Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandy_89 schreef:Ja morgen moet ik nog werken en daarna heb ik vakantie. Ik ga zo eens kijken wanneer de huisarts plek heeft (kan online) om het e.e.a. Te bespreken.
Mijn vriend probeert alleen maar op mij in te praten dat ik het wel leuk ga vinden en mij niet zo druk moet maken etc. Ik wordt helemaal gek hier.
Mandy_89 schreef:Ik weet niet wat ik doen moet!
Al 12 jaar een vaste relatie, altijd veilig gedaan en nu werd ik niet ongesteld. Toch maar een test gedaan en die gaf zwanger aan.. Echt verschrikkelijk.
Ik wil geen kinderen, en na deze uitslag heb ik maar 1 gedachte. Hoe kom ik ervanaf...
Maar mijn vriend vind het helemaal geweldig en zijn kinderwens blijkt hoger dan gedacht. Hadden dat onderwerp een tijdje geleden net helemaal uit gepraat. Als ik niet wil dan was het ook prima.
Maar als ik over weg laten halen begin dan maakt hij duidelijk dat hij echt niet wil dat ik dat doe..
Maar nu.. Ik wil het niet, ben er zover mee dat ik wel alleen naar een kliniek ga en weg laat halen. Welke gevolgen dat dan ook voor ons leven en relatie heeft.
Mandy_89 schreef:Ja morgen moet ik nog werken en daarna heb ik vakantie. Ik ga zo eens kijken wanneer de huisarts plek heeft (kan online) om het e.e.a. Te bespreken.
Mijn vriend probeert alleen maar op mij in te praten dat ik het wel leuk ga vinden en mij niet zo druk moet maken etc. Ik wordt helemaal gek hier.
JokeRox schreef:Ik denk dat je beter echt professionele hulp zoekt. Als je naar een abortuskliniek gaat krijg je eerst een gesprek van een uur met een psycholoog, die peilt naar je motivatie en angsten. Daarna krijg je verplicht een week bedenktijd.
Wacht er dus niet te lang mee, want de twijfel is het ergste en niemand kan je verplichten.
Ik heb zelf geen seconde spijt gehad van de abortus die ik heb laten uitvoeren. Ik heb er lichamelijk weinig last van ondervonden, en ik heb er een persoon een miserabel leven mee bespaard...
sanso schreef:JokeRox schreef:Ik denk dat je beter echt professionele hulp zoekt. Als je naar een abortuskliniek gaat krijg je eerst een gesprek van een uur met een psycholoog, die peilt naar je motivatie en angsten. Daarna krijg je verplicht een week bedenktijd.
Wacht er dus niet te lang mee, want de twijfel is het ergste en niemand kan je verplichten.
Ik heb zelf geen seconde spijt gehad van de abortus die ik heb laten uitvoeren. Ik heb er lichamelijk weinig last van ondervonden, en ik heb er een persoon een miserabel leven mee bespaard...
Niet waar. Geen onzin verkondigen aub!!
Gesprek klopt, niet met een psycholoog en al zéker geen uur lang. Verplicht bedenktijd heb je ook niet altijd, enkel al je wat verder bent.
Hier kan ik best boos om worden, deze kletspraat verkopen aan iemand die het al moeilijk heeft. Verdorie zeg.