Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 12:20

Je kunt iets verwerken in glas en als mooi object in je kamer?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 12:46

Heel veel sterkte nyaleti! Bernerberen zijn de beste knuffels :(:)

Weet iemand hoe je op fb het kan uitzetten dat ik zie dat iedereen elkaar feliciteert? Ik hoef niet te zien door wie gerda allemaal gefeliciteerd wordt.

En dat ze pony’s gaan uitzetten in het gebied waar ze weten dat wolven wonen.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:01

Nyaleti schreef:
Bedankt allemaal, lief :knuffel:

Als iemand nog tips heeft wat je met hondenhaar kan doen, hoor ik het graag. Hij wordt gecremeerd en krijgt een mooi plekje op m'n kamer en ik neem wat askettingen.

Vriendin van mij heeft haar overleden hondjes na laten maken van vilt. Hierin is haar van hunzelf verwerkt.
Heel veel sterkte trouwens!
Laatst bijgewerkt door nafkedemi op 16-03-24 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:02

Dat is zo mooi!

Doet Madelief hier dat niet?
Van Wolliewatjes?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:05

saskiaojan schreef:
Weet iemand hoe je op fb het kan uitzetten dat ik zie dat iedereen elkaar feliciteert? Ik hoef niet te zien door wie gerda allemaal gefeliciteerd wordt.

Bij de meldingen, dan naar de 3 puntjes die horen bij de melding en kiezen voor “ meldingen uitschakelen voor dit bericht”

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:48

Nyaleti wij hebbenbij het crematorium waar de katten zijn gecremeerd gekozen voor een pootafdruk in klein en een plukje haar in een doosje.
Je kan ook glazen hangers laten vullen met as of haar van je dier.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:49

Sterkte Nyaleti!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 14:08

luuntje schreef:
Nyaleti heel veel sterkte.

Kinkhoest en mazelen heersen weer door lage vaccinatiegraad.
Vreselijk.

Ik maak me hier dus best zorgen om. Ik ben nu zwanger en wil niet dat mijn kindje een groot risico loopt omdat hij nog niet oud genoeg is om helemaal gevaccineerd te zijn.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 14:38

Je kan er voor kiezen om je zelf te laten vaccineren vanaf een x aantal weken. Op die manier geef je de antistoffen door aan je kindje.

De artikelen zijn ook niet heel objectief. Er staat dat 90% van de kindjes die kinkhoest krijgt niet gevaccineerd is, maar het grootste deel daarvan is nog te jong om gevaccineerd te worden. Dat heeft niks te maken met ouders die er voor kiezen niet te vaccineren.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 14:40

zonnebloem18 schreef:
Je kan er voor kiezen om je zelf te laten vaccineren vanaf een x aantal weken. Op die manier geef je de antistoffen door aan je kindje.

De artikelen zijn ook niet heel objectief. Er staat dat 90% van de kindjes die kinkhoest krijgt niet gevaccineerd is, maar het grootste deel daarvan is nog te jong om gevaccineerd te worden. Dat heeft niks te maken met ouders die er voor kiezen niet te vaccineren.

Die vaccinatie heb ik idd gehad vorige week.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:19

zonnebloem18 schreef:

Natuurlijk staat dat wel in verband met elkaar.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 16-03-24 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:19

Ik heb hem net kort geknipt, sorry lieverd :o
Wil in iedergeval een klein Berner knuffeltje halen, de vulling eruit en zijn vacht er in. En gelukt om een pluk in een stiekje te krijgen, zo nog iets tastbaars om vast te houden <3

Ik vroeg gisteren aan hem of hij af en toe terug wilde komen, mij beschermen ( :o ).
Afbeelding

Eerste vlinder die ik zie dit jaar. Zat binnen tegen de deur aan, in de ruimte waar hij nu ligt. Ik heb daar nog nooit een vlinder binnen gezien.
Oké, dan geloven we er in <3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:29

;(
:knuffel:
Wat mooi!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:37

zonnebloem18 schreef:

Er zijn kinderen die te jong zijn of om een andere reden te kwetsbaar zijn om gevaccineerd te worden. Die kindjes zijn afhankelijk van de groepsimmuniteit die begint af te nemen omdat minder ouders laten vaccineren. Voor die groep vind ik het dan ook heel erg dat er mensen zijn die denken dat ze er goed aan doen om hun kind niet te vaccineren.

