Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:54

Pa is net vlak bij stal aangereden door een banketstaaf die door rood reed.

En paps zegt zelf dat die niks heeft, alleen bibbers maar de auto js weggesleept want die kan niet meer rijden. Voorkant kn elkaar en assen krom. Ik denk dat die morgen echt wel last heeft en hij heeft al slecht lijf. Schijnbaar heeft de jongen/man die hem aanreed ook nog zielig verhaal opgehangen. Daar word ik pissig van, je reed door rood eikel en rijdt iemand anders aan. Dan boeit jouw zielige verhaal niet!
Schade is financieel echt groot, werd al op minimaal 10.000 geschat ter plekke en die andere auto was nog stuk kleiner ook dus moet echt hard gegaan zijn aan de schade te zien. Die is total loss waarschijnlijk

Mams was bij mij op stal toen hij belde, was dus net gebeurd. Dus ik wist het gelukkig al want daarna wel 5 stalgenoten die me voorzichtig kwamen vertellen dat mijn moeder een ongeluk had gehad. Want die auto herkennen ze en die was ernaartoe gereden. Moet er niet aan denken dat ik van niks geweten had. En heb nu alsnog de zenuwen ervan...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:55

Een stel vandalen (idioten) heeft een speeltoestel van mijn werk in de fik gestoken. Wat is daar leuk aan? 8)7

Afbeelding

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:04

Heel veel sterkte voor je vader MWM!

En Marleen, ik zal de lol van zaken kapot maken wel nooit begrijpen :\

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

MyWishMax schreef:

En paps zegt zelf dat die niks heeft, alleen bibbers maar de auto js weggesleept want die kan niet meer rijden. Voorkant kn elkaar en assen krom. Ik denk dat die morgen echt wel last heeft en hij heeft al slecht lijf. Schijnbaar heeft de jongen/man die hem aanreed ook nog zielig verhaal opgehangen. Daar word ik pissig van, je reed door rood eikel en rijdt iemand anders aan. Dan boeit jouw zielige verhaal niet!
Schade is financieel echt groot, werd al op minimaal 10.000 geschat ter plekke en die andere auto was nog stuk kleiner ook dus moet echt hard gegaan zijn aan de schade te zien. Die is total loss waarschijnlijk

Mams was bij mij op stal toen hij belde, was dus net gebeurd. Dus ik wist het gelukkig al want daarna wel 5 stalgenoten die me voorzichtig kwamen vertellen dat mijn moeder een ongeluk had gehad. Want die auto herkennen ze en die was ernaartoe gereden. Moet er niet aan denken dat ik van niks geweten had. En heb nu alsnog de zenuwen ervan...

Wat heftig! :oo
Hij zal het morgen wel voelen ja.

En idioten die een speeltoestel in de hens zetten...waarom???

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

Sterkte MWM! En jeetje wat aso Marleen!

Ik erger me aan dat ik van mezelf wat te eten mag bestellen maar de keuze is hier matig (zeker op zondag) en daarbij heb ik nergens zin in.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:11

Hier heb ik ook heel weinig keus. Ik kom eigenlijk altijd uit op pizza. :')

Dat heb ik al maanden niet op.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:12

Sterkte MWM.

Marlinde: als je nergens zin in hebt, is eten bestellen misschien zonde? Dan zou ik een boterham pakken. :=
Verder weet ik niet welke keuzes er zijn, hier is op zondag alles open.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Jeetje marleen wat kansloos ook! Waarom doen mensen zoiets?

Ik ben allang blij dat het niet ernstiger is bij paps, maar nu hopen dat het ook hierbij blijft en het niet alleen de adrenaline is die nu zegt dat het meevalt en hij niks heeft.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:31

Dat alles wat ik persoon A vertel, ze naar zichzelf trekt, ze nooit echt interesse in mij toont, ze mijn verjaardag was vergeten die door redenen tussen ons eigenlijk niet te vergeten valt (bijzondere datum met daarbij de reden hoe we elkaar ontmoetten) en gister echt de top: heb verteld dat t met persoon B (mijn beste dinnetje, mijn ‘zusje’ zeg maar) zo slecht gaat dat ze eigenlijk uitbehandeld is… en A dat weer n zichzelf trekt hoe zij daar mee om zou gaan als ze B was (believe me meid, dat kun je je niet voorstellen) en dat ze dan op t eind zegt: morgen wordt alles weer beter…

Zou eigenlijk dit contact willen stoppen maar ze heeft verder letterlijk niemand en een vriendschap v 15+ jaar gooi ik ook niet zo snel overboord ofzo. Zo ben ik niet. Maar ja, ik erger me wel }:0

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:36

Oei sterkte voor je vader en jijzelf natuurlijk ook MWM. Dat is schrikken! :(:)

Marcella, van Struik zijn de soepen vaak erg goed gevuld!

Last van mijn schouder door hoe ik op de bank zit :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:00

Zit een beetje dat het meer werk is. Ben duidelijk nog aan het herstellen van gisteren.

Patat kan ik zo simpel in de oven mikken en gaan liggen tot klaar is.

