Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:20

Maar, hij heeft zaterdagochtend ook al van 6-12 extra gewerkt bij zijn reguliere werk (waar hij al gewoon 40 uur werkt) en vannacht van 22-5 weer voor zijn bijbaan.. Als je dan gaat roepen dat er brood op de plank moet komen en werk dus voorgaat, vraag ik me af wat voor kl*tensalaris je krijgt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:22

Haha Sophie, spannend ritje! :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:36

Ja dat vraag ik me dan ook af.. wat speelt er dan op de achtergrond?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:37

Relaxed schreef:
Maar, hij heeft zaterdagochtend ook al van 6-12 extra gewerkt bij zijn reguliere werk (waar hij al gewoon 40 uur werkt) en vannacht van 22-5 weer voor zijn bijbaan.. Als je dan gaat roepen dat er brood op de plank moet komen en werk dus voorgaat, vraag ik me af wat voor kl*tensalaris je krijgt :+

Of niet met geld om kunnen gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:38

Nou en beide heb ik echt geen zin in :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:43

Berdien, haha goed zo eerst die salontafel versjouwen en dan pas praten.

Relaxed, ahh dat is flauw van hem! Lekker laten gaan dan.

Ik ben ook alweer 14 maanden vrijgezel. Heb al sindsdien weinig behoefte aan een relatie en ben ook niet wanhopig. Als vrijgezel zie ik ook zoveel relaties om me heen waar ik echt geen voorbeeld aan wil nemen, als ik het zo zou moeten dan liever niet hoor. Vanochtend alleen wel even een rotmomentje, waarbij ik me even alleen op de wereld voelde ;( .

Vrijdag naar een club geweest voor 30 plussers, wat voelde ik me opeens oud (ben 28). Maar ook heerlijk ongedwongen sfeer, minder gejaag en patsergedrag. Mannen komen netjes op je afgelopen om te vragen of je met ze wil dansen. Na de derde nee, 2 wijntjes en het opzij zetten van mijn verlegenheid de vierde man (die er wel okee uit zag) een kans gegeven. Maar een hoop schuifelnummers dus was wel erg euhh... intiem. Kwam er niet meer vanaf :') . Toen hij dus vroeg waar ik vandaan kwam en hoe lang ik daar al woonde zei ik dus 30 jaar. Kwam vervolgens de vraag waar ik daarvoor woonde; ehh... toen was ik nog niet geboren _O- . Gok dat meneer in kwestie wel ergens tegen de 40 aan liep. Kon natuurlijk geen nee zeggen toen hij om mijn nummer vroeg en krijg nu allemaal appjes met lieverd en schatje := .

Er begint nu ook een collega mij te appen, we hadden 1,5 week geleden een interessant gesprek aan de bar. Terug op mijn hotelkamer nog een appje dat hij het gezellig vond en me slaap lekker wenste. Begint sinds gisteravond me weer te appen en zei dat hij me afgelopen woensdag (feestavond met werk) echt mooi vond :') . We hadden oprecht een leuk gesprek aan de bar en het is een aardige man, maar ik kan er weer helemaal niks mee, vanwege zijn uiterlijk. Waarom ben ik eigenlijk zo kortzichtig -O- . Nou vind het wel leuk om hem te appen en nu maar snel duidelijk maken dat ik geen verdere intenties heb.

Sophie en dat heb ik dus precies ook, waardoor ik altijd de foute mannen tref die vooral geen relatiemateriaal zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:50

Nou, mijn familie is ook altijd zo fijn :n Kwam vanmiddag bij mijn ouders, was mijn moeder weg.. Aan de high-tea met mijn zusje en ik wist van niks.. Ja, maar het was een kadotje van mijn zusje voor het oppassen.. Ja en... ik kan toch gewoon mijn deel betalen? :? Ze denken daarin echt nooit aan het feit dat ik alleen ben, dat is al zo sinds mijn scheiding, kwamen ze ook nooit eens langs ofzo :n Ik heb meer aan een aantal vriendinnen dan aan mijn eigen familie 8)7

LF, als die klik er niet is, dan is ie er niet.. Dat is toch niet kortzichtig?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:07

Relaxed, ahh dat geeft inderdaad een rotgevoel! Vanmorgen had ik dus iets soortgelijks. Ik maak altijd cappuccino's voor mij en mijn huisgenoot, huisgenote (vriendin) drinkt geen koffie maar wilde ook leren hoe ze het maakte voor haar vriend. Haar dat dus geleerd een tijd terug, kom ik dus de keuken in heeft ze alleen voor hem gemaakt. Dus maakte ik een opmerking van hee ik had dat ook wel lekker gevonden, komt ze met een rotexcuus dat er niet meer schone glazen waren :x . Ik ben altijd heel zorgzaam voor iedereen en vergeet meestal mezelf nog als ik drinken aan het inschenken ben dus dit voelde echt even heel k*t. Vast niet haar bedoeling en ze zal er oprecht niet aan gedacht hebben maar op die momenten mis je wel iemand die af en toe zo'n zorgzaam gebaar maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:08

Nou dat is idd ook zoiets.. Het is maar iets kleins, maar voelt gewoon niet leuk :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:43

Ah dat is echt niet leuk inderdaad. Weten ze wel dat je er zo in staat? Of denken ze meer dat je je wel redt en willen ze zich niet opdringen? Hoe dan ook, de momenten dat je je echt alleen voelt zijn zo naar. En ontzettend herkenbaar.

