Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:30

:wave:

Wel steeds bij gelezen, maar zelf niet echt veel te melden. Geen dates, weinig gezellige chats op Tinder. Tis maar suf en saai :))

Wat jammer dat het niet werkt Darah :\ Helemaal als je wel allerlei 'relatiedingen' doet, maar het stickertje dan de druppel lijkt te zijn.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 19:05

Yonker schreef:
_O- ik zie een vrijwilliger!!!

Haha, ik zat bij De Lama's, ben inmiddels weer thuis :P

Flessuh schreef:
Exitium schreef:
*zwaait vanuit Amsterdam* :P

Ben jij hier ook al?

Yep, en Mariëlle ook, die zat een halve zaal achter me :')

Minimus schreef:
Iets met fish en sea..

Watch it or you're gonna sleep with the fishes in the sea?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 19:10

Ook leuk :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 00:22

Ik zit ook in Amsterdam :D 2daagse dansworkshop, fotograferen, bijkletsen enzo.

Wat Tinder betreft heb ik een leuke man op de chat, maar hij is nu op reis. Ben benieuwd of ie contact opnemen gaat als ie terugkomt. Voor de verhaallijn valt ie aan te duiden als koffieman (ik vind dat zo grappig zoals Berdien ze zo naamgeeft).

Daarnaast nog een verse chat die wel wat lijkt, heb nog geen naam aan m gekoppeld. Stiekem hoop ik meer op koffieman.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:10

Schiet mij de kerstboom maar in.
Mijn date, ja diegene die iedere keer zei het zo gezellig te vinden samen, woensdag nog zoveel toespelingen maakte, donderdag nog zei zondag samen te willen koken en eten en zeggen dat ie me leuk vind...diezelfde date stuurt gister een berichtje dat hij toch niet helemaal het juiste gevoel erbij heeft en dus niet wil afspreken zondag. Ik ben er goed klaar mee, wat is dat met die mannen die doen alsof ze het zo leuk hebben en ineens ermee stoppen?! Echt heel erg klaar met het date gebeuren nu :roll:

Als troost heb ik vanavond mijn te knappe man uit de kroeg uitgenodigd om te komen eten _O-

Oh en gister avond na die app van m'n date vroeg ex-date of ik die avond wat wilde gaan drinken, na die app van andere date dacht ik f*ck it why not. Was een vreselijk slecht idee, alle gevoelens kwamen weer boven bij beiden en hij vroeg of ik met hem mee naar huis wilde, en dan kon ik vandaag wel gewoon in zijn huis blijven want hij moest vroeg weg. Dat heb ik heel wijs afgeslagen en nu ben ik weer helemaal van slag >;)
Laatst bijgewerkt door anne_bento op 05-11-17 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:13

Meen je :\ Wat ontzettend zuur zeg. Ergens goed dat hij het aangeeft maar kom op, dat weet je toch ook wel eerder?

Oh en ook nog je ex-date... wat een toestand zo zeg :(:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:13

Balen Darah dat hij niet meer wil.. weet er alles van

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:14

Wat poedersuiker Anne, helaas ken ik dat maar al te goed :(:)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 11:58

Jeetje Anne.. Wat naar..

Er heeft gewoon iets in de lucht gezeten :(:)

Ben wel even klaar met mannen. Het was nummer drie (in een jaar tijd) die zich zo gedroeg dus voor mij hoeft het even niet meer :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 13:11

Jeetje Anne, je treft het niet! :n

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:27

Oei Anne :(:) :(:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:43

Ja wordt er nogal moedeloos van maar goed.
Straks komt knappe kroeg man, dus dat wordt gerust gezellig. Verder even klaar met de mannen en al die gevoelens.. :roll:

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:47

anne_bento schreef:

:(:)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:50

Gaat niet echt lekker dus met de dates..

Wat klote Anne.. had je nu juist een leuke man gegund die voor jou gaat! Is het uitgesloten dat knappe man relatiemateriaal is?

Ik ben volgend weekend een avond alleen thuis, dus denk dat ik date vraag of ie zin heeft om te komen eten ofzo.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:03

anne_bento schreef:
Straks komt knappe kroeg man, dus dat wordt gerust gezellig. Verder even klaar met de mannen en al die gevoelens.. :roll:

Vervelend anne :(:) . Maar heel cliché, komt vast een keer goed. Leuk dat je nu toch met de knappe bar man gaat daten, ben benieuwd! En... ben stiekem ook wel benieuwd naar een foto :o .

