Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:41

Ik heb per ongeluk een nagel van m'n hond iets te kort geknipt, voel me nu zo schuldig :(

Gini schreef:
Pindakaa7 schreef:
Ik erger me aan mezelf :+
Ik werd gebeld door een onbekend nummer en ik drukte hem meteen weg (doe ik altijd met onbekende nummers) maar nu bedenk ik me dat het wel eens een reactie op mijn sollicitatie zou kunnen zijn. Al zou dat wel heel snel zijn, ik had hem gister avond verstuurd.

Daarom zou ik wel altijd voicemail opzetten. Ik neem onbekende nummers ook niet op, maar moest het dan in een uitzonderlijk geval toch een belangrijke boodschap zijn, heeft de beller altijd de kans om die achter te laten.

Nog bedankt voor de tip, dat is inderdaad een goed idee!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 17:07

Mn paard die een paar dagen na de verhuizing opeens behoefte heeft om naar China te graven in de paddock. (Staat er nu even op om te wennen en gaat daarna naar de wei. Hij heeft onbeperkt hooi en staat nu net met een nieuw vriendje te wennen aan elkaar. Het zijn speciale bodems dus dit is niet echt handig.. de eerste paar dagen ging het zo goed -O- -:(- .

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 17:16

Anke98 schreef:
Mn onzekerheid om het zelfgemaakte brood naar de buren te brengen. Ik heb veel te veel door een foutje, het past niet meer in de vriezer. Maar wat als ze het vreselijk vinden

Dan gooien ze het toch weg? :+
Of het nu bij jou of bij hun in de kliko belandt, maakt toch geen verschil..

En daarbij, het is vast lekker! :D
Niet jezelf zo gek maken!

VenoSnorlax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:00

Dankjewel! Ze waren er enorm blij mee en aangenaam verrast dat t nog een beetje warm was

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:38

Ah das leuk!

Ik baal een beetje van mezelf: we zijn met zijn zessen, maar hebben geen normaal servies: er is wat gesneuveld afgelopen jaren dus heb nog 4 ontbijt bordjes bijv. Ook net genoeg diepe borden, dus als iemand al wat had gegeten die dag, moet er weer een bordje afgewassen voor het avondeten.

Nu zocht ik dus eens naar een mooi servies, en wou daar dan meteen 2 sets (dus 12 personen) van halen. Hele mooie gezien, maar nog getwijfeld deze dag. Vriend vond hem minder mooi. Toch besloten het te doen: is er nog maar 1 set blijkbaar? Nouja, ik kan ze ergens anders ook bestellen, maar daar was ie meteen dertig euro duurder. Dus dan maar 1 set en als het bevalt, hopen dat ie hier weer op voorraad kwam. Wil ik afrekenen: is er een fout opgetreden en blijkt dat dit artikel is uitverkocht? Balen.

Zeg ik dat tegen mijn zoon, dus laat die set zien: ‘oh, dat vind ik niks!’ Vriend hoorde het dus die begon al te lachen, hij vond het ook niet zo erg dat het uitverkocht was :Y). Achja, was ook niet alleen mijn beslissing dus wellicht ook beter :o

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:57

Marocje schreef:
Ah das leuk!

Ik baal een beetje van mezelf: we zijn met zijn zessen, maar hebben geen normaal servies: er is wat gesneuveld afgelopen jaren dus heb nog 4 ontbijt bordjes bijv. Ook net genoeg diepe borden, dus als iemand al wat had gegeten die dag, moet er weer een bordje afgewassen voor het avondeten.

Nu zocht ik dus eens naar een mooi servies, en wou daar dan meteen 2 sets (dus 12 personen) van halen. Hele mooie gezien, maar nog getwijfeld deze dag. Vriend vond hem minder mooi. Toch besloten het te doen: is er nog maar 1 set blijkbaar? Nouja, ik kan ze ergens anders ook bestellen, maar daar was ie meteen dertig euro duurder. Dus dan maar 1 set en als het bevalt, hopen dat ie hier weer op voorraad kwam. Wil ik afrekenen: is er een fout opgetreden en blijkt dat dit artikel is uitverkocht? Balen.

