[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 15:23

Qimm schreef:
Ik heb fantastische genen en ik denk ook dat de mensheid gebaat is bij meer van mij :+ Maar ik vind kinderen te poedersuiker :D :D :D

Ja dat klopt wel :P

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 19:12

LunarEclipse schreef:
Haha, goede vraag!
Dat vraag ik me overigens oprecht af bij mensen die dat zeggen. Maar mensen die dat zeggen hebben meestal niet zo'n heel intelligent genenpakket denk ik :P.

Ik kom net terug van een korte vakantie Oostenrijk. Lekker in de zomervakantie. Eerste dag gingen we met een skilift omhoog om te wandelen. Nou, dat heb ik geweten.

Al die ouders die lekker met koters ook gaan wandelen. Gelukkig namen wij op een gegeven moment het wat minder kind vriendelijke paadje. Op de terugweg een hele horde maar voor laten gaan. Ik werd helemaal gek. Ondertussen ook moeders wild aan het kletsen. Die kinderen maar constant voorbij rennen. (ook; waar halen ze de energie vandaan :') ).

En begrijp me niet verkeerd, bergwandelen vond ik vroeger súper leuk als kind zijnde dus dat gun ik ze van harte. Maar wij maakten niet zo veel herrie. Als we dat deden dan werd daar vaak ook wat van gezegd want daar werd mijn vader dan weer gek van (iets met een appel en een boom :+).
Tweede dag vermeden we de skilift maar. Zijn we naar de top gegaan zonder dat ding. Was zelfs voor ons wat heftig, maar bijna niemand tegen gekomen. En zeker geen kinderen :D

Owh vorig jaar naar zo'n hogere top.. ik vroeg me af hoe vaak er een kind na beneden valt.. sommige ouders lieten een 4 jarige (of 3 weet ik het )gewoon los lopen... het ging niet recht na beneden maar wel steil...

Captain

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 20:55

Oh mijn god......
Oh mijn god......

Net bij een vriendin langs geweest. Lag op de bank, sondevoeding.. Een hoopje ellende.
Ik vraag: wat is er gebeurd?
IS ZE ZWANGER?! :wow:

Ze houdt al 4 weken niets meer binnen, twee keer opgenomen in het ziekenhuis voor meerdere dagen, en nu dus een sonde en zwaar aan de medicatie. Leuk zo'n zwangerschap!

Was ook niet helemaal gepland maar ja, beetje slordig met condooms.
O. Mijn. God.

Ik wist ook echt even niet hoe ik moest reageren.. Ik heb volgens mij best vaak gezegd 'oh wat erg..' Wat een vreselijke situatie, heb maar aangeboden dat als ze iets nodig had of wilde dat ik dan wel voor haar klaar sta..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 20:58

Gelukkig heeft ze een sonde.. valt ze door het vele spugen iig niet dood neer. Maar de horror zeg!

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 22:33

HG, Hyperemesis Gravidarum. Gelukkig is dat niet hoe een normale zwangerschap verloopt. :P
Of nou ja, gelukkig... Misschien was het beter geweest als dat wel zo was, dan waren er vast minder mensen op deze planeet. _O-

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 08:21

Jeetje, leuk om zwanger te zijn... :n

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:27

Enige voordeel van zwanger zou zijn geen maandelijks gedoe verder zou ik niks kunnen verzinnen..

En dan kun je ook nog ziek worden ervan.. met sonde voeding.. ect

En je zit je leven lang of 18 jaar aan kind(eren )vast..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:29

Ja echt afschuwelijk.. Ik snap de natuur hierin ook gewoon niet. Dit is toch helemaal niet slim om dat zo te regelen? :+

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:35

Tja, in de natuur zou je dan met grote waarschijnlijkheid gewoon overlijden inclusief je ongeboren kind. Als we niet de medische kennis hebben die we nu hebben zouden er een hoop minder mensen zijn :P
Maar heel naar voor je vriendin :(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:37

Sowieso.. De meeste dieren hebben die onzin van menstruatie niet. Echt een constructie foutje bij ons -O-

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:48

Eens, dat slaat inderdaad echt nergens op :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:50

Sintara schreef:
Sowieso.. De meeste dieren hebben die onzin van menstruatie niet. Echt een constructie foutje bij ons -O-

Nou, dat constante pissen van merries hoeft voor mij ook niet :o.

