Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xwendydjx

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:00

moonsparkle schreef:
Je weet nooit wat anderen bieden, dus dat er minimaal 30k over moest weet je dan toch eigenlijk nog niet?

Klopt je weet nooit wat mensen gaan bieden, maar in december is een soortgelijk huis verkocht en daar hebben we het biedingslogboek van ingezien. Totaal 8 mensen geboden waarvan 6 er minimaal 30k overheen zaten. Dit huis was iets groter en mooiere keuken/ badkamer dus de verwachting is wel dat die voor meer weg is gegaan

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:58

Wij hadden een afspraak met een aankoopmakelaar staan voor volgende week woensdag. Gisteren wel nog bij twee huizen gaan kijken die ik al eerder gepland had, en nu blijkt dat het gevoel bij één van die huizen erg goed is. Het is wel een opknappertje, maar de buurt is rustig en de tuin vond ik fantastisch. Met hoe de vraagprijs is kunnen we zelfs met wat overbieden nog aardig verbouwen. Mijn vriend gaat vrijdag even een rondje lopen, want die kon niet mee gisteren, maar hij mag van de makelaar wel zelfstandig een rondje maken.

Als dat goed voelt gaan we denk ik een bod uitbrengen. Dus in allerijl geprobeerd om de afspraak met de aankoopmakelaar te verzetten aangezien ik het toch wel fijn vind om even met hem te sparren.
Heel spannend dit in eens, had niet verwacht nu al een fijn huis tegen te komen.