Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Hebben jullie ook dat je pakketjes steeds 'wegens onvoorziene omstandigheden' op een ander Homerr punt worden bezorgd? Dit is de derde keer op rij en er zitten genoeg punten in de buurt, maar nu ligt ie dus vijf kilometer verderop in een hoek van Den Haag waar ik anders nooit kom
ontherun schreef:Ik verkoop nooit meer iets duurs. Alle transacties zijn goed gegaan, maar een smartwatch is uitgerekend kwijt. Verkocht voor €175, en ik krijg €20 vergoed als het inderdaad kwijt is… belachelijk zoiets. Horloge kwijt en geld weg. Voor €20 had ik hem zelf wel gehouden zou ik oooooit toch eens gaan duiken.
cobiie schreef:ontherun schreef:Ik verkoop nooit meer iets duurs. Alle transacties zijn goed gegaan, maar een smartwatch is uitgerekend kwijt. Verkocht voor €175, en ik krijg €20 vergoed als het inderdaad kwijt is… belachelijk zoiets. Horloge kwijt en geld weg. Voor €20 had ik hem zelf wel gehouden zou ik oooooit toch eens gaan duiken.
Die 20 euro wordt vergoed vanuit de vervoerder maar is het niet zo dat vinted het verschil bijlegt?