ik hem persoonlijk nog niet aantrekken.

Heb even outfit foto's gezocht zodat je er een beeld bij hebt:

Afbeelding

Afbeelding