Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 19:37

Er stonden hier bij de jumbo vanmiddag nog 3 flessen zonnebloemolie. 2 liter olie voor €10 :$
Dat was ook het enige nog.

Frituur olie en vet zijn al weken niet meer te krijgen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:03

Ik ben echt zo zo zo klaar met werk en ik moet nog anderhalf uur

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:10

Agressieve herder kruising die blaffend en happend om mij en mijn scootmobiel heen sprong.
Houd je hond aan de lijn als hij agressief is.
Zeker als hij niet luistert.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:19

Mijn buurvrouw had haar dochter en twee puberkleinkinderen op visite in de tuin. De hele middag geluidjes van binnenkomende berichten op de telefoon en constant ruzie en gezeur om niks.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:21

chanicha schreef:
DuoPenotti schreef:
Ja frituurvet is al een paar weken op.

Hier bij de Dirk nog gewoon te krijgen, AH en zo weet ik niet.

Ah nog niet gekeken.
Jumbo, coop en Jan linders was het op.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:25

_San87_ schreef:
DiscoDipp schreef:
Aan het feit dat mij net gewoon geweigerd werd om 2 pakken bloem te kopen. Echt waar hoor, in welke wereld leven wij man. Mensen kopen karren vol zooi maar ik mag niet 1 pak extra meenemen wat ik daadwerkelijk nodig heb. Nee daar moest ik dan morgen voor terug komen.

Alsof t verschil maakt of ik er vandaag en morgen een koop of vandaag gewoon 2? Onzin.

Dat staat toch bij t schap? Hier mag je ook maar 1 pak bloem en 1 fles zonnebloemolie per transactie kopen. Ik snap t wel, er is schaarste.

Mijn vriend werkt in een magazijn en dit staat nog vol met bloem en olie.
Gewoon een manier om de prijzen op te drijven,zeggen dat er momenteel schaarste is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:27

Ja hoor. :')

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:28

DuoPenotti schreef:
Ja frituurvet is al een paar weken op.

Hier hebben kinderen frituurpan in schuur omgevoetbald. Ik realiseer mij dat, naast het nodige poetswerk, we ook nergens nieuw frituurvet kunnen kopen _-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:29

Merlen schreef:
_San87_ schreef:

Dat staat toch bij t schap? Hier mag je ook maar 1 pak bloem en 1 fles zonnebloemolie per transactie kopen. Ik snap t wel, er is schaarste.

Gewoon een manier om de prijzen op te drijven,zeggen dat er momenteel schaarste is.

Ik geloof oprecht dat er schaarste is. Dat zie, hoor en lees je overal. Bloem is nog steeds dezelfde prijs hier, alleen mag je nu 1 pak per klant. Zonnebloemolie is wel duurder, de schappen zijn meestal leeg. Als de magazijnen zo vol staan, staan de schappen 9 vd 10 keer niet leeg, lijkt me.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:37

_San87_ schreef:
Merlen schreef:

Ik geloof oprecht dat er schaarste is. Dat zie, hoor en lees je overal. Bloem is nog steeds dezelfde prijs hier, alleen mag je nu 1 pak per klant. Zonnebloemolie is wel duurder, de schappen zijn meestal leeg. Als de magazijnen zo vol staan, staan de schappen 9 vd 10 keer niet leeg, lijkt me.

Over dc's kan ik niet meepraten, maar wij krijgen maar mondjesmaat binnen (soms bv op 1 dag 2 colli zonnebloemolie, dan weer een hele tijd niks). Wij houden dat dan achter en geven max 2 flessen als een klant er naar vraagt, om hamstergedrag en gedoe bij de kassa te voorkomen. Maar ja, met 2 colli zou je ook je schap niet echt vol krijgen natuurlijk :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:44

Dat de vrije dagen wel lekker waren. Kon nog wel paar dagen, maar moet weer gewerkt worden..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:45

Kairos schreef:
_San87_ schreef:

Over dc's kan ik niet meepraten, maar wij krijgen maar mondjesmaat binnen (soms bv op 1 dag 2 colli zonnebloemolie, dan weer een hele tijd niks). Wij houden dat dan achter en geven max 2 flessen als een klant er naar vraagt, om hamstergedrag en gedoe bij de kassa te voorkomen. Maar ja, met 2 colli zou je ook je schap niet echt vol krijgen natuurlijk :')

Maar dat er in distribitiecentra veel staat zegt imo niks over of er schaarste is ja of nee. Hoeveel er binnen komt en hoeveel eruit gaat zegt daar meer over, denk ik zo.

De supermarkt hier komt overeen met hoe jij t vertelt, iig :j.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:51

Dat een of andere troela op het laatste moment bedenkt haar hond toch aan te lijnen, want hè er komt wel een hele enge herder naar haar hond toe. En vervolgens mij uitvloekt omdat haar hond uitvalt waarop die van mij reageert.