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:19

Ja dit is geen relatie materiaal.. ik weet niet waarom maar dat voel ik gewoon.. hij staat anders in het leven als ik. Wat hem mega interessant maakt maar ik denk geen relatie materiaal. Maar hee, m'n gevoel kan ik blijkbaar niet meer zo op vertrouwen dus who know's? Als we maar een leuke avond hebben.

Haha ik zal je morgen foto sturen MissFloorx

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:21

Is goed Anne! :9

Met ''mijn'' ijshockyer gaat het best goed eigenlijk. We hebben dagelijks contact, maar beiden tentamens nu dus wordt waarschijnlijk pas weer eind volgende week dat we elkaar zien. Maar heb er wel u al zin in om hem weer te zien dus dat is een goed teken.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 16:08

Ik heb voor de verandering wel eens wat matches.. nu nog die wat terug zeggen :+
En tja ze zitten binnen 40km van Amsterdam dus lekker eindje weg _O-

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:33

Anne, jeetje het is je allemaal niet echt gegund hé. Wat fijn al die mannen die maar niet weten wat ze willen. Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad met veel te knappe man.

Flessuh, ahh leuk! Ach Amsterdam is toch prima ;)

Ik kwam vanmiddag terug van buitenlandse date, we hebben dus zo'n 24 uur met elkaar doorgebracht hihi. Het was errug gezellig en we hebben zelfs een mooie buitenrit gemaakt op zijn paarden, hoe cliché :') mijn twijfels afgelopen vrijdag of ik er überhaupt nog wel wat mee wilde beginnen zijn over. Of het echt relatie materiaal is weet ik ook niet maar we gaan zeker weer afspreken, al zal dat toch zo'n 2 weken verder weer zijn.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:04

Amsterdam op zich is prima ja, maar mijn mazzel kennende zullen ze dan wel 40km ten zuiden van Amsterdam zitten, en dus op zo'n 110-120 km hemelsbreed van thuis _O-

och, eerst maar eens reactie krijgen :P

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:11

Sorry, Flessuh, als ik nog vrijgezel was geweest, denk ik dat de kans ook groot was geweest dat ik jou had geliked. Helaas moest je dan toch ook echt afzakken naar het zuiden _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:24

Deeskuh88 schreef:
Sorry, Flessuh, als ik nog vrijgezel was geweest, denk ik dat de kans ook groot was geweest dat ik jou had geliked. Helaas moest je dan toch ook echt afzakken naar het zuiden _O-

En tja, als m'n vorige baas me had kunnen houden had ik wat zuidelijker gewoond nu.. ook al geloof ik niet dat er veel mensen zijn die blij worden van Almere :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:15

MissFloorx klinkt goed!! en soms even wat tijd er tussen is niet leuk maar maakt het weer extra leuk om elkaar weer te zien daarna!

Flessuh das niet echt in de buurt he haha... maar al het goeds komt van ver zeggen ze altijd toch? Wat overigens bij mij tot nu toe niet klopt haha..

Linda_Fleur! Wat is dat ineens haha.. het laatste wat ik las was allemaal twijfels en nu 24 uur samen geweest en samen paardgereden. Dat klinkt niet verkeerd haha! Lekker van genieten!!

Oehh mijn avond was perfect. Deze man is zo bijzonder, zo anders als andere mannen, ik ben serieus onder de indruk van alles van hem. Zo ongemakkelijk als vorige keer was, zo vertrouwd was het nu. We zijn er achter dat we precies op elkaar lijken en net zo gevoelig zijn. Hij is heel erg go with the flow, geniet van het moment, ontspannen samen zijn en alles op je af laten komen. Kon onwijs fijn met hem praten over behoorlijk diepzinnige zaken en het voelde allemaal super chill. Ik heb geen flauw idee waarom maar het voelt niet als relatie materiaal, maar we vinden het fijn om samen te zijn dus we zullen elkaar vast nu en dan zien wanneer we er tijd en zin in hebben, helemaal prima, geen moeilijk gedoe en gezeur want daar ben ik zo klaar mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:26

Klinkt goed Anne, ben benieuwd. Voor nu is dat dan toch ook prima...

Hier heeft mijn zelfsaboterend gedrag weer eens een totaal andere wending genomen. Ik ben er even klaar mee. Nu muziek op standje 'ik wil mijn eigen gedachtes niet horen' en doen wat ik moet doen op het werk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:43

Robijntjah schreef:
Klinkt goed Anne, ben benieuwd. Voor nu is dat dan toch ook prima...

Hier heeft mijn zelfsaboterend gedrag weer eens een totaal andere wending genomen. Ik ben er even klaar mee. Nu muziek op standje 'ik wil mijn eigen gedachtes niet horen' en doen wat ik moet doen op het werk.

Is therapie niet iets voor jou? Je zit jezelf zo in de weg...