Dat was ook het enige nog.
Frituur olie en vet zijn al weken niet meer te krijgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:DiscoDipp schreef:Aan het feit dat mij net gewoon geweigerd werd om 2 pakken bloem te kopen. Echt waar hoor, in welke wereld leven wij man. Mensen kopen karren vol zooi maar ik mag niet 1 pak extra meenemen wat ik daadwerkelijk nodig heb. Nee daar moest ik dan morgen voor terug komen.
Alsof t verschil maakt of ik er vandaag en morgen een koop of vandaag gewoon 2? Onzin.
Dat staat toch bij t schap? Hier mag je ook maar 1 pak bloem en 1 fles zonnebloemolie per transactie kopen. Ik snap t wel, er is schaarste.
Merlen schreef:_San87_ schreef:
Dat staat toch bij t schap? Hier mag je ook maar 1 pak bloem en 1 fles zonnebloemolie per transactie kopen. Ik snap t wel, er is schaarste.
Mijn vriend werkt in een magazijn en dit staat nog vol met bloem en olie.
Gewoon een manier om de prijzen op te drijven,zeggen dat er momenteel schaarste is.
_San87_ schreef:Merlen schreef:Mijn vriend werkt in een magazijn en dit staat nog vol met bloem en olie.
Gewoon een manier om de prijzen op te drijven,zeggen dat er momenteel schaarste is.
Ik geloof oprecht dat er schaarste is. Dat zie, hoor en lees je overal. Bloem is nog steeds dezelfde prijs hier, alleen mag je nu 1 pak per klant. Zonnebloemolie is wel duurder, de schappen zijn meestal leeg. Als de magazijnen zo vol staan, staan de schappen 9 vd 10 keer niet leeg, lijkt me.
Kairos schreef:_San87_ schreef:
Ik geloof oprecht dat er schaarste is. Dat zie, hoor en lees je overal. Bloem is nog steeds dezelfde prijs hier, alleen mag je nu 1 pak per klant. Zonnebloemolie is wel duurder, de schappen zijn meestal leeg. Als de magazijnen zo vol staan, staan de schappen 9 vd 10 keer niet leeg, lijkt me.
Over dc's kan ik niet meepraten, maar wij krijgen maar mondjesmaat binnen (soms bv op 1 dag 2 colli zonnebloemolie, dan weer een hele tijd niks). Wij houden dat dan achter en geven max 2 flessen als een klant er naar vraagt, om hamstergedrag en gedoe bij de kassa te voorkomen. Maar ja, met 2 colli zou je ook je schap niet echt vol krijgen natuurlijk
_San87_ schreef:DiscoDipp schreef:Aan het feit dat mij net gewoon geweigerd werd om 2 pakken bloem te kopen. Echt waar hoor, in welke wereld leven wij man. Mensen kopen karren vol zooi maar ik mag niet 1 pak extra meenemen wat ik daadwerkelijk nodig heb. Nee daar moest ik dan morgen voor terug komen.
Alsof t verschil maakt of ik er vandaag en morgen een koop of vandaag gewoon 2? Onzin.
Urbanus schreef:MoniekJ schreef:Jongen waarmee ik app. Krijg er echt de kriebels van en hij blijft bezig. Blokkeren die handel
Meeeeerrrrrr details!!!
Dat bloemverhaal is best wel poedersuiker. Ik snap de supermarkt maar ik vind het toch wel poedersuiker.
MoniekJ schreef:Urbanus schreef:
Meeeeerrrrrr details!!!
Dat bloemverhaal is best wel poedersuiker. Ik snap de supermarkt maar ik vind het toch wel poedersuiker.
Nadat ik drie keer gezegd heb dat ik niet met hem op date wil, snapt hij het nog steeds niet. En blijft vervolgens appen hoe leuk hij wel niet is etc. Waarom we bij elkaar passen en verschuldigd ben om op date te gaan. (Zou niet weten waarom ik dat ben)