Bedenk dan niet op het laatste moment dat je je hond toch aanlijnt muts, want dan heb ik geen tijd meer om hem aan te lijnen. :roll:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:12

_San87_ schreef:
DiscoDipp schreef:
Aan het feit dat mij net gewoon geweigerd werd om 2 pakken bloem te kopen. Echt waar hoor, in welke wereld leven wij man. Mensen kopen karren vol zooi maar ik mag niet 1 pak extra meenemen wat ik daadwerkelijk nodig heb. Nee daar moest ik dan morgen voor terug komen.

Alsof t verschil maakt of ik er vandaag en morgen een koop of vandaag gewoon 2? Onzin.

Het stond niet bij het schap.. En daarbij ik koop geen hele kar. En er stonden echt zeker 40 pakken ofzo in t rek..

Vind t dan echt belachelijk dat ik er geen 2 mag meenemen. Als je nu met 10 pakken ofzo aankomt vind ik het een heel ander verhaal. En dit komt idd door t gehamster van mensen, maar er stonden er nu genoeg. Als er nog 2 pakken hadden gestaan dan had ik er een meegenomen en die andere laten staan, zo ben ik dan wel ook weer. Maar dit was echt gewoon onzin.

Moet gewoon koekjes bakken voor n verjaardag jezus. Maar morgen rij ik even naar Maaseik, wedden dat ze daar gewoon met de pallet nog in de Aldi staan? :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:16

Jongen waarmee ik app. Krijg er echt de kriebels van en hij blijft bezig. Blokkeren die handel }:0

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:51

MoniekJ schreef:
Jongen waarmee ik app. Krijg er echt de kriebels van en hij blijft bezig. Blokkeren die handel }:0

Meeeeerrrrrr details!!!

Dat bloemverhaal is best wel poedersuiker. Ik snap de supermarkt maar ik vind het toch wel poedersuiker.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:54

Vond ik ook. Ik snap het ook wel helemaal, maar toch n beetje geïrriteerd :') Koop dat spul nooit en nu moest ik t hebben en dat dit _O-

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 22:14

Urbanus schreef:
MoniekJ schreef:

Meeeeerrrrrr details!!!

Dat bloemverhaal is best wel poedersuiker. Ik snap de supermarkt maar ik vind het toch wel poedersuiker.

Nadat ik drie keer gezegd heb dat ik niet met hem op date wil, snapt hij het nog steeds niet. En blijft vervolgens appen hoe leuk hij wel niet is etc. Waarom we bij elkaar passen en verschuldigd ben om op date te gaan. (Zou niet weten waarom ik dat ben)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 22:29

Noooo wat een griezel!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 23:00

MoniekJ schreef:
Urbanus schreef:

Meeeeerrrrrr details!!!

Nadat ik drie keer gezegd heb dat ik niet met hem op date wil, snapt hij het nog steeds niet. En blijft vervolgens appen hoe leuk hij wel niet is etc. Waarom we bij elkaar passen en verschuldigd ben om op date te gaan. (Zou niet weten waarom ik dat ben)

Red flag red flag red flag :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-22 23:01

Abort! Abort! Abort!
Access denied!
Do not enter!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 23:31

Zeurende schoonouders dat we ze nooit ergens bij betrekken/nooit wat met ze doen. Kom je met ideeën, maar dat kan dan ineens allemaal niet want pa trekt dat niet (is 71 jaar). Zo wilden we op de elektrische fiets naar de Zuivelboerderij vlakbij hun (5,5km enkele reis), daar dan pauzeren met een ijsje en dan weer terug. Maar nee, dat was te ver fietsen..... Wandelen lukt hem ook niet meer. (Bord/kaart)spelletjes gaan vaak te snel voor hem en kan die niet bijhouden. Tsja onze ideeën zijn ook wel een keertje op hoor... en dan straks weer het verwijt krijgen dat we ze nooit ergens voor uitnodigen zeker ;(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 23:59

wemkelover schreef:
Dat de vrije dagen wel lekker waren. Kon nog wel paar dagen, maar moet weer gewerkt worden..

Dit. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 00:24

Heel symposium geregeld voor morgen. Daar waren we met 5 man verantwoordelijk voor, maar ik ben blijkbaar de enige met verantwoordelijkheidsgevoel want ik heb het alleen geregeld. In plaats van dat mijn klasgenoten me bedanken dat ik het heb gedaan krijg ik een hoop gesnauw, met name van mensen die niet goed lezen en externen.
Als ik dit niet had geregeld waren er geen presentaties voor 22 april en dan halen 30 studenten hun project niet :+ ik zou toch denken dat een beetje dankbaarheid op z'n plek is

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 01:36

Heel erg in de war door mijn gevoelens…
Ik mis iemand waar ik al een lange tijd klaar mee ben, maar opeens mis ik hem.
Waarom? Ik snap het niet, ik heb niet opeens veel met hem gesproken oid.

En ik wil dit helemaal niet voelen, het heeft me al genoeg energie gekost -O-