Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-23 18:57

_San87_ schreef:
denisesilver schreef:
Momenteel een programma "Ik snap niet waar de haat naar onze honden vandaan komt!" Mevrouw, het zijn husky's en het zijn er zeven :')

In een woonwijk, zeker :=.

Precies waarom mijn nichtje en haar vriend dus een huis helemaal achteraf aan het zoeken zijn. Die hebben ook zeven van die luchtalarmen, maar zij snappen godzijdank wél dat dat overlast geeft voor omwonenden.

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:14

Ales er iemand overlijdt gaat het áltijd gepaard met ellendig familie drama. |o

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:15

als ze het echt snapte hadden ze er nu 1 en gaan ze hopelijk heel erg achteraf wonen als ze er 7 hebben.

Onze buren zitten niet dichtbij, maar moet er toch niet aan denken als ze 7 luchtalarmen hebben.
dat is maar op heel weinig plekjes een goed idee in Nederland

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:18

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

In een woonwijk, zeker :=.

Precies waarom mijn nichtje en haar vriend dus een huis helemaal achteraf aan het zoeken zijn. Die hebben ook zeven van die luchtalarmen, maar zij snappen godzijdank wél dat dat overlast geeft voor omwonenden.

Zijn ze dan niet te laat?

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-23 19:19

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Wonen nu al achteraf. Is alleen een anti-kraak pand waar niks aan verbouwd mag worden, dus ze zijn aan het kijken voor een koopwoning :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:31

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Wonen nu al achteraf. Is alleen een anti-kraak pand waar niks aan verbouwd mag worden, dus ze zijn aan het kijken voor een koopwoning :)

Aaah, beter :D.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:50

Dammie schreef:
_Lois_ schreef:
Waarom broeken mij toch nooit fatsoenlijk passen, het bestaat niet dat ik de enige ben met brede heupen...
Broeken vallen altijd te wijd in de taille en mega strak om mijn bovenbenen -O-

https://www.jolinejolink.com/collection ... aded-black
Niet goedkoop, de naam ballon jeans moet je negeren O:) , maar zit fantastisch.

Ohh, ziet er mooi uit en als de pasvorm echt goed is vind ik de prijs niet erg. Alleen ben ik ook nog eens klein (1.60) is de lengte normaal of extra lang?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 20:02

De regular fit jeans van Terstal zit mij ook goed.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 20:07

Net met de Lyme vereniging gebeld en ik moet toch maar het ellendige "heb ik het wel of niet" traject in :'(
Helaas ook een huisarts die vindt dat ik het absoluut niet heb want heb geen rode kring gezien.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 20:19

Merlen schreef:
__Sannne schreef:
Geparkeerd auto geraakt. Gelukkig zelf geen schade maar de andere auto wel (iets met een trekhaak en een bumper). Telefoonnummer achter gelaten maar baal er echt flink van..

Netjes van je.
Iemand heeft onlangs met zijn trekhaak in de voorbumper van m'n nieuwe wagen gezeten en is vertrokken zonder iets achter te laten.

Netjes inderdaad! Ik zou willen dat ze dat bij mij hadden gedaan. Iemand met zijn trekhaak door mijn grill heen. Schade €780..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:04

Ik word soms ontzettend verdrietig van alle filmpjes op SM van paarden met zulke strakke sperriemen dat je daar echt geen halve vinger meer tussen kunt krijgen. ;(

Nog niet gesproken over de hoeveelheid ruiters die lekker zit te zagen, waarbij hoofd van het paard zo overduidelijk naar links en rechts geragd wordt.

En dan duizenden likes en lovende reacties krijgen. "Wonderfull!"
:r

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:12

[quote="_Lois_]

Ohh, ziet er mooi uit en als de pasvorm echt goed is vind ik de prijs niet erg. Alleen ben ik ook nog eens klein (1.60) is de lengte normaal of extra lang?[/quote]
Het is normale lengte.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:13

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:18

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:20

Dit soort mensen zet je in het eerste vliegtuig naar thuisland. Die zijn niet hier voor veiligheid...
Geef maar aan dankbare mensen...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:20

Captain schreef:
Ik word soms ontzettend verdrietig van alle filmpjes op SM van paarden met zulke strakke sperriemen dat je daar echt geen halve vinger meer tussen kunt krijgen. ;(

Nog niet gesproken over de hoeveelheid ruiters die lekker zit te zagen, waarbij hoofd van het paard zo overduidelijk naar links en rechts geragd wordt.

Bedoel je toevallig die Duitse mevrouw die haar paard achterwaarts laat galopperen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:26

Alja schreef:
Captain schreef:

Bedoel je toevallig die Duitse mevrouw die haar paard achterwaarts laat galopperen?
Er zijn er tientallen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:26

Alja schreef:
Captain schreef:

Dat filmpje staat me niet helemaal meer helder bij voor wat betreft uitvoering, maar dat zag er zo knap uit.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:28

Merlen schreef:
__Sannne schreef:
Geparkeerd auto geraakt. Gelukkig zelf geen schade maar de andere auto wel (iets met een trekhaak en een bumper). Telefoonnummer achter gelaten maar baal er echt flink van..

Netjes van je.
Iemand heeft onlangs met zijn trekhaak in de voorbumper van m'n nieuwe wagen gezeten en is vertrokken zonder iets achter te laten.

Ohh dat is zo ruk he. Wij hebben vorig jaar ook iemand gehad die even lekker langs onze auto geschraapt was met de zijne, ook geen briefje. Super asociaal.

Wel heel erg geschrokken wat deze schadevrije jaren voor effect gaan hebben op onze maandelijkse premie.. Morgen maar even achteraan bellen wat de opties zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:29

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:29

Alja schreef:
Captain schreef:

Nee die nog niet langs zien komen, maar zo een op de 5 video's zijn echt zo vreselijk om te zien.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:32

Urbanus schreef:
Het is de Telegraaf he, vorige keer was er een artikel over statushouders die stopten met werken en toen lag het ook iets genuanceerder.

Dat druk je nog zachtjes uit :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:32

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:35

Laatst bijgewerkt door Siers83 op 30-03-23 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:36

Kiezen of delen, dit huis of een tent gauw klaar mee!