Ze zijn in Groningen al heel druk bezig met het verbouwen van de Media Markt op Westerhaven
Drico
Geplaatst: 30-04-15 14:52
antje_vip schreef:
Bericht van meelezer: jullie moeten meer foto's posten
Hhahhaha inderdaad Ik wil binnenkort ook maar weer eens gaan, heb een cadeaukaart
_Lisanne
Geplaatst: 30-04-15 16:49
SAKKIA schreef:
Oh zalm is goed Dat zou goed passen bij mijn schoenen
Jij hebt geluk! Ze hebben best veel in zalmroze en zijn ook leuk! Ook veel mintgroen.
Nou is het in mijn geval ook voor een bruiloft en is mn jurkje mintgroen dus voor mij iets minder geluk met de kleuren. Er was nog 1 grijsachtige clutch dus ben daarvoor gegaan, heel blij mee
xRoosss
Geplaatst: 30-04-15 21:41
Vandaag in Enschede geweest. Vond het niet zoveel aan eigenlijk. Een complete hoek was besteed aan bikini's en strand kleding, vind ik het nog niet echt tijd voor. Rekken vol t-shirts met teksten of plaatjes erop en voor de rest niet veel bijzonders.
Dus een kleine buit vandaag:
T-shirtje met kantje onderaan
Vond vooral de achterkant van deze top leuk
Slaapbroekje en coole sokken
En in het kader van; nooit genoeg flamingo's
De schade was €38
Anoniem
Geplaatst: 30-04-15 21:45
Ah leuk Roos! Ik vind jouw kledingstijl zo leuk en schattig.
Simoonzel
Geplaatst: 30-04-15 21:50
Wat een leuke shirtjes Roos! Die heb ik dus allemaal NIET gezien in Arnhem.
Vanmiddag primark zuidplein. Wat een superleuke shirts, kon gewoon niet kiezen. Helaas niet zo goed goed geslaagd qua broeken. Uiteindelijk met stuk of 8 t-shirtjes. Haarklemmen. 2 telefoonhoesjes waarvan 1 helaas niet past en een broek naar huis gegaan. Schade was 58 euro. Bij interesse zal ik foto's maken
antje_vip
Geplaatst: 30-04-15 23:20
Die zonnebril-flamingo!!!
Jorinda schreef:
Ze zijn in Groningen al heel druk bezig met het verbouwen van de Media Markt op Westerhaven
Oh echt? Ik heb nog niks gezien, maar misschien ook niet goed gekeken.
*denkt heel diep na* volgensmij heb ik gisteren in Enschede alleen regenjassen gezien. Maar was ook niet op zoek naar een jas dus heb er verder ook niet echt naar gekeken..
Aranel
Geplaatst: 01-05-15 16:34
Weet iemand toevallig of ze bh-model bikini's hebben en niet die ellendige dingen die je in je nek moet vastknopen?
Toch nog een beetje geslaagd vandaag. Was drukker dan ik had gehoopt. Geslaagd met een nieuw lingerie setje, sportbroekje en een colbertje met een totaal van 34 euro. Na even gezocht te hebben wel zomerjassen gevonden, maar daar hing niet wat tussen.
Zoals beloofd hierbij de foto's van mijn aankopen Primark Zuidplein.
Witte top met zwarte tekst: 5 euro Spijkerbroek High waisted: 15 euro roze top: 5 euro witte top: 5 euro wit gestreepte top: 8 euro Roze top New york: 5 euro Roze top 'Girl Power': 3 euro Haarklemmen: 2 euro Blauw crêpe blousje: 5 euro