Gisteren middag gegeten na de moestuin en daarna 6 geslapen en vannacht nog een keer 8 uur. Lichaam kan even weinig hebben.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:14

Marcella schreef:
Zit een beetje dat het meer werk is. Ben duidelijk nog aan het herstellen van gisteren.

Patat kan ik zo simpel in de oven mikken en gaan liggen tot klaar is.

Gisteren middag gegeten na de moestuin en daarna 6 geslapen en vannacht nog een keer 8 uur. Lichaam kan even weinig hebben.

Dat klinkt wel als patatdag :j

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:28

Sterkte mwm.

En een speeltuin in de fik steken. Euhm... Dan mis je wel een paar in t kratje hoor.

Ook sterkte voor de rest die dat vet hard nodig hebben!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:30

Oh wat vervelend ook zo een vandaal, Marleen! Wij hadden bericht dat politie met onze zaak niets meer gaat doen ivm gebrek aan bewijs.. :7

700 euro schade zonder dat kunnen verhalen. Ik laat de krassen wel polijsten voor een euro of 50, misschien helpt dat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:32

Roosch schreef:
Oh wat vervelend ook zo een vandaal, Marleen! Wij hadden bericht dat politie met onze zaak niets meer gaat doen ivm gebrek aan bewijs.. :7

700 euro schade zonder dat kunnen verhalen. Ik laat de krassen wel polijsten voor een euro of 50, misschien helpt dat.

Waarborgfonds proberen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:33

Dat is alleen voor schade door motorvoertuigen en die gozer zat helaas op een fiets. ^)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:36

MyWishMax schreef:

Jee, dat is nog eens rot nieuws! Op de eerste plaats sterkte voor jouw vader en natuurlijk voor jou en jouw moeder. Kan me voorstellen dat je die gozer graag even alleen wil 'spreken' (zou ik in ieder geval wel hebben), maar beter om dat aan de daarvoor aangestelde personen over te laten. Die gozer is hoe dan ook fout, net wat je zelf ook zegt. Zielig verhaal of niet, rood is rood. En als je het zo enorm over je eigen zielige situatie hebt, dan doe je dat meestal als je dondersgoed weet dat je fout bent geweest. Beetje empathie zou hem sieren.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:38

1,3 kg spareribs al vanaf 06:50 in de slowcooker.. Had hem in 3 delen gesneden.

Laat ik net een deel vallen. Zo vreselijk zonde. ;( Sorry Big!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:45

Telpeva schreef:
Dat klinkt wel als patatdag :j

Zonder kroket of frikandel en saus om te voorkomen dat maag gaat flippen.

Wel 2 kipnuggets en appel/peren moes. :9

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:48

Shenavallie schreef:
MyWishMax schreef:

Jee, dat is nog eens rot nieuws! Op de eerste plaats sterkte voor jouw vader en natuurlijk voor jou en jouw moeder. Kan me voorstellen dat je die gozer graag even alleen wil 'spreken' (zou ik in ieder geval wel hebben), maar beter om dat aan de daarvoor aangestelde personen over te laten. Die gozer is hoe dan ook fout, net wat je zelf ook zegt. Zielig verhaal of niet, rood is rood. En als je het zo enorm over je eigen zielige situatie hebt, dan doe je dat meestal als je dondersgoed weet dat je fout bent geweest. Beetje empathie zou hem sieren.

Het zielige verhaal is blijkbaar dat hij die auto net een week had en rijbewijs pas 2 weken. Het was geen 18 jarige maar echt al wel paar jaar ouder. Sorry maar lever rijbewijs maar meteen in want dit is echt gewoon roekeloos gevaarlijk rijgedrag

En vader was dus zelfs al bijna het kruispunt over nadat hij voor rood had gestaan, groen kreeg en samen met auto naast zich opgetrokken is. Dus was echt donkerrood voor die gozer. De auto naast mijn vader was een suv dus vader kon die auto die hem aanreed niet eens aan zien komen en die suv kon net aan remmen en toeteren maar toen was het al te laat.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:50

Oh jeetje wat heftig :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:50

Roosch schreef:
Dat is alleen voor schade door motorvoertuigen en die gozer zat helaas op een fiets. ^)

Oh, stom. En die gozer kun je niks mee?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:59

Ik wilde pizza bestellen.

Maar vond dat gedoe dus heb maar snel gekookt. Heb net bijna het leven gelaten door een fanatieke doperwt die haast had. Verkeerde gat vriend…

Een pizza had dit noooooooit gedaan. :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Captain schreef:
1,3 kg spareribs al vanaf 06:50 in de slowcooker.. Had hem in 3 delen gesneden.

Laat ik net een deel vallen. Zo vreselijk zonde. ;( Sorry Big!

Iets met een 3-5 seconden regel? :+
Of is de vloer zooo vies dat dat niet kan?
Goed voor de weerstand ofzo dan maar..

Mywishmax, sterkte voor je vader!
Wat een figuur in die andere auto zeg :n

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Roosch schreef:
Oh jeetje wat heftig :(:)

Wat stom bij jullie ook zeg! Kan je er niet via die gozer wat mee of was die gevlogen?

Dank jullie wel allemaal trouwens!