Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Uh ben ik sowieso de enige die zegt, puppy op marktplaats =grote kans broodfok?
Kitty1985 schreef:Nou was reactie op gezocht advertentie (die er net een paar minuten opstond).
Krijg wel vaker reacties van mensen die hebben wat ik zoek en net een dag actief zijn, maar heb ook al een paar keer een bericht van marktplaats gekregen dat de persoon is geblokkeerd.
Heb een adres gekregen en die gegoogled. Is een huis dat te koop staat en er zou een jurist wonen.
Aan zijn manier van schrijven is dat niet te zien
Celiien schreef:Uh ben ik sowieso de enige die zegt, puppy op marktplaats =grote kans broodfok?
Marjoow schreef:Ik ben juist wel een voorstander van kruisingen, vanwege het feit dat kruisingen vaak een stuk gezonder zijn dan rasdieren. Alleen moet het wel met verstand gebeuren...
Kentaro schreef:OH HTM......
Jadeleigh263 schreef:Mijn moeder heeft dat gedaan Ja !
Me moeder vind het zo jammer dat de hond weg is, ze waren echt hecht.
En ze kan hem nu ook niet meer terugkrijgen omdat hij dus niet meer naar een ander onderkomen mag en ook dus niet meer bij ons.
me moeder zei laatst; als ik dat wist had ik de hond gehouden, heb er echt spijt van.
Waarop ik antwoorde; je hebt het beste gedaan, je dacht aan de veiligheid van je kinderen en die van jezelf...
Kitty1985 schreef:Mensen, we dwalen weer af!