Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Hoe zijn jullie tot de keuze voor geen kinderen gekomen?
Wij neigen nu meer naar een nee dan een ja. Ons neefje vind ik super leuk maar weet ook niet zo goed wat ik met hem moet als ik hem vast heb![]()
Het is vooral de druk van buiten af (buren, vrienden, familie) die ons doen twijfelen. Daarbij ben ik nog erfelijk belast dus ik kan mijn beperking over dragen.
Hoe zijn jullie tot de keuze gekomen?
Yenni schreef:Hoe zijn jullie tot de keuze voor geen kinderen gekomen?
Wij neigen nu meer naar een nee dan een ja. Ons neefje vind ik super leuk maar weet ook niet zo goed wat ik met hem moet als ik hem vast heb![]()
Het is vooral de druk van buiten af (buren, vrienden, familie) die ons doen twijfelen. Daarbij ben ik nog erfelijk belast dus ik kan mijn beperking over dragen.
Hoe zijn jullie tot de keuze gekomen?
Amber_anne schreef:De hierboven genoemde reden over het klimaat etc is bij mij nummer 1. Al zou ik kinderen willen zou ik het om die reden nog niet doen.
Daarnaast kunnen mijn partner en ik beide heel slecht tegen weinig slaap. Dat was voor mijn vriend vooral een ding, die ziet zichzelf niet meerdere keren per nacht op staan.
Het heeft me overigens nooit leuk geleken om zwanger te zijn dus dat speelt ook mee
Citaat:wie gaat er voor mij zorgen