Wij hadden dit tijdens EURO2000. Toen mochten we meedoen omdat we samen met Nederland gastland waren maar we zijn niet door de groepsfase geraakt Ik ken het wel nog steeds min of meer vanbuiten.
Wat een schijt nummer zeg, die van Nick en Simon! En dat terwijl ik hun liedjes altijd wel leuk vind. Maar er zit totaal geen lekkere melodie in. Vond die van 2 jaar geleden van Guus Meeuwis en ehmm? wel erg leuk.
Shani_1984
Geplaatst: 13-06-12 12:26
Davinia_ schreef:
Wat een schijt nummer zeg, die van Nick en Simon! En dat terwijl ik hun liedjes altijd wel leuk vind. Maar er zit totaal geen lekkere melodie in. Vond die van 2 jaar geleden van Guus Meeuwis en ehmm? wel erg leuk.
Die hebben ze vlak voor de uitzending in mekaar geflanst
In het hoofdstuk Football is war van zijn boek Football against the enemy stelt Simon Kuper vast dat Holland - Duitsland de vijandigste krachtmeting van het Europese voetbal is. 'En dat kan alleen anders worden zodra Servische voetbalploegen tegen Kroatische in het strijdperk treden.'.
Eén van de hartgrondigste haters van Duitsers is Willem van Hanegem. 'Wat is er nou zo verkeerd aan een Duitser?' wordt de oud-international en trainer gevraagd. 'Een Duitser heeft foute voorouders', antwoordt de man wiens familie tijdens de Tweede Wereldoorlog zwaar is getroffen..
Tijdens de halve EK-finale buigt keeper Hans van Breukelen zich over de ten val gebrachte Duitser Matthäus en bijt hem toe: 'Ich hoffe dass du fiets sterbst'..
Nah vind het wel beetje ver gaan hoor.... Ja ik heb ook wel beetje haat maar agh dat is gezond... maar soms gaat het echt te ver in mijn ogen. Denk dat Polen - Rusland gisteren toch ook echt heel haat dragend was... en daar waren ook rellen aan vooraf. Ik mag toch open dat Nederlanders niet gaan rellen met Duitsers
My favorite singer is micheal jackson. My favorite actrice is ann petersen. My favorite drawer is vincent van gogh. And tonight, my favorite club is Duitsland