Zeg ik dat tegen mijn zoon, dus laat die set zien: ‘oh, dat vind ik niks!’ Vriend hoorde het dus die begon al te lachen, hij vond het ook niet zo erg dat het uitverkocht was :Y). Achja, was ook niet alleen mijn beslissing dus wellicht ook beter :o

[ [url=m/MDoFnr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wehkamp heeft ze nog

https://www.wehkamp.nl/app/product/1650 ... =pdp_share

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:01

Jep, Blokker ook, bol ook, maar hij was dus €74.99..

En ondanks dat ik hem erg mooi vind, zal ik het maar niet doen en koop bij Blokker wel 6 diepe borden voor nog geen tientje :Y)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:10

Dat mijn ouders doodleuk meedelen dat ze toch nog op vakantie gaan. Leuk maar ik werk tegenwoordig weer 40 uur en we hebben gewoon de paarden aan huis en een hond. Vrij vragen zal wel niet kunnen want ben net begonnen en is al over 3 weken dus de hond zit maar gewoon 10 uur per dag alleen.
Met een vreemde durft hij niet mee uit gok ik, alleen snel plasje buiten in de tuin.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:30

Dat mijn moeder opeens binnenkomt met een foto van allemaal zelf gemaakte mondkapjes met best kinderachtige motieven. Ik zei nou als ze gewoon simpele verkopen zonder al dat gedoe prima maar dat hadden ze niet. 'regel het dan zelf maar'

Prima... Ik was toch niet van plan om met het ov te gaan reizen de komende maanden. Het gaat om een weekje Ameland waarvan het volgens mij echt nog niet 100% zeker is dat dat kan als iedereen de komende weken met mooi weer massaal overal heengaat.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:32

Mezelf die even naar een paardenwinkel ging om mijn reparatie op te halen en zomaar een nieuwe jas mee naar huis nam. Ik snap er niks van |o
En eigenlijk moet ik echt sparen voor nieuwe banden, grote beurt, apk en wat daar mogelijk uit komt -O-

En daarnaast de standaard ergenis; mijn buren. Oh en de spanningshoofdpijn sinds woensdag. Ik kan momenteel niet meer dan 3u per dag productief zijn zonder aan flinke pijnstillers te moeten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:48

AnnexUdith schreef:
Dat mijn moeder opeens binnenkomt met een foto van allemaal zelf gemaakte mondkapjes met best kinderachtige motieven. Ik zei nou als ze gewoon simpele verkopen zonder al dat gedoe prima maar dat hadden ze niet. 'regel het dan zelf maar'

Prima... Ik was toch niet van plan om met het ov te gaan reizen de komende maanden. Het gaat om een weekje Ameland waarvan het volgens mij echt nog niet 100% zeker is dat dat kan als iedereen de komende weken met mooi weer massaal overal heengaat.

Anders heb je ook 10 maskers voor 10 euro bij de Etos, ik las dat ze ook bij de Zeeman mondkapjes gaan verkopen

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:52

Joh die dingen liggen binnenkort overal...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:53

Telpeva schreef:
AnnexUdith schreef:

Anders heb je ook 10 maskers voor 10 euro bij de Etos, ik las dat ze ook bij de Zeeman mondkapjes gaan verkopen

Thanks voor de tip! Ik zag ze bij de Hema ook maar daar waren ze al bijna uitverkocht.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:55

Muhh ik erger me aan het feit dat ik geen geduld heb en nu een app heb geïnstalleerd met hoe lang ik nog moet wachten. := :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:10

Wij kregen gratis maskers in Frankrijk vanuit het departement, "met trots lokaal geproduceerd," dus ik heb nu een mooi wasbaar masker met branding van de Mayenne erop. :')

