prompter schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik even niet kan bolwerken hoe ik alles moet regelen en inplannen met een operatie van mijn paard en een castratie van mijn veulen. Opzich is dat laatste bijna rond (zeer goede dierenarts ben echt heel blij met haar)
Operatie van mijn paard moet in een andere kliniek. Maar dat is nog wel even een geregel qua vervoer en revalidatie.
Maar met een burnout voelt alles als teveel en extra. Ik wou het juist wat rustiger maar elke keer gebeurd er weer wat dat ik stress ervaar. Maar ik maak het in mijn hoofd dan ook groter dan wat het werkelijk is.
Helpt het om het gewoon in stukjes te delen en op te schrijven, zodat je maar 1 actie per keer hebt en niet tegen een hele berg acties tegelijk op kijkt? Dus zoiets als: zoek telefoonnummer kliniek op, schrijf op wat je af wil spreken, bel ze op enz. Zo vervelend, een hoofd dat op hol slaat
Ik heb maar besloten dat de operatie op een later moment beter kan plaatsvinden. De castratie moet wel op korte termijn en dat is gelukt.
Paard is wel een soort van verkocht dus ik hoop dat de kopers ook bereid zijn te wachten.

Hij krijgt zn natje en zn droogje en aandacht van de buurvrouw, maar hij is enorm aan mij gehecht dus ik ben echt bang dat hij tien dagen gaat wegkwijnen terwijl ik in Spanje in de zon zit