Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:16

prompter schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat ik even niet kan bolwerken hoe ik alles moet regelen en inplannen met een operatie van mijn paard en een castratie van mijn veulen. Opzich is dat laatste bijna rond (zeer goede dierenarts ben echt heel blij met haar)

Operatie van mijn paard moet in een andere kliniek. Maar dat is nog wel even een geregel qua vervoer en revalidatie.

Maar met een burnout voelt alles als teveel en extra. Ik wou het juist wat rustiger maar elke keer gebeurd er weer wat dat ik stress ervaar. Maar ik maak het in mijn hoofd dan ook groter dan wat het werkelijk is.

Helpt het om het gewoon in stukjes te delen en op te schrijven, zodat je maar 1 actie per keer hebt en niet tegen een hele berg acties tegelijk op kijkt? Dus zoiets als: zoek telefoonnummer kliniek op, schrijf op wat je af wil spreken, bel ze op enz. Zo vervelend, een hoofd dat op hol slaat :(:)

Ik heb maar besloten dat de operatie op een later moment beter kan plaatsvinden. De castratie moet wel op korte termijn en dat is gelukt.

Paard is wel een soort van verkocht dus ik hoop dat de kopers ook bereid zijn te wachten.

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:55

Dat ik me schuldig voel naar de kat omdat ik over een maand op vakantie ga := Hij krijgt zn natje en zn droogje en aandacht van de buurvrouw, maar hij is enorm aan mij gehecht dus ik ben echt bang dat hij tien dagen gaat wegkwijnen terwijl ik in Spanje in de zon zit :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:25

Alsnog /nogsteeds mijn werk -O-
Zo jammer dat ze zo moeilijk doen

Dat ik geen recht heb op een vaste auto okay. Maar hallo, ik heb een dochter thuis. Ik moet een bepaalde dienst rijden

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:02

Ik heb echt even weinig concentratie en dat is best jammer in de week waarin alles van het blok samen moet vallen.

Veel presentaties, portfolios en tentamens. Nu nog even 1 ding doen en dan lekker naar huis en kijken of er nog wat gedaan wordt vanaf de bank of bed. En hopelijk morgen iets meer concentratie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:04

1. Nog steeds geen salaris van het UWV. Zou het vorige week krijgen. En dat is het salaris van februari hè. Op dat van deze maand kan ik waarschijnlijk nog een maand wachten. Ik heb nog wel geld maar ik word echt nukkig dat ik geld waar ik voor gewerkt heb niet krijg. :7

2. Ik moest tanken. Je zou accuut een depressie krijgen. Nieuw persoonlijk recordbedrag behaald. Jeej. 65 euro in m’n koekblik.

3. M’n zusje heeft een nieuwe bonenmachine gekocht. Dus ik mocht heel lief haar oude hebben. Dus ik langs de HEMA. Bonen kopen. Nou ik heb een zak bonen. Heb wel m’n linker nier moeten afstaan daar. 19,99 voor een zak koffiebonen. :oo

Ik heb het niet zo zwaar als Jozi gelukkig. Die moest op maandagochtend met een hyperactieve Senna en de hond (zwakbegaafde poedel) van m’n zusje naar het hondenbos. Hij vond het te vroeg, te druk en te veel. Mopper mopper mopper. En mij dan aankijken “dit had NIET gehoeven”.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:21

Tanken.... ja kak. Ik moet dat deze week ook gaan doen en ik wil niet.....

Verder ergenis 'mijn lijf'... gisteren paard gereden, en nu echt overal spierpijn := Gelukkig heeft mijn rug geen roet in het eten gegooid tijdens de rit gisteren (zat tegen de spit aan) maar vandaag met veel zitten is het wel weer een stuk minder.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:32

Ik heb vanmorgen weer een vol glas water over mijn bureau gegooid. Ik heb daar een abonnement voor volgens mij :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:25

Echt ik weet niet wat voor opdracht die bouwvakkers hebben gekregen, maar volgens mij is daarbij vergeten dat een hele opleiding nog les heeft in de gang die verbouwd wordt...ze waren vandaag de hele dag aan het zagen en boren. Er wordt voor ons vanuit de school geen alternatief geboden, we moeten ons maar tijdelijk aanpassen (het is in December begonnen en de verbouwing is nog wel bezig tot aan de zomervakantie).
Onze hele gang is nu ook niet toegankelijk, je kan er alleen met de trap komen dus als je slecht ter been bent is het pech en kan je gewoon niet naar je lessen. Is ook aangekaart bij de schoolleiding en er werd gezegd dat ze het hadden genoteerd, maar dat was al een paar weken geleden en we hebben er niks verder over gehoord.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:27

Ik krijg echt een fiets punthoofd van collega's die alles NU willen hebben. En dan klaagt mijn manager over dat ik een planning moet maken. Er valt niet te plannen. Ons werk komt zoals het komt.

Polarize, kan je naar je (lokale) krant stappen? Worden ze vaak heel zenuwachtig van, en dan kan er opeens heel veel geregeld worden.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 45 min geleden

Ik voelde me best aangevallen toen een oma zeer veroordelend naar me keek, toen ze haar kleinkind vertelde niet door het koekpad te gaan, want ongezond en bewerkt, want anders zou ze een dikke buik krijgen (om dus naar mij te kijken :7. Ja ik heb een buik, altijd al gehad, beweeg gewoon en ben weer bezig om een gezond en gebalanceerd eetpatroon te vinden, dat ik ook nog kan volhouden).
Ik hoop oprecht dat de volgende generatie oma’s daar wat beter in zal worden, het kind ondersteunen om een gezonde balans te vinden ipv ‘nee mag niet is ongezond.’

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 42 min geleden

Hondsberoerd zijn door de slechte nachtrust. En knallende koppijn met zere ogen gevoelige ogen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22 min geleden

Kairos schreef:
Ik voelde me best aangevallen toen een oma zeer veroordelend naar me keek, toen ze haar kleinkind vertelde niet door het koekpad te gaan, want ongezond en bewerkt, want anders zou ze een dikke buik krijgen (om dus naar mij te kijken :7. Ja ik heb een buik, altijd al gehad, beweeg gewoon en ben weer bezig om een gezond en gebalanceerd eetpatroon te vinden, dat ik ook nog kan volhouden).
Ik hoop oprecht dat de volgende generatie oma’s daar wat beter in zal worden, het kind ondersteunen om een gezonde balans te vinden ipv ‘nee mag niet is ongezond.’

Ik had haar gevraagd of de azijn in de aanbieding was, zo ja haar ook even verwezen naar het juiste vak.

Ik snap niet waarom je mensen hardop in het openbaar moet veroordelen. Ook al is het maar een blik , leuk voor jou is het niet.