Naast een mooi masker als souvenir, heb ik ook hoofdpijn. :+

Britta31 schreef:
Mkango,vind je het zelf leuk om te doen,ben je tevreden over wat je maakt?Zoja,dan is het toch goed.Ik vind Mandala's kleuren leuk,maar binnen de lijntjes kleuren is soms best moeilijk.
Ik ben nooit tevreden over wat ik maak, haha. :)) Maar ik zei al in een PB tegen San dat het ook voornamelijk komt doordat ik ze eigenlijk nog nooit echt gebruikt heb, omdat ik er altijd een beetje door geïntimideerd raak, dus ik moet maar gewoon blijven oefenen en niet zo piepen. :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:15

Jumbo verkoopt ook mondmaskers.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:50

MyWishMax schreef:
Waarom zitten er ineens allemaal spinnen in het zicht? Ik dacht dat die in het voorjaar naar buiten gingen, maar deze week alleen al bijna 10 tegen gekomen in huis. En ik ben echt doodsbang, zo erg dat ik niet op mijn slaapkamer durf te slapen als ik er daar 1 kwijt raak. Nu ik alleen woon wordt het erger, want ik moet het zelf oplossen

Wow oke dus het ligt niet aan mij := alleen gisteravond al 2 van die dingen over de grond zien rennen.
Godzijdank heb ik een kat die spinnen eet, want ben er zelf doodsbang voor.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:05

Ik vind mensen die bang zijn voor spinnen echt irritant. Had een tijdje terug een date (buiten) en er zat een spin op de muur achter mij. Ik veegde hem naar de grond. Hij zat tegenover mij aan een enorme picknicktafel. En toen trok hij zijn benen op omdat hij bang was voor spinnen.

Droog je spontaan van op. :+

Het zijn maar mini beestjes met toevallig 6 pootjes die in Nederland zelden giftig zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:08

MarlindeRooz schreef:
Ik vind mensen die bang zijn voor spinnen echt irritant. Had een tijdje terug een date (buiten) en er zat een spin op de muur achter mij. Ik veegde hem naar de grond. Hij zat tegenover mij aan een enorme picknicktafel. En toen trok hij zijn benen op omdat hij bang was voor spinnen.

Het zijn maar mini beestjes met toevallig 6 pootjes die in Nederland zelden giftig zijn.

8 pootjes.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:09

Verrek. Volgende keer beter tellen.

Ik heb thuis alleen bijna nooit spinnen. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:10

MarlindeRooz schreef:

Oh reken maar dat je ze hebt ;).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:14

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh reken maar dat je ze hebt ;).

Vast! Maar zie er zelden 1!

Nieuwbouw en 3 hoog. Alles zit goed dicht. Soms komt er eentje via het raam. Bij mijn ouders ik het bos is het wel flink feest altijd. :=

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:16

Nou dan ben ik maar irritant, maar mijn angst is echt :')
Daarom heb ik 3 katten, sinds toen zie ik ze bijna nooit meer.
Ze mogen nooit doodgaan _O-

Extreme moeheid :O

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:43

MarlindeRooz schreef:

Ik vind mensen die geen begrip voor die angst op kunnen brengen net zo irritant := .
Alsof wij het leuk vinden dat we zo bang zijn :').
Ik geniet er zelf natuurlijk onwijs van dat ik spontaan begin te huilen als er zo’n joekel door mijn huis loopt en had absoluut niet liever gehad dat ik er gewoon rustig mee om kon gaan.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:47

Fireheart schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik vind mensen die geen begrip voor die angst op kunnen brengen net zo irritant := .
Alsof wij het leuk vinden dat we zo bang zijn :').
Ik geniet er zelf natuurlijk onwijs van dat ik spontaan begin te huilen als er zo’n joekel door mijn huis loopt en had absoluut niet liever gehad dat ik er gewoon rustig mee om kon gaan.

Idd, ik heb dit nog erger met wespen, panisch bang is nog zacht uitgedrukt :') buiten in open lucht kan ik er redelijk mee om gaan ondertussen, maar als er 1 in huis geraakt (en ik dus het gevoel heb dat ik er niet van weg kan) zou ik echt kunnen flauwvallen van de schrik als je me zou verbieden de kamer uit te gaan :')