Ik zag laatst ook een FB post van een moeder die haar kind naar een KDV wil sturen waar vaccineren van fysiek gezonde kindjes verplicht is (vanwege een grotere groep kwetsbare kinderen die niet gevaccineerd mogen worden). Vaccineren wil ze niet, dus hoe ze het beste daar over kon liegen, want ze wil daar wel heen omdat ze zo goed zijn. Zo ontiegelijk egoïstisch.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:38

Prachtig die vlinder <3

--

Ik altijd stress heb als ik met iemand heb afgesproken :') voornamelijk of iemand wel op komt dagen. Zit nu ook maar een beetje nutteloos te wachten en na te denken wat ik aan moet doen. En dan wacht ik weer te lang en heb ik zo stress omdat ik te laat ben :')

Soms kan ik echt gek van mijzelf worden.

Oh en een dikke rekening van de belastingdienst. Ik ontvang geen enkele toeslag meer al een lange tijd. Waarschijnlijk is dit nog een restje zorgtoeslag wat ik al lang geleden heb stopgezet omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Durf sindsdien ook eigenlijk geen toeslag meer aan te vragen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:40

Ineke2 schreef:
saskiaojan schreef:

Bij de meldingen, dan naar de 3 puntjes die horen bij de melding en kiezen voor “ meldingen uitschakelen voor dit bericht”

Ik kreeg altijd te zien wie er jarig was en dat zie ik nooit meer

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:43

Ik geef op zaterdagmorgen paardrijles en doe het vooral omdat ik het super leuk vind.
Maar ik ben vanmorgen finaal uitgekafferd door een vader en ben nu al een tijdje thuis en heb er nog last van….

Waarom kan ik het niet loslaten?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:48

Alja schreef:

Omdat het niet normaal is en gewoon asociaal gedrag.
Geef jij les via een vereniging?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:52

Alja schreef:
Ik geef op zaterdagmorgen paardrijles en doe het vooral omdat ik het super leuk vind.
Maar ik ben vanmorgen finaal uitgekafferd door een vader en ben nu al een tijdje thuis en heb er nog last van….

Hoop dat je die man niet weer hoeft te zien. Denk dat je lijf in de stress schiet en dat heeft wel een dagje nodig.

Had je die ijslander nog laten keuren?
Is die jonge vosruin uit dat bokt topic niks voor jou?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 15:53

nicole_floor schreef:
luuntje schreef:
Nyaleti heel veel sterkte.

Kinkhoest en mazelen heersen weer door lage vaccinatiegraad.
Vreselijk.

Ik maak me hier dus best zorgen om. Ik ben nu zwanger en wil niet dat mijn kindje een groot risico loopt omdat hij nog niet oud genoeg is om helemaal gevaccineerd te zijn.

Mocht het je gerust stellen, ik weet vrijwel zeker dat ik het op dit moment heb en mijn vrouw en zoontje hebben nergens last van. Zij heeft ook de vaccinatie tijdens de zwangerschap gehad. Hoeft natuurlijk niet alles te zeggen!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 16:34

Nyaleti schreef:
Ik heb hem net kort geknipt, sorry lieverd :o
Wil in iedergeval een klein Berner knuffeltje halen, de vulling eruit en zijn vacht er in. En gelukt om een pluk in een stiekje te krijgen, zo nog iets tastbaars om vast te houden <3

Ik vroeg gisteren aan hem of hij af en toe terug wilde komen, mij beschermen ( :o ).
[ [url=m/KlPRaL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eerste vlinder die ik zie dit jaar. Zat binnen tegen de deur aan, in de ruimte waar hij nu ligt. Ik heb daar nog nooit een vlinder binnen gezien.
Oké, dan geloven we er in <3

Google eens op knuffelmakers, zij kunnen ook zoiets voor je maken. :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 16:43

imaudy schreef:
Alja schreef:

Hoop dat je die man niet weer hoeft te zien. Denk dat je lijf in de stress schiet en dat heeft wel een dagje nodig.

Had je die ijslander nog laten keuren?
Is die jonge vosruin uit dat bokt topic niks voor jou?

Bedankt voor het meedenken
Een jong paard past niet in mijn leven op dit moment, ik werk best veel en heb een jong gezin en wil geen gekkenhuis als ik een week niet aan rijden toekom

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 16:58

Alja schreef:

Sta je voor een vereniging alja? Hoe staat de vereniging hier in?
Ik geef ook les voor verenigingen en ik accepteer dit soort gedrag niet, ongeacht wat- en ik weet dat de besturen van de verenigingen waar ik sta mij hierin steunen- heb t gelukkig nog maar een paar keer meegemaakt in meer dan 10 jaar . Maar ik kan dan wel een standpunt in nemen en dat is een prettig idee

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 17:04

Ik sta idd voor een vereniging en dat maakt het voor mij wel lastig.
Ik heb zelf ook een Manege gehad en daar was het makkelijk, ik tolereer dit niet en ik ben de baas dus je bent niet meer welkom.
Maar er gaat een gesprek komen, of hun gaan naar een andere dag of ik stop ermee.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 17:20

Dat mijn familie zich echt gedraagt als een stelletje onbeschofte apen.