Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Hoe vaak stofzuigen jullie onder de bank? Mijn man wil dat ik het 1x per week doe ik vind 1x in de maand genoeg. Hebben een hond. Dagelijks staat de robotstofzuiger aan en 1x in de week stofzuig ik grondig met de gewone stofzuiger.
fjordjes schreef:Hoe vaak stofzuigen jullie onder de bank? Mijn man wil dat ik het 1x per week doe ik vind 1x in de maand genoeg. Hebben een hond. Dagelijks staat de robotstofzuiger aan en 1x in de week stofzuig ik grondig met de gewone stofzuiger.
DuoPenotti schreef:Ik kan niet met de stuifzuiger onder de bank. Niet handig!
De plumeau past wel dus die gebruik ik wel elke keer als ik stofzuig.
En dan denk ik ook dat het 1 keer per maand is dat we de bank opzij zetten, want dan wil ik dat hij hem ff mee aanpakt.
Mijn vriend zegt er verder niets van, pakt de bank mee aan als ik dat vraag maar nooit vragen over nu pas of alweer.
c_alsemgeest schreef:fjordjes schreef:Hoe vaak stofzuigen jullie onder de bank? Mijn man wil dat ik het 1x per week doe ik vind 1x in de maand genoeg. Hebben een hond. Dagelijks staat de robotstofzuiger aan en 1x in de week stofzuig ik grondig met de gewone stofzuiger.
Ik zou hem de overige 3 weken de stofzuiger aangeven