Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Maar, hij heeft zaterdagochtend ook al van 6-12 extra gewerkt bij zijn reguliere werk (waar hij al gewoon 40 uur werkt) en vannacht van 22-5 weer voor zijn bijbaan.. Als je dan gaat roepen dat er brood op de plank moet komen en werk dus voorgaat, vraag ik me af wat voor kl*tensalaris je krijgt
.
. Toen hij dus vroeg waar ik vandaan kwam en hoe lang ik daar al woonde zei ik dus 30 jaar. Kwam vervolgens de vraag waar ik daarvoor woonde; ehh... toen was ik nog niet geboren
. Gok dat meneer in kwestie wel ergens tegen de 40 aan liep. Kon natuurlijk geen nee zeggen toen hij om mijn nummer vroeg en krijg nu allemaal appjes met lieverd en schatje
.
. We hadden oprecht een leuk gesprek aan de bar en het is een aardige man, maar ik kan er weer helemaal niks mee, vanwege zijn uiterlijk. Waarom ben ik eigenlijk zo kortzichtig
. Nou vind het wel leuk om hem te appen en nu maar snel duidelijk maken dat ik geen verdere intenties heb.
Kwam vanmiddag bij mijn ouders, was mijn moeder weg.. Aan de high-tea met mijn zusje en ik wist van niks.. Ja, maar het was een kadotje van mijn zusje voor het oppassen.. Ja en... ik kan toch gewoon mijn deel betalen?
Ze denken daarin echt nooit aan het feit dat ik alleen ben, dat is al zo sinds mijn scheiding, kwamen ze ook nooit eens langs ofzo
Ik heb meer aan een aantal vriendinnen dan aan mijn eigen familie 
. Ik ben altijd heel zorgzaam voor iedereen en vergeet meestal mezelf nog als ik drinken aan het inschenken ben dus dit voelde echt even heel k*t. Vast niet haar bedoeling en ze zal er oprecht niet aan gedacht hebben maar op die momenten mis je wel iemand die af en toe zo'n zorgzaam gebaar maakt.
Want de beoogde tafel was niet op voorraad en dus hebben we de oude nog maar even laten staan. Vervolgens zouden we de stad in, maar dat hebben we niet gehaald
Maar ik heb wél een hele toffe nieuwe salontafel gekocht. Besteld. 
Maar dat is ze blijkbaar alweer vergeten.. Ga het nog wel aankaarten deze week
Gewoon niet zo knap is wat anders.
Dus ik ken precies wat je zegt. 
Wordt enkel gebruikt om je een nummer te sturen dat je moet invullen.

gevoel bij krijg gaat het niet werken...
Ondertussen chat ik wel met hem, als vrienden, maar ik zou echt gevoelens voor hem willen krijgen. Ik twijfel ook of ik nog eens op date zal gaan met hem, om te kijken of dat groeit of zo, maar ik denk ook dat wat er niet is ook niet ineens gaat ontstaan.
, we zouden contact houden maar meneer begon een dag erna alweer te smeken en te vragen waarom
ik moest normaal doen met mijn zielig gedoe
dikke blokkkkk gekregen
xLeoniee schreef:Hier was het erg leuk vanavond