Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Pa is net vlak bij stal aangereden door een banketstaaf die door rood reed.
En paps zegt zelf dat die niks heeft, alleen bibbers maar de auto js weggesleept want die kan niet meer rijden. Voorkant kn elkaar en assen krom. Ik denk dat die morgen echt wel last heeft en hij heeft al slecht lijf. Schijnbaar heeft de jongen/man die hem aanreed ook nog zielig verhaal opgehangen. Daar word ik pissig van, je reed door rood eikel en rijdt iemand anders aan. Dan boeit jouw zielige verhaal niet!
Schade is financieel echt groot, werd al op minimaal 10.000 geschat ter plekke en die andere auto was nog stuk kleiner ook dus moet echt hard gegaan zijn aan de schade te zien. Die is total loss waarschijnlijk
Mams was bij mij op stal toen hij belde, was dus net gebeurd. Dus ik wist het gelukkig al want daarna wel 5 stalgenoten die me voorzichtig kwamen vertellen dat mijn moeder een ongeluk had gehad. Want die auto herkennen ze en die was ernaartoe gereden. Moet er niet aan denken dat ik van niks geweten had. En heb nu alsnog de zenuwen ervan...

Marcella schreef:Zit een beetje dat het meer werk is. Ben duidelijk nog aan het herstellen van gisteren.
Patat kan ik zo simpel in de oven mikken en gaan liggen tot klaar is.
Gisteren middag gegeten na de moestuin en daarna 6 geslapen en vannacht nog een keer 8 uur. Lichaam kan even weinig hebben.

MyWishMax schreef:Pa is net vlak bij stal aangereden door een banketstaaf die door rood reed.
En paps zegt zelf dat die niks heeft, alleen bibbers maar de auto js weggesleept want die kan niet meer rijden. Voorkant kn elkaar en assen krom. Ik denk dat die morgen echt wel last heeft en hij heeft al slecht lijf. Schijnbaar heeft de jongen/man die hem aanreed ook nog zielig verhaal opgehangen. Daar word ik pissig van, je reed door rood eikel en rijdt iemand anders aan. Dan boeit jouw zielige verhaal niet!
Schade is financieel echt groot, werd al op minimaal 10.000 geschat ter plekke en die andere auto was nog stuk kleiner ook dus moet echt hard gegaan zijn aan de schade te zien. Die is total loss waarschijnlijk
Mams was bij mij op stal toen hij belde, was dus net gebeurd. Dus ik wist het gelukkig al want daarna wel 5 stalgenoten die me voorzichtig kwamen vertellen dat mijn moeder een ongeluk had gehad. Want die auto herkennen ze en die was ernaartoe gereden. Moet er niet aan denken dat ik van niks geweten had. En heb nu alsnog de zenuwen ervan...
Sorry Big! Shenavallie schreef:MyWishMax schreef:Pa is net vlak bij stal aangereden door een banketstaaf die door rood reed.
Jee, dat is nog eens rot nieuws! Op de eerste plaats sterkte voor jouw vader en natuurlijk voor jou en jouw moeder. Kan me voorstellen dat je die gozer graag even alleen wil 'spreken' (zou ik in ieder geval wel hebben), maar beter om dat aan de daarvoor aangestelde personen over te laten. Die gozer is hoe dan ook fout, net wat je zelf ook zegt. Zielig verhaal of niet, rood is rood. En als je het zo enorm over je eigen zielige situatie hebt, dan doe je dat meestal als je dondersgoed weet dat je fout bent geweest. Beetje empathie zou hem sieren.
Captain schreef:1,3 kg spareribs al vanaf 06:50 in de slowcooker.. Had hem in 3 delen gesneden.
Laat ik net een deel vallen. Zo vreselijk zonde.Sorry Big!