Uiteindelijk is er geen één tafel gesjouwd :') Want de beoogde tafel was niet op voorraad en dus hebben we de oude nog maar even laten staan. Vervolgens zouden we de stad in, maar dat hebben we niet gehaald :') Maar ik heb wél een hele toffe nieuwe salontafel gekocht. Besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:45

Hebben jullie het goedgemaakt? :')

Ik heb het er met mijn moeder meerdere keren over gehad, toen schrok ze zelfs, want ik was vrij direct :+ Maar dat is ze blijkbaar alweer vergeten.. Ga het nog wel aankaarten deze week :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:47

Ja... zo zou je het wel kunnen zeggen :))

Oh als ze het weet is het helemaal zuur.. goed dat je het nog een keer aankaart!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:51

Ah Linda_Fleur, dat is lastig. Mannen die wel interesse hebben in jou, maar gewoon niet dezelfde interesse terug voelen... Zorg in ieder geval dat je wel eerlijk en open blijft. Wat betreft dat kortzichtige... Iedereen heeft dat wel in meer of mindere mate. Je wil toch ook dat je op fysiek vlak elkaar aantrekkelijk vindt?Dat hoort er (helaas) bij. Soms vervalt dat wel als je elkaar beter leert kennen, maar ik denk niet dat het vervalt als je de ander echt afstotelijk oid vindt := Gewoon niet zo knap is wat anders.

Er is een meneer die regelmatig bij mij op het werk is (hij bezorgt goederen) en ik heb hem nooit fysiek aantrekkelijk gevonden, niet echt tenminste. Tijdens mijn relatie grapte ik altijd al dat, als het ooit uit zou gaan met mijn inmiddels ex, dat ik dan met hem zou trouwen. Want hij is grappig, lief, meedenkend, begripvol, etc. Echt een leuke man. Maar nu ben ik vrijgezel en dan houdt het uiterlijk me toch weer tegen := Dus ik ken precies wat je zegt.

Heb je dat al eens tegen je familie gezegd Relaxed? Misschien hebben ze het niet echt door...
Edit: je hebt inmiddels gereageerd zie ik... Jammer. Maar blijven aankaarten idd :j

Oehhh Berdien, klinkt gezellig <) Hebben jullie het nog over die datingapps gehad verder? Of is dat achter jullie?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:56

Waarom moet ik een Telefoonnummer opgeven als ik wil inloggen op Tinder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:01

Tja, dat moet :') Wordt enkel gebruikt om je een nummer te sturen dat je moet invullen.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:08

Hmm, kan ook via mail zie ik. Maar die heeft foutmelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:09

Reactie van mijn zusje: "Ja had gekund"
Reactie van mijn moeder: "Ja was misschien niet zo handig"

:roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:23

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:30

Ach, je moet het toch ook gewoon warm van iemand krijgen wil het werken? Kan iemand nog zo aardig zijn, als ik er geen <<) gevoel bij krijg gaat het niet werken...

Beetje lauwe reacties Relaxed -O-

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:41

Dat is geen leuke reactie.

Grr, ik krijg m niet aan de gang

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 21:12

Ik snap dat wel Linda_Fleur, ik ben ook al een aantal mannen tegengekomen die perfect bij me zouden passen, maar dan vind ik ze niet aantrekkelijk genoeg, zo stom! Mijn eerste tinderdate ook, zo'n leuk iemand qua karakter, maar fysiek is er geen aantrekking, ik baal er ontzettend van :( Ondertussen chat ik wel met hem, als vrienden, maar ik zou echt gevoelens voor hem willen krijgen. Ik twijfel ook of ik nog eens op date zal gaan met hem, om te kijken of dat groeit of zo, maar ik denk ook dat wat er niet is ook niet ineens gaat ontstaan.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:03

T is allemaal wat dat daten
Ik wil iemand toch wat leren kennen
Ontdekken of er een klik is .
Voor er aan sex gedacht wordt
Maar blijkbaar werkt dat zo ook niet meer tegenwoordig

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 23:21

Wie weet er nog een goede datingapp?
Ik heb die maf van de week geblokkeerd op watssapp, kreeg allemaal verwijten naar mijn hoofd geslingerd, dat hij wel wist dat ik een ander had, dat ik bezig was om mijn ex terug te krijgen, dat ik weer op badoo zat, hij wou me vrijdag uitnodigen _O- , we zouden contact houden maar meneer begon een dag erna alweer te smeken en te vragen waarom _-:( ik moest normaal doen met mijn zielig gedoe _O- _O- _O- dikke blokkkkk gekregen
Ja en dan heb ik hem van Facebook verwijderd, krijg je een half uur later een vriendschapsverzoek _O-
Heb hem gezegd dat hij bij de efteling moet gaan solliciteren, hier ook een dikke blok gekregen _O-
Daar ben ik nu gelukkig helemaal vanaf :D

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 23:58

Hier was het erg leuk vanavond :))

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 00:57

xLeoniee schreef:
Hier was het erg leuk vanavond :))

Wat leuk! Je eerste tinderdate toch? Hoe was het ??

Mijn vriend-van-vroeger is net naar huis.. ik zie hem best veel de laatste tijd. Niet goed voor mijn nachtrust haha, want ik ga nu steeds laat slapen. Hij is ook heel netjes, we hebben het alleen leuk en er is wel gezoend maar verder niks.
We weten van elkaar dat we elkaar heel leuk vinden, en ik merk zelf dat ik constant aan hem denk.
Ik word er wel blij van *\o/*