Qimm schreef:Ik heb fantastische genen en ik denk ook dat de mensheid gebaat is bij meer van mijMaar ik vind kinderen te poedersuiker
![]()
![]()
Ja dat klopt wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LunarEclipse schreef:Haha, goede vraag!
Dat vraag ik me overigens oprecht af bij mensen die dat zeggen. Maar mensen die dat zeggen hebben meestal niet zo'n heel intelligent genenpakket denk ik.
Ik kom net terug van een korte vakantie Oostenrijk. Lekker in de zomervakantie. Eerste dag gingen we met een skilift omhoog om te wandelen. Nou, dat heb ik geweten.
Al die ouders die lekker met koters ook gaan wandelen. Gelukkig namen wij op een gegeven moment het wat minder kind vriendelijke paadje. Op de terugweg een hele horde maar voor laten gaan. Ik werd helemaal gek. Ondertussen ook moeders wild aan het kletsen. Die kinderen maar constant voorbij rennen. (ook; waar halen ze de energie vandaan).
En begrijp me niet verkeerd, bergwandelen vond ik vroeger súper leuk als kind zijnde dus dat gun ik ze van harte. Maar wij maakten niet zo veel herrie. Als we dat deden dan werd daar vaak ook wat van gezegd want daar werd mijn vader dan weer gek van (iets met een appel en een boom).
Tweede dag vermeden we de skilift maar. Zijn we naar de top gegaan zonder dat ding. Was zelfs voor ons wat heftig, maar bijna niemand tegen gekomen. En zeker geen kinderen
Sintara schreef:Sowieso.. De meeste dieren hebben die onzin van menstruatie niet. Echt een constructie foutje bij ons
lor1_1984 schreef:Sintara schreef:Sowieso.. De meeste dieren hebben die onzin van menstruatie niet. Echt een constructie foutje bij ons
Mijn teef was onlangs nog loops, gelukkig houdt ze zichzelf aardig schoon en is mijn huishouden ingericht op geknoei etc dus dweiltje over de vloer en het bed tussendoor wat vaker verschonen (er ligt een waterafstotende molton onder het beddengoed) en we waren er ook zo weer doorheen.
Gelukkig ben ikzelf alweer ruim 10 jaar van die maandelijkse ellende af.
Lisette0 schreef:lor1_1984 schreef:
Mijn teef was onlangs nog loops, gelukkig houdt ze zichzelf aardig schoon en is mijn huishouden ingericht op geknoei etc dus dweiltje over de vloer en het bed tussendoor wat vaker verschonen (er ligt een waterafstotende molton onder het beddengoed) en we waren er ook zo weer doorheen.
Gelukkig ben ikzelf alweer ruim 10 jaar van die maandelijkse ellende af.
Gadverdamme. En waarom niet gewoon castreren? Dat vieze gedoe in huis, waarom zou je dat willen.
_San87_ schreef:Nu willen ze gaan kitesurfen. Maar daar steken twee onderzoekers van Rijkswaterstaat (denk ik) een stokje voor.
Ter info, we liggen bij Richel, een natuurgebied voor vogels en zeehonden. Hoe je bedenkt dat dat een goede plek is om te gaan vliegeren ontgaat me.
_San87_ schreef:Nu willen ze gaan kitesurfen. Maar daar steken twee onderzoekers van Rijkswaterstaat (denk ik) een stokje voor.
Ter info, we liggen bij Richel, een natuurgebied voor vogels en zeehonden. Hoe je bedenkt dat dat een goede plek is om te gaan vliegeren ontgaat me.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Nu willen ze gaan kitesurfen. Maar daar steken twee onderzoekers van Rijkswaterstaat (denk ik) een stokje voor.
Is het aflandige wind? Dan gewoon hun gang laten gaan, lost het probleem zich vanzelf op.