Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Bedankt allemaal, lief![]()
Als iemand nog tips heeft wat je met hondenhaar kan doen, hoor ik het graag. Hij wordt gecremeerd en krijgt een mooi plekje op m'n kamer en ik neem wat askettingen.
zonnebloem18 schreef:Je kan er voor kiezen om je zelf te laten vaccineren vanaf een x aantal weken. Op die manier geef je de antistoffen door aan je kindje.
De artikelen zijn ook niet heel objectief. Er staat dat 90% van de kindjes die kinkhoest krijgt niet gevaccineerd is, maar het grootste deel daarvan is nog te jong om gevaccineerd te worden. Dat heeft niks te maken met ouders die er voor kiezen niet te vaccineren.
zonnebloem18 schreef:Je kan er voor kiezen om je zelf te laten vaccineren vanaf een x aantal weken. Op die manier geef je de antistoffen door aan je kindje.
De artikelen zijn ook niet heel objectief. Er staat dat 90% van de kindjes die kinkhoest krijgt niet gevaccineerd is, maar het grootste deel daarvan is nog te jong om gevaccineerd te worden. Dat heeft niks te maken met ouders die er voor kiezen niet te vaccineren.
zonnebloem18 schreef:De artikelen zijn ook niet heel objectief. Er staat dat 90% van de kindjes die kinkhoest krijgt niet gevaccineerd is, maar het grootste deel daarvan is nog te jong om gevaccineerd te worden. Dat heeft niks te maken met ouders die er voor kiezen niet te vaccineren.
Ineke2 schreef:saskiaojan schreef:Weet iemand hoe je op fb het kan uitzetten dat ik zie dat iedereen elkaar feliciteert? Ik hoef niet te zien door wie gerda allemaal gefeliciteerd wordt.
Bij de meldingen, dan naar de 3 puntjes die horen bij de melding en kiezen voor “ meldingen uitschakelen voor dit bericht”
Alja schreef:Ik geef op zaterdagmorgen paardrijles en doe het vooral omdat ik het super leuk vind.
Maar ik ben vanmorgen finaal uitgekafferd door een vader en ben nu al een tijdje thuis en heb er nog last van….
Waarom kan ik het niet loslaten?
nicole_floor schreef:luuntje schreef:Nyaleti heel veel sterkte.
Kinkhoest en mazelen heersen weer door lage vaccinatiegraad.
Vreselijk.
Ik maak me hier dus best zorgen om. Ik ben nu zwanger en wil niet dat mijn kindje een groot risico loopt omdat hij nog niet oud genoeg is om helemaal gevaccineerd te zijn.
Nyaleti schreef:Ik heb hem net kort geknipt, sorry lieverd![]()
Wil in iedergeval een klein Berner knuffeltje halen, de vulling eruit en zijn vacht er in. En gelukt om een pluk in een stiekje te krijgen, zo nog iets tastbaars om vast te houden
Ik vroeg gisteren aan hem of hij af en toe terug wilde komen, mij beschermen ().
[ [url=m/KlPRaL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste vlinder die ik zie dit jaar. Zat binnen tegen de deur aan, in de ruimte waar hij nu ligt. Ik heb daar nog nooit een vlinder binnen gezien.
Oké, dan geloven we er in
imaudy schreef:Alja schreef:Ik geef op zaterdagmorgen paardrijles en doe het vooral omdat ik het super leuk vind.
Maar ik ben vanmorgen finaal uitgekafferd door een vader en ben nu al een tijdje thuis en heb er nog last van….
Hoop dat je die man niet weer hoeft te zien. Denk dat je lijf in de stress schiet en dat heeft wel een dagje nodig.
Had je die ijslander nog laten keuren?
Is die jonge vosruin uit dat bokt topic niks voor jou?
Alja schreef:Ik geef op zaterdagmorgen paardrijles en doe het vooral omdat ik het super leuk vind.