Maar wij hebben idd wel de meeste pech :').

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:57

Ik weet het niet hoor, mel lijkt altijd enorm veel lol te hebben als ze hengstig is _O-
Samen met dr vriendinnen lonken naar ruinen enzo. Het lijken net schoolmeisjes dan, maar dan met een hoop gegil ipv gegiebel.
Ze is altijd in een opperbest humeur in die week.
Alleen afgelopen voorjaar had ze afentoe een beetje kramp in haar buik voor een of twee dagen. Ik weet niet hoe erg dat is, maar ik denk nog altijd beter dan ongesteld zijn

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 14:18

Sintara schreef:

Mijn teef was onlangs nog loops, gelukkig houdt ze zichzelf aardig schoon en is mijn huishouden ingericht op geknoei etc dus dweiltje over de vloer en het bed tussendoor wat vaker verschonen (er ligt een waterafstotende molton onder het beddengoed) en we waren er ook zo weer doorheen. :)

Gelukkig ben ikzelf alweer ruim 10 jaar van die maandelijkse ellende af. *\o/*

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 14:38

:+

Afbeelding

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:11

lor1_1984 schreef:
Sintara schreef:

Mijn teef was onlangs nog loops, gelukkig houdt ze zichzelf aardig schoon en is mijn huishouden ingericht op geknoei etc dus dweiltje over de vloer en het bed tussendoor wat vaker verschonen (er ligt een waterafstotende molton onder het beddengoed) en we waren er ook zo weer doorheen. :)

Gadverdamme. En waarom niet gewoon castreren? Dat vieze gedoe in huis, waarom zou je dat willen. :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:55

Lisette0 schreef:
lor1_1984 schreef:

Gadverdamme. En waarom niet gewoon castreren? Dat vieze gedoe in huis, waarom zou je dat willen. :o

Sommige mensen fokken met honden, weet je :7.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:57

En sommigen fokken niet maar kiezen er om andere redenen niet voor.

Maar is wel betrekkelijk ver of topic...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:19

Wij liggen droog op t wad, heerlijk rustig, alleen de zee en de vogels. Komt er net een boot met kinderen bij. Weg rust :\.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:27

Nu willen ze gaan kitesurfen. Maar daar steken twee onderzoekers van Rijkswaterstaat (denk ik) een stokje voor.

Ter info, we liggen bij Richel, een natuurgebied voor vogels en zeehonden. Hoe je bedenkt dat dat een goede plek is om te gaan vliegeren ontgaat me :=.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:33

_San87_ schreef:
Nu willen ze gaan kitesurfen. Maar daar steken twee onderzoekers van Rijkswaterstaat (denk ik) een stokje voor.

Ter info, we liggen bij Richel, een natuurgebied voor vogels en zeehonden. Hoe je bedenkt dat dat een goede plek is om te gaan vliegeren ontgaat me :=.

Omdat dat voor de arme zieltjes natuurlijk een onvergetelijke ervaring gaat zijn welke ze niet afgenomen mag worden. Dat snap je toch wel?! :+

/Sarcasm off.

Debiel dat ze dat zelf niet kunnen bedenken.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:08

Ik stond net in de ah mijn lunch te kopen en er was een koter die een vers bolletje at. Nu snap ik sowieso niet waarom dat kind niet even vijf seconden kon wachten, kreeg gewoon een knal als ik al begon met eten in de supermarkt, afijn. Maar het liet een enorm spoor met kruimels achter, vond dat zo asociaal gewoon. Zou me echt doodschamen als ik die ouder was

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:09

_San87_ schreef:

Ons verstandige mensen verbaast dat inderdaad maar sommige mensen kunnen gewoon niet nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 13:14

_San87_ schreef:

Is het aflandige wind? Dan gewoon hun gang laten gaan, lost het probleem zich vanzelf op. O:)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 20:26

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Is het aflandige wind? Dan gewoon hun gang laten gaan, lost het probleem zich vanzelf op. O:)

Kom je op de Waddenzee niet rondom vanzelf (ei)land tegen?