Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Ik durf niet iets aan te gaan met een asielzoeker omdat ik bang ben wat de motivatie erachter is. Of je geen greencard optie bent. Tegelijkertijd voelt dat ook wel gemeen...
assie schreef:Ik zou niet uit angst voor de toekomst afkappen, maar ervan genieten zolang het goed voelt. Wie weet knap je over 2 maanden sowieso af. Wie weet moet hij over 3 jaar terug. En wie weet krijgt hij over 4 maanden een verblijfsvergunning en leven jullie happily ever after.
Als het nu goed voelt... waarom dan afkappen uit angst dat het mogelijk misloopt over een tijdje?
Maar goed, ik heb makkelijk praten vanaf de zijlijn.
Indiana79 schreef:Ja, dat is wel beter inderdaad om het zo te doen. Het is lastig, omdat je niet weet wat de toekomst zal brengen, aan de andere kant is het wel heel gezellig steeds met hem, ik ben graag bij hem. En ik durf het niet zo goed tegen vrienden/familie te zeggen, omdat ik bang ben voor hun reactie. Dat vind ik nog wel het lastigste.

ik sta wel op de site van de gemeente maar toch... hoezo vraag je dan nog mijn naam. Ik heb er niet op gereageerd meer. Vind het maar gek.
..... hij ligt in scheiding sinds 2 maanden, woont op 4 minuten fietsen. Hij klonk heel vlot. Gisteren 2 uur gebelt. Dat zal geen relatie materiaal worden verwacht ik maar ben wel heel benieuwd. Die is nog veel te veel met z'n eigen oliebol bezig. Indiana79 schreef:Ik heb nu een paar dates gehad met een man die ik ergens heb ontmoet waar het echt wel goed mee klikt op zich. Alleen is hij een vluchteling uit Syrië en loopt zijn asielprocedure nog. Waardoor alles erg onzeker is. Mijn verstand zegt mij dat ik afstand moet nemen. Maar mijn gevoel zegt wat anders. Lastig hoor..
Raineri schreef:Oh, wat een vooroordelen van mij dan![]()
Maar dat is super logisch. Maar zoiets kan helaas ook best lang duren. Gewoon genieten van de tijd die je hebt. Het zijn nog maar een dates geweest en de kans is reëel dat het vooralsnog op wat anders stukloopt. Puur statistisch bekenen dan.
Zertab schreef:Echt een dumper... Snap ook niet dat ze dat niet in hun